harnak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 320
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En mijn god, wat een gejank over de vorm. Hoe onzeker ben je, als je een 13 jarig meisje moet afzeiken hahahaha

Hahahaha dat ze dat doet is al stoer. Maar dat het een 13 jarig tenger meisje-meisje is, maakt het helemaal gaaf vind ik
En mijn god, wat een gejank over de vorm. Hoe onzeker ben je, als je een 13 jarig meisje moet afzeiken hahahaha
Haar vorm is blijkbaar goedgekeurd. Neemt niet weg dat haar press eenzelfde rom maakt als een 4-board press.
overdrijven is ook een vak, met een 4-board heb ik hooguit 3cm ROM

Een pak sterker dan een gemiddelde vent in een commerciële gym.

Altijd als ik filmpjes bekijk met records in bankdrukken word ik teleurgesteld door een gigantische arch of een kabouter met 20cm lange armen. 90kg zal best heel erg veel zijn, toch drukt ze imo niet echt 90kg. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet zelfs heel dbb. Legaal cheaten.
Altijd als ik filmpjes bekijk met records in bankdrukken word ik teleurgesteld door een gigantische arch of een kabouter met 20cm lange armen. 90kg zal best heel erg veel zijn, toch drukt ze imo niet echt 90kg. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet zelfs heel dbb. Legaal cheaten.
Dat is natuurlijk heel erg logisch de beste bench pressers hebben nou eenmaal korte armpjes.
Dat feeling wanneer een 13 jarig meisje evenveel bencht als jezelf.

je weet toch wel op wat voor forum je zit hé?En mijn god, wat een gejank over de vorm. Hoe onzeker ben je, als je een 13 jarig meisje moet afzeiken hahahaha