MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom mast en bold samen? Beetje omgedraaide look imo
Mast zie je er droger uit met bold voller dus samen eigelijk niets?
Wtf haha? Waar haal je die redenatie vandaag. Het is niet zo dat als je het ene middel gebruikt het de synergie van het ander middel verneukt. Bold houdt je idd vol en mast maakt je strakker harder en iets wat plattere look. Wil echt niet zeggen dat het ene middel het andere tegenwerkt in tegenstelling juist, je krijgt het beste van beide werelden.

Wtf haha? Waar haal je die redenatie vandaag. Het is niet zo dat als je het ene middel gebruikt het de synergie van het ander middel verneukt. Bold houdt je idd vol en mast maakt je strakker harder en iets wat plattere look. Wil echt niet zeggen dat het ene middel het andere tegenwerkt in tegenstelling juist, je krijgt het beste van beide werelden.
haha ge neemt ghb + pep en je word mega nuchter:p:p:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
Waarom mast en bold samen? Beetje omgedraaide look imo
Mast zie je er droger uit met bold voller dus samen eigelijk niets?

Masteron maakt je niet droger vind ik. Het maakt je harder en als je daar je dieet op afstemt dan kan ject echt droog en hard worden ervan.
Bold maakt je bol + vasculair. Deze gaan net perfect samen...

• #1.924
Oke ik ben eruit.

Het word test 600 mg + 400 mg mast e per week vanaf zondag. Toch masteron erbij maar is ook omdat ik met die test only weer op 1 mg arimidex EOD zit. Hopelijk met die mast kan ik dat naar 1 mg elke 2 of 3de dag brengen. En ook omdat masteron lekker is voor de shape. Kan alleen beter worden nu :D

Ook nog een beetje motivatie met Dorian Yates. Is voor mij één van mijn voorbeelden op bodybuildingvlak en spiritueel.

Oke ik ben eruit.

Het word test 600 mg + 400 mg mast e per week vanaf zondag. Toch masteron erbij maar is ook omdat ik met die test only weer op 1 mg arimidex EOD zit. Hopelijk met die mast kan ik dat naar 1 mg elke 2 of 3de dag brengen. En ook omdat masteron lekker is voor de shape. Kan alleen beter worden nu :D

Ook nog een beetje motivatie met Dorian Yates. Is voor mij één van mijn voorbeelden op bodybuildingvlak en spiritueel.

Lekkere kuur ikke! Hier ga je de zomer wel lekker mee tegemoet!

• #1.926
Vanmorgen weer lekker fasted gaan trainen, pols is nog wat gevoelig maar ik kan genoeg oefeningen doen waar ik geen last mee heb. Vanaf volgende week terug de spiergroepen apart trainen en niet FB zoals de laatste weken.
Eerst opgestaan, 5 iu hgh erin, Pre workout + 4 tabs bcaa's en hoppa naar de gym. Gisteren verse frieten gegeten met verse stoofvlees ( 3 borden) dus ik moet niet vertellen hoe grellig de pomp was vanmorgen :D Lekkere 3D look :cool:

Zondag starten we met de masteron erbij en misschien een oral erbij. Tijd om terug te knallen. Mijn project waar ik nu aan bezig ben is het zwaarste werk achter de rug dus vanaf maandag kunnen we weer goed trainen savonds tot en met mijn vakantie is Augustus. Heb er 200 % zin in. Zo effe ervan tussen zijn kan goed doen.
Maar nu back on track :flexgrin:

Sebiet schoolfeest van mijn dochter, shake gaat mee want als dat wat lang duurt zit je daar met enkel hamburgers ter beschikking...

Heb ik al gezegd dat ik er terug zin in heb :roflol:

• #1.927
Oke dan. Ik heb vandaag ineens mijn weekdosis gezet (4ml) 600 mg test + 400 mg mast. Is eens iets anders. Normaal zet ik 2x week. Waarom nu anders? Had er zin in. Eetlust is weer helemaal terug en skyhigh. De tren zal bijna uit mijn lichaam zijn. Rust heeft me goed gedaan..

Gisteren dus schoolfeest en had enkel een eiwitshake met olijfolie mee. Smiddags na de training (fasted) had ik eieren gegeten (1ste maaltijd) met mager spek. Om 15 uur mijn shake en tegen 17uur werd ik al gek van de honger. Duurde dat feest nog tot 19u30, was niet de bedoeling om tot het einde te blijven, en ik had geen zin in frieten of hamburgers of andere rommel...Dus ik had even een "momentje". Daarna naar huis en dan maar chinees besteld. Tegen 21 uur had ik dan mijn eten... 1x loempia kip, 1kipsate en een gepaneerde garnaal ,1bak nasi kip, 1x ribbekes met groenten in zoetzure saus, 1 bak mihoen kip. Ja hoor om 21u45 was alles op. Als iemand die kcals wil of kan uitrekenen mag hij dat doen :D. De familie was aan het lachen omdat ik al mijn bakjes bij mij zette, VAN MIJ!!!. Dat krijg je toch nooit niet op? Watch me :fire:

Daarna wel effe in "coma" gelegen op de zetel maar het was de coma waard.

Dus vanmorgen weer fasted gaan trainen om de schade wat te beperken en ik merkte aan het zweten dat het nodig was. Heb een paar liter weg gezweet. Was trouwens 15 minuten hit cardio (stap/loop) en daarna benen+ kuiten getraind. Dat fasted trainen in het weekend bevalt me wel. Smorgens de hgh erin + 4 bcaa's en tijdens het trainen magnificent drinken en na trainen EAS van XXL.30-60 minuten erna eten.
Deze morgen de hgh weer op 3-4iu gezet want ik word op deze dosis al droger en dan kom ik langer toe met men hgh. Die 5iu is wel leuk maar dan gaat het snel op zijn. Merk wel dat ik door die hgh meer kan eten zonder vet te worden. Durf te wedden dat als ik op 10 iu ga zitten ik vrij droog ga worden op een korte tijd zonder gewicht te verliezen maar dan is een kitje er op 2 weekjes door :( en heb nu al af en toe last van cts dus rustig blijven met de hgh.

Morgen misschien schouders gaan trainen of gewoon rust. Zien we savonds wel.

Oke dan. Ik heb vandaag ineens mijn weekdosis gezet (4ml) 600 mg test + 400 mg mast. Is eens iets anders. Normaal zet ik 2x week. Waarom nu anders? Had er zin in. Eetlust is weer helemaal terug en skyhigh. De tren zal bijna uit mijn lichaam zijn. Rust heeft me goed gedaan..

Gisteren dus schoolfeest en had enkel een eiwitshake met olijfolie mee. Smiddags na de training (fasted) had ik eieren gegeten (1ste maaltijd) met mager spek. Om 15 uur mijn shake en tegen 17uur werd ik al gek van de honger. Duurde dat feest nog tot 19u30, was niet de bedoeling om tot het einde te blijven, en ik had geen zin in frieten of hamburgers of andere rommel...Dus ik had even een "momentje". Daarna naar huis en dan maar chinees besteld. Tegen 21 uur had ik dan mijn eten... 1x loempia kip, 1kipsate en een gepaneerde garnaal ,1bak nasi kip, 1x ribbekes met groenten in zoetzure saus, 1 bak mihoen kip. Ja hoor om 21u45 was alles op. Als iemand die kcals wil of kan uitrekenen mag hij dat doen :D. De familie was aan het lachen omdat ik al mijn bakjes bij mij zette, VAN MIJ!!!. Dat krijg je toch nooit niet op? Watch me :fire:

Daarna wel effe in "coma" gelegen op de zetel maar het was de coma waard.

Dus vanmorgen weer fasted gaan trainen om de schade wat te beperken en ik merkte aan het zweten dat het nodig was. Heb een paar liter weg gezweet. Was trouwens 15 minuten hit cardio (stap/loop) en daarna benen+ kuiten getraind. Dat fasted trainen in het weekend bevalt me wel. Smorgens de hgh erin + 4 bcaa's en tijdens het trainen magnificent drinken en na trainen EAS van XXL.30-60 minuten erna eten.
Deze morgen de hgh weer op 3-4iu gezet want ik word op deze dosis al droger en dan kom ik langer toe met men hgh. Die 5iu is wel leuk maar dan gaat het snel op zijn. Merk wel dat ik door die hgh meer kan eten zonder vet te worden. Durf te wedden dat als ik op 10 iu ga zitten ik vrij droog ga worden op een korte tijd zonder gewicht te verliezen maar dan is een kitje er op 2 weekjes door :( en heb nu al af en toe last van cts dus rustig blijven met de hgh.

Morgen misschien schouders gaan trainen of gewoon rust. Zien we savonds wel.

Haha een cheat zo nu en dan doet je alleen maar goed man! Zal we een knaltraining zijn geweest:p aan je plannen te zien ben je weer helemaal terug op de puntjes op de i te zetten deze zomer ;)

• #1.929
Met die hgh erbij kan ik idd meer cheaten dan normaal zonder vet op te slagen. Lijkt wel of dat al dat vocht gewoon in je spieren gaat zitten dan...

De training was lekker. Niet super zwaar kwa gewichten maar de intensiteit stond op 200% Net zoals de aders op mijn kop tijdens het leg pressen. En dan al die blikken in de gym op een zondagmorgen :roflol: Rustig aan jongen sebiet krijg je nog iets :roflol:

Over 3 weken sta ik weer lekker ready. Eens de gear omhoog gaat gaat het heel snel bij mij. Maar de tren ga ik even laten voor wat het is. Fucked alleen maar met men kop.

Met die hgh erbij kan ik idd meer cheaten dan normaal zonder vet op te slagen. Lijkt wel of dat al dat vocht gewoon in je spieren gaat zitten dan...

De training was lekker. Niet super zwaar kwa gewichten maar de intensiteit stond op 200% Net zoals de aders op mijn kop tijdens het leg pressen. En dan al die blikken in de gym op een zondagmorgen :roflol: Rustig aan jongen sebiet krijg je nog iets :roflol:

Over 3 weken sta ik weer lekker ready. Eens de gear omhoog gaat gaat het heel snel bij mij. Maar de tren ga ik even laten voor wat het is. Fucked alleen maar met men kop.
Haha beste scenario wat er bestaat :) z'n cheats nu en dan kunnen nog wel eens voor gains zorgen. Pak je het bijvoorbeeld op de dag zelf of de dag voordat je een zwakke spiergroep traint ga je stukken harder op deze spiergroep. Hier probeer ik dan ook altijd rekening mee te houden.

Het is echt niet altijd zwaar trainen hoor, slim trainen ;)
Op sommige tijden in de gym is het echt bejaarde treffen en dat kan nog weleens voor grappige blikken zorgen haha, ik ken het :D

Fijne start van de week en pomp ze ;)

• #1.931
Zondagmorgen is het idd bijeenkomst van de gepensioneerden. En na de groepsles bodybalance is er koffie met koekjes. Te gek gewoon.

Cheaten is leuk maar als ik morgenvroeg niet in shape sta dan gaan we de teugels terug wat strakker houden. Gewicht is sinds donderdag met 2 kilo gestegen door het extra eten. Daarnet in de gym stond ik echt vol maar minder hard dan normaal. Vet wil ik niet meer gainen tot september. Soms is het moeilijk om vet en vocht uit elkaar te houden.

Daarnet dus nog wat cardio gedaan + schouders getraind en ging weer lekker. Alles lekker bol. Gewicht is ook terug in stijgende lijn en de drive is enorm aanwezig :D

Zondagmorgen is het idd bijeenkomst van de gepensioneerden. En na de groepsles bodybalance is er koffie met koekjes. Te gek gewoon.

Cheaten is leuk maar als ik morgenvroeg niet in shape sta dan gaan we de teugels terug wat strakker houden. Gewicht is sinds donderdag met 2 kilo gestegen door het extra eten. Daarnet in de gym stond ik echt vol maar minder hard dan normaal. Vet wil ik niet meer gainen tot september. Soms is het moeilijk om vet en vocht uit elkaar te houden.

Daarnet dus nog wat cardio gedaan + schouders getraind en ging weer lekker. Alles lekker bol. Gewicht is ook terug in stijgende lijn en de drive is enorm aanwezig :D
Hetzelfde hier man! Net ook getraind, extreem vol en kon door blijven gaan! Wanneer ik heb gecheat heb ik een aparte gloed over de huid alsof het de tren is die me zegt dat die de extra kcals heel erg leuk vind. Maar ook na het trainen zag ik dat ik wat meer vocht vasthoudt, huid is iets wat dikker en dan is de definitie misschien net 5% minder. Voor mij is het dan gewoon een kwestie van elke dag die cardio erin te houden en een aantal dagen low of medium carb. Pas einde van de week wat hoger in de kcals/cheaten. Als ik dat zo aanhoudt maak ik met de week kleine stapjes in vvm of bf dat net weet ietsjes is gedaald:)

Maar ik snap precies wat je bedoeld! Je hebt een bepaald vp voor ogen en daar wil je kosten wat kost niet bovenkomen in de zomer, heb hetzelfde :p kan soms nog wel een uitdaging zijn met al dat lekkers haha.

• #1.933
Oke dan. Het is stil hier maar dan ben ik op mijn gevaarlijkste :D Work in progress :flexbiceps:

Trainingen gaan goed, voeding zit vrij los maar zolang ik gain en men vet zakt of stijgt niet ben ik blij. Enige minpuntje is dat ik iets te enthousiast ben geweest met de hgh. Zat op een gegeven moment op 5iu/dag en dat zonder goed op te bouwen en dat heeft zich gewroken... Tja als ik die naald in men buik duw en er 20eenheden induw heb ik zoiets van, hmmmm die andere 20 eenheden kunnen er ook nog wel bij :roflol: Maar dat is dus niet goedgekomen en ben nu sinds 3 dagen moeten stoppen met de hgh. Mijn 2 polsen/handen zijn bijna continu gevoelloos, pijnlijk en heb er steken in om u tegen te zeggen en snachts als ik slaap word het helemaal erg want dan is heel men arm voos en pijnlijk. Schouders doen ook pijn, ellebogen, knieen en men (kaken/gezicht). Enige plus punt is dat ik droger ben geworden en mijn buik is nog nooit zo plat geweest. gisteren moest ik een centuur in men broek steken.... men benen geraken er amper in (stretch jeans) en aan mijn taille kon ik mijn hand er nog tussen steken. Zit nu op maat 30 van taille en dat is al effe geleden. De vshape is nu helemaal lekker :D

Deze week een maatje tegen gekomen en had me al een paar weken niet gezien. Hij vond dat ik er groter én droger uitzag en moest ook hetgeen hebben dat ik heb (gear) hahaha Hij gaat op 16 oktober meedoen aan de Atlas Cup, dat is toch de bedoeling, en wilt mijn hulp. Ik begeleid hem niet... we gaan dit samen doen.
Wilt zich graag kwalificeren zodat hij op 6 november een B-wedstrijd kan draaien. Hij is ook nog een junior maar wil enkel de classic bodybuilding meedoen. Van mij moet hij de junior klasse ook meedoen, zo een junior klasse laat je niet liggen vind ik. 23 juli 12 weeks out starten we met de voorbereiding.

• #1.934
Druk, druk...

Nog steeds op test(600) + mast(400) en zonder hgh. Rechterarm en pols is "genezen" maar mijn linkerpols begint me zorgen te baren. Kan amper een vuist maken en als ik het wel forceer kraakt en knakt het allemaal. Slapeloze lichaamsdelen ben ik gewoon maar dit is echt pijnlijke shit. Geef het nog een week en hoop dat het tegen dan weg is.
Sinds ik met de hgh gestopt ben is ook men gewicht gestopt met stijgen en gaat het eerder achteruit. Meer eten heeft weinig zin want dat zet je enkel vet aan. Niet echt motiverend dus. Gewicht zit nog steeds tussen de 86-87 kg. en vet% max 10%.

Vorig weekend men eerste vrijgezelle dag gehad en is op een dikke sisser uitgedraaid. Ik en nog 3 andere wouden er een feestje van maken maar de overige gasten (stuk of 6) mochten van hun vrouwen niet in aanraking komen met andere vrouwen, geen dancings of dergelijke... Echt zielig en dan luisteren die nog ook.... Is op een domme kroegentocht uitgedraaid en om 3uur was iedereen al thuis :mad:.
Wat wel grappig was dat ik nog eens een paar foto's heb van mij gezien en als ik dan die bijvoorbeeld die groepsfoto bekijk :roflol: De kleinste van de hoop maar wel de breedte hebben van 2 gasten :p

Komende zaterdag weer een vrijgezellen avond met Karting + restaurant en stripclub en daarna nog wat gaan feesten hopelijk. Allemaal niet zo goed voor de "gains" maar wel plezant!

• #1.936
Hard aan het werken om de shape groffer en droger te krijgen en hard aan het werken om mijn werk af te krijgen om over 2.5 weken met vakantie te kunnen.

Nog steeds op 600 mg test + 400 mg mast + de hgh er terug in op 2iu/dag. Linkerarm nog steeds cts, zeer lastig.
Sinds vorige week 50 mg turinabol per dag toegevoegd en dat gaan we 2 weken doen (dan is dat ook op) en dan 2 weken de anavar in de plaats op 50 mg/dag en dan vakantie.
Tijdens vakantie (3 weken) is het cruise of niets, zie ik dan wel of ik er zin in heb of niet.

Door de turinabol sta ik voller maar ook een filmpje water. Kan geen kwaad want met de anavar en de TB eruit erbij is dat snel weg.
Gewicht is gestegen naar 88 kg :cool: en dat ga ik proberen vasthouden. vet% geen idee maar zeker niet meer dan 10%.
Dit weekend na 5 weken nog eens naar onze camping kunnen gaan en de commentaren (positief) van onze buren waren vrij duidelijk. "elke keer we u zien word je dikker en dikker" Lees "groter" :D

Kwa voeding heb ik terug heel wat carbs eruit geflikkerd en eet ik ze enkel savonds als de shape erachter vraagt of na de training savonds. Carbs bestaan dan uit cake, franchipannekes, muffins :D Tijdens de dag heb ik voor de carbs enkel 2 bananen.
Zie er véééél beter uit als ik de carbs tot een minimum herleid en voel me 200% beter en energieker dan dat ik bij elke maaltijd carbs nuttig.

Als ik de balans opmaak na een jaartje bouwen tegenover vorige zomer ben ik meer dan tevreden. Geen enkele lange broek past nog, en ik zit in een cut, + zeker een kilo of 5 erbij en je mag er zeker van zijn dat dat zuivere spiermassa is en met men vet% zit ik zeker niet boven de 10%. Zie er nu eindelijk uit als een BB'er :p

Wat heb ik dit jaar geleerd :

Carbs en ik gaan niet goed samen.
AS = Test omhoog, hgh erin, arimidex/aromasin ernaast laten lopen en 1 compound ernaast zetten en deze niet hoog doseren. De test + hgh doet het meeste werk wel. Steady gains zijn de beste gains.
Voeding blijft 200% the key.
Ingewikkelde combinaties doen we niet meer aan mee en hoge doseringen ook niet meer. Deze winter effe gek gedaan met de deca en test maar heeft me echt niet verder gebracht indien ik het met de helft minder had gedaan.
Tren is een no go voor mij. Geef mij maar test + anavar + mast, breng me veel verder dan tren.
Deca mag ik met mijn psoriasis niet meer gebruiken (ontstekingsremmer) maar kan wel zijn dat ik deze op 200 mg ga draaien deze herfst/winter, f**k it.
hgh is een must eens je boven de 30 bent al is het maar op 2iu/dag.
Kan je maar 3x per week gaan trainen, geen paniek... train als een gek en ga geen ingewikkelde oefeningen doen of probeer er geen nieuwe uit te vinden, blijf bij de basis want dat werkt echt wel hoor.
Train hard en als je denkt dat je hard traint steek dan maar een tandje bij. Je lichaam kan meer aan dan je denkt.
Hard trainen is niet gelijk aan zwaar trainen.
Als de balans gezin/bodybuilding/werk goed zit gaan de gains veel vlotter. Je moet deze sport niet altijd beter proberen te doen dan de profs. Leef en geniet van het leven.

Train ze!

:flexbiceps:

Ik kan je 100% volgen ikke, denk er net zo over.
Doe zo voort maat

20 eenheden hgh per dag?

Rijke man :D

• #1.939
Nee hoor 20 eenheden op de slin spuit. Is 4 iu hgh. Meng 0.5 ml water met 10 iu hgh.

20 iu/dag hgh gaat niet goed komen, ook financieel niet :D, want bij net geen 10iu/dag ging het al mis na een paar dagen met men armen, polsen en ellebogen. Linkerarm voelt regelmatig "voos" aan en snachts word ik wakker van de pijn aan mijn arm.

damn, 20kg boven je lengte wegen met een aardig vp, moet je geen shitload eten dan?
wat schat je dat je aan calorieen binnen hebt deze dagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven