Fitness Seller

13-Year Old Girl Can Bench Press 198lbs

Altijd zelfde gezeik met die bench. T is idd een rom van niks. Maarja dat blijft PL. Anyhow toch sterk.

Een pak sterker dan een gemiddelde vent in een commerciële gym.

Heb eens een reportage gezien van meisjes in die landen die gewichtheffen doen. Vader dat zijn dochter trainde vertelde dat hij haar kleren als baby zwaarder maakte door vijzen etc erin te doen. Gewichtjes aan armen etc... Die worden dus al van kleins af voorbereid en dat gebeurt niet altijd op een nette manier.

Hahahaha dat ze dat doet is al stoer. Maar dat het een 13 jarig tenger meisje-meisje is, maakt het helemaal gaaf vind ik :D

En mijn god, wat een gejank over de vorm. Hoe onzeker ben je, als je een 13 jarig meisje moet afzeiken hahahaha

puppy_eyes-2.jpg

Hahahaha dat ze dat doet is al stoer. Maar dat het een 13 jarig tenger meisje-meisje is, maakt het helemaal gaaf vind ik :D

En mijn god, wat een gejank over de vorm. Hoe onzeker ben je, als je een 13 jarig meisje moet afzeiken hahahaha

pls go

Haar vorm is blijkbaar goedgekeurd. Neemt niet weg dat haar press eenzelfde rom maakt als een 4-board press.

Altijd als ik filmpjes bekijk met records in bankdrukken word ik teleurgesteld door een gigantische arch of een kabouter met 20cm lange armen. 90kg zal best heel erg veel zijn, toch drukt ze imo niet echt 90kg. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet zelfs heel dbb. Legaal cheaten.

Ik krijg al pijn in mijn rug als ik er naar kijk. Maar dat jonge meisje zal vast nog heel lenig zijn. Of het goed voor je is is een 2e.

whut

hoe die spotter die vlechtjes ook goed legt :D

echt naar om te zien deze techniek :/

kdoe het haar niet na op die leeftijd maar toch

Altijd als ik filmpjes bekijk met records in bankdrukken word ik teleurgesteld door een gigantische arch of een kabouter met 20cm lange armen. 90kg zal best heel erg veel zijn, toch drukt ze imo niet echt 90kg. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet zelfs heel dbb. Legaal cheaten.

dan kijk je alleen naar de onzin records

Dat is natuurlijk heel erg logisch de beste bench pressers hebben nou eenmaal korte armpjes.

Dat feeling wanneer een 13 jarig meisje evenveel bencht als jezelf:o.

je weet toch wel op wat voor forum je zit hé? :rolleyes:
dat het een zeer knappe prestatie is kunnen we niet over discussiëren, maar blijft een maffe houding

Terug
Naar boven