Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als iemand betere beelden heeft herken ik ze vast wel, ik kom daar uit de buurt.
Durf er vergif op in te nemen dat minstens 1 van die knaapies daar op het Panta Rhei(middelbare school) zit. Me gym zit daar ook, kzal wel checken of ik iemand herken.

De evolutie van mocro's uitgelegd:
> eerste generatie marokkanen in nederland (gastarbeiders). nog niks aan de hand, ze hebben de normen en waarden van hun eigen land meegenomen
> tweede/derde generatie marokkanen (mocro's): taalachterstand, geen hulp bij huiswerk omdat ouders er ook geen ruk van snappen + ouders praten geen/nauwelijks nederlands + armoede + normen en waarden worden niet aangeleerd + slechte integratie + bontkraagjes + teveel vrije tijd/weinig werk onder marokkaanse jongeren + religie
> nieuwe generatie(s)
kan zowat alleen maar downhill gaan als ze zich met hun eigen ras gaan voortplanten.

Ik zag het ja, kreeg gelijk al klappen met een koevoet echt ziek
@ dat filmpje, die jongens in dat filmpje, dat soort Marokkaantjes hoop ik nog steeds een keer eigenhandig aan puin te slaan.
Dat hoop ik ook ooit eens te kunnen doen, je kent het wel die wannebe groepjes. Stoer doen tegen iedereen die voorbij loopt . Vies kijken , in het rond speken alsof het een wefstrijd is .. hmmmmm ik hoop ooit dat ik zelf in zon situatie kan ingrijpen !
De evolutie van mocro's uitgelegd:
> eerste generatie marokkanen in nederland (gastarbeiders). nog niks aan de hand, ze hebben de normen en waarden van hun eigen land meegenomen
> tweede/derde generatie marokkanen (mocro's): taalachterstand, geen hulp bij huiswerk omdat ouders er ook geen ruk van snappen + ouders praten geen/nauwelijks nederlands + armoede + normen en waarden worden niet aangeleerd + slechte integratie + bontkraagjes + teveel vrije tijd/weinig werk onder marokkaanse jongeren + religie
> nieuwe generatie(s)
kan zowat alleen maar downhill gaan als ze zich met hun eigen ras gaan voortplanten.
In je eentje langslopen, en als ze dan stoer beginnen te doen moet er eigenlijk net een groep vrienden de hoek om komen lopen.
En ik weet waar jij traint
.
. Jij trainde toch eerst altijd met Thijs?Ach, echt groot nieuws is het niet. Gewoon een gsm gestolen.
Dit gebeurt wel elke dag tig keer in elke grote stad.
Manier waarop is wel laf, maar de chick houdt er tenminste geen fysieke pijn aan over.
En ik weet waar jij traint.
Na wat speurwerk weet ik nu ook wie jij bent. Jij trainde toch eerst altijd met Thijs?
Ik trainde eerst altijd met Sidney en Yamoh(die kleine Afghaan). We hebben nog een keer samen gedeadlift een paar maanden terug. Jij deed toen ook dat powerlift schema.

> nieuwe generatie(s)![]()
Vroegahh, toen k*t en marokkanen nog 2 woorden waren
Als je realistisch bent dan erken je dat er verschillen zijn tussen menselijke rassen. Racisme is niet per definitie negatief.