Hard aan het werken om de shape groffer en droger te krijgen en hard aan het werken om mijn werk af te krijgen om over 2.5 weken met vakantie te kunnen.
Nog steeds op 600 mg test + 400 mg mast + de hgh er terug in op 2iu/dag. Linkerarm nog steeds cts, zeer lastig.
Sinds vorige week 50 mg turinabol per dag toegevoegd en dat gaan we 2 weken doen (dan is dat ook op) en dan 2 weken de anavar in de plaats op 50 mg/dag en dan vakantie.
Tijdens vakantie (3 weken) is het cruise of niets, zie ik dan wel of ik er zin in heb of niet.
Door de turinabol sta ik voller maar ook een filmpje water. Kan geen kwaad want met de anavar en de TB eruit erbij is dat snel weg.
Gewicht is gestegen naar 88 kg

en dat ga ik proberen vasthouden. vet% geen idee maar zeker niet meer dan 10%.
Dit weekend na 5 weken nog eens naar onze camping kunnen gaan en de commentaren (positief) van onze buren waren vrij duidelijk. "elke keer we u zien word je dikker en dikker" Lees "groter"
Kwa voeding heb ik terug heel wat carbs eruit geflikkerd en eet ik ze enkel savonds als de shape erachter vraagt of na de training savonds. Carbs bestaan dan uit cake, franchipannekes, muffins

Tijdens de dag heb ik voor de carbs enkel 2 bananen.
Zie er véééél beter uit als ik de carbs tot een minimum herleid en voel me 200% beter en energieker dan dat ik bij elke maaltijd carbs nuttig.
Als ik de balans opmaak na een jaartje bouwen tegenover vorige zomer ben ik meer dan tevreden. Geen enkele lange broek past nog, en ik zit in een cut, + zeker een kilo of 5 erbij en je mag er zeker van zijn dat dat zuivere spiermassa is en met men vet% zit ik zeker niet boven de 10%. Zie er nu eindelijk uit als een BB'er
Wat heb ik dit jaar geleerd :
Carbs en ik gaan niet goed samen.
AS = Test omhoog, hgh erin, arimidex/aromasin ernaast laten lopen en 1 compound ernaast zetten en deze niet hoog doseren. De test + hgh doet het meeste werk wel. Steady gains zijn de beste gains.
Voeding blijft 200% the key.
Ingewikkelde combinaties doen we niet meer aan mee en hoge doseringen ook niet meer. Deze winter effe gek gedaan met de deca en test maar heeft me echt niet verder gebracht indien ik het met de helft minder had gedaan.
Tren is een no go voor mij. Geef mij maar test + anavar + mast, breng me veel verder dan tren.
Deca mag ik met mijn psoriasis niet meer gebruiken (ontstekingsremmer) maar kan wel zijn dat ik deze op 200 mg ga draaien deze herfst/winter, f**k it.
hgh is een must eens je boven de 30 bent al is het maar op 2iu/dag.
Kan je maar 3x per week gaan trainen, geen paniek... train als een gek en ga geen ingewikkelde oefeningen doen of probeer er geen nieuwe uit te vinden, blijf bij de basis want dat werkt echt wel hoor.
Train hard en als je denkt dat je hard traint steek dan maar een tandje bij. Je lichaam kan meer aan dan je denkt.
Hard trainen is niet gelijk aan zwaar trainen.
Als de balans gezin/bodybuilding/werk goed zit gaan de gains veel vlotter. Je moet deze sport niet altijd beter proberen te doen dan de profs. Leef en geniet van het leven.
Train ze!