XXL Nutrition

13-Year Old Girl Can Bench Press 198lbs

Altijd mooi om Beetje te ouwehoeren met de dikke buiken brigade :D :trollface:

Dan vermaak ik me kostelijk ja. Precies op dezelfde manier als bij mensen die gaan motorcrossen zonder motorpak, bmx'en zonder helm, skateborden zonder elleboog/kniebeschermers, schaatsen zonder het ijs eerst te testen , autorijden zonder gordel etc

In het hypotethische geval dat het slecht is spreek je nog altijd over een 13jarig meisje, die dit mogelijk niet zelf bedacht heeft.

Juist omdat gewicht minder centraal staat speelt form een grotere rol. Maar hopelijk wordt dit niet weer een PL vs BB topic.

Er zal vast ooit wel een situatie in de natuur zijn voorgekomen waarbij iemand iets zwaars van zich heeft moet afdrukken in liggende houding = close enough.

Voordat je deze reactie gaf, wist ik al dit dit mis zou gaan. :roflol:

Duwt meer dan de helft hier op het forum :D

Duwt meer dan de helft hier op het forum :D

die helft van het forum is 50%, wat de andere helft van het forum ook 50% maakt wat dus betekend dat we allemaal 50%'ers (dus gelijk) zijn en dat niemand op het forum meer drukt dan dat meisje. of juist wel meer.

puppy_eyes-2.jpg

36bt2z.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Blijft er niet uitzien met die arch

Knap maar heeft niet veel meer met benchen te maken dit imo.
Beter gewoon ipf lifts, met de voeten plat op de grond.

Die rug gaat ze echt nog problemen mee krijgen op deze manier, je ziet ook dat ze moeite heeft weer terug te komen uit die arch. Extreme hyperextensie+zware load is bad mkey.

Die uitvoering ziet er gewoon eng uit. Maar wel ongelofelijk knap voor een 14-jarig meisje. Krijg sowieso nooit voor elkaar om ook maar een beetje op zo'n manier te benchen. Heb alleen de schouderbladen beetje in de bank gedrukt en voor de rest alles plat volgens mij.:)

Terug
Naar boven