Fitness Seller

14 jarig meisje beroofd door 8 jongens

DBB detectives, al iemand zn identiteit achterhaalt?

Als iemand betere beelden heeft herken ik ze vast wel, ik kom daar uit de buurt.

Durf er vergif op in te nemen dat minstens 1 van die knaapies daar op het Panta Rhei(middelbare school) zit. Me gym zit daar ook, kzal wel checken of ik iemand herken.

• Topic Starter Topic Starter
Als iemand betere beelden heeft herken ik ze vast wel, ik kom daar uit de buurt.

Durf er vergif op in te nemen dat minstens 1 van die knaapies daar op het Panta Rhei(middelbare school) zit. Me gym zit daar ook, kzal wel checken of ik iemand herken.

Dan weet ik waar jij traint :wl:

De evolutie van mocro's uitgelegd:
> eerste generatie marokkanen in nederland (gastarbeiders). nog niks aan de hand, ze hebben de normen en waarden van hun eigen land meegenomen
> tweede/derde generatie marokkanen (mocro's): taalachterstand, geen hulp bij huiswerk omdat ouders er ook geen ruk van snappen + ouders praten geen/nauwelijks nederlands + armoede + normen en waarden worden niet aangeleerd + slechte integratie + bontkraagjes + teveel vrije tijd/weinig werk onder marokkaanse jongeren + religie
> nieuwe generatie(s) ???

kan zowat alleen maar downhill gaan als ze zich met hun eigen ras gaan voortplanten.

> eerste generatie marokkanen in nederland (gastarbeiders). nog niks aan de hand, ze hebben de normen en waarden van hun eigen land meegenomen
> tweede/derde generatie marokkanen (mocro's): taalachterstand, geen hulp bij huiswerk omdat ouders er ook geen ruk van snappen + ouders praten geen/nauwelijks nederlands + armoede + normen en waarden worden niet aangeleerd + slechte integratie + bontkraagjes + teveel vrije tijd/weinig werk onder marokkaanse jongeren + religie

kan zowat alleen maar downhill gaan als ze zich met hun eigen ras gaan voortplanten.

True true, helaas :mad:

Ik zag het ja, kreeg gelijk al klappen met een koevoet echt ziek:(

@ dat filmpje, die jongens in dat filmpje, dat soort Marokkaantjes hoop ik nog steeds een keer eigenhandig aan puin te slaan.

Dat hoop ik ook ooit eens te kunnen doen, je kent het wel die wannebe groepjes. Stoer doen tegen iedereen die voorbij loopt . Vies kijken , in het rond speken alsof het een wefstrijd is .. hmmmmm ik hoop ooit dat ik zelf in zon situatie kan ingrijpen !

Dat hoop ik ook ooit eens te kunnen doen, je kent het wel die wannebe groepjes. Stoer doen tegen iedereen die voorbij loopt . Vies kijken , in het rond speken alsof het een wefstrijd is .. hmmmmm ik hoop ooit dat ik zelf in zon situatie kan ingrijpen !

In je eentje langslopen, en als ze dan stoer beginnen te doen moet er eigenlijk net een groep vrienden de hoek om komen lopen.

Vroegahh, toen k*t en marokkanen nog 2 woorden waren

En ik weet waar jij traint :D.

Na wat speurwerk weet ik nu ook wie jij bent :D. Jij trainde toch eerst altijd met Thijs?
Ik trainde eerst altijd met Sidney en Yamoh(die kleine Afghaan). We hebben nog een keer samen gedeadlift een paar maanden terug. Jij deed toen ook dat powerlift schema.

Laatst bewerkt:
Ach, echt groot nieuws is het niet. Gewoon een gsm gestolen.
Dit gebeurt wel elke dag tig keer in elke grote stad.
Manier waarop is wel laf, maar de chick houdt er tenminste geen fysieke pijn aan over.

En ik weet waar jij traint :D.

Na wat speurwerk weet ik nu ook wie jij bent :D. Jij trainde toch eerst altijd met Thijs?
Ik trainde eerst altijd met Sidney en Yamoh(die kleine Afghaan). We hebben nog een keer samen gedeadlift een paar maanden terug. Jij deed toen ook dat powerlift schema.

Hahah eindelijk weet je het! Spraken elkaar gister nog ;)
Zie je snel Mnr Apfelstrudel :wl:

Als ze nou leefde naar hun religie dan hadden ze nog enige toekomst en aangezien ze zichzelf als moslims beschouwen stem ik voor om ze volgens de sharia te berechten. Linker handjes dr af.

Ben verre van een racist, heb me eigenlijk nooit racistisch uitgelaten en heb ook geen ''hekel'' aan Marokkanen/Turken/ moslims.. maar ik sta er toch wel elke keer van te kijken dat dit soort mensen iets missen. Het lijkt me nu na al die jaren wel overduidelijk dat er iets flink mis is met het zelfvertrouwen/denkwijze/instelling/ontwikkeling bij de Marokkaan/Turk/moslim.

Het is dan ook spijtig om te constateren voor iemand met mijn instelling in het leven, dat je er niet onderuit kan gaan dat er iets verschrikkelijk mis is met deze groepering. De meeste mensen in deze groepering hebben te lijden aan een zware minderwaardigheidscomplex. Hoe je het ook wend of keert.. het eeuwige blijven zeggen van het zijn er maar een paar die het voor andere verpesten is larie koek. Er zijn maar een handje vol in deze groepering die wel met respect omgaan met hun medemens en NIET moslims en uit zijn op ontwikkeling, trieste constatering maar de bittere waarheid.

Waar ligt het probleem? Is het omdat ze schijt hebben aan alles wat geen moslim is? +1 Of ligt het probleem bij ons (Nederland) +1 .. JA, uiteraard.. de straffen en het niveau van optreden tegen dit soort volk is met regelmaat niet tot soft te noemen. Dit soort mensen krijgen in Nederland dingen waarvan ze in land van herkomst alleen maar van kunnen dromen. Waarom krijgen ze dit? Hebben ze dit verdiend? Nee, ze krijgen het gratis. Ik doel hier op uitkeringen, studiefinancieringen, extra studiefinancieringen waar je ''U'' tegen zegt. De groeperingen in Nederland zijn zo misselijkmakend verwend terwijl ze dit niet eens hebben verdiend.

Ik vind dat de gemiddelde Nederlander en de staat nu ineens klaar moeten zijn met dit soort tuig en ze is echt een keer flink moeten aanpakken. Ik zie het in mijn nabije omgeving helaas vaak genoeg dat de gemiddelde Nederlander veelte soft is om dit soort mensen een pak rammel te geven nadat hun dis- respect en onrecht is aangedaan.

De ''Marokkaan'' is door onze eigen volk met teveel respect behandeld en op een voetstuk gezet waar het meestal niet nodig is. De ''Marokkaan'' is teveel krediet gegeven doordat veel mensen een onderdanige/bange houding aan nemen jegens de oh zo stoere gevaarlijke ''Marokkaan''. Mensen zijn bang voor dit soort volk en dat is een feit, logisch ook dit soort mensen hebben zo weinig zelfvertrouwen en een minderwaardigheidscomplex dat ze helaas vaak een mes of een pistool trekken of alleen in de vorm van een groep durven te handelen. Dit tuigt al van een ''lack'' of zelfvertrouwen en een hoop traumatische problemen.

Ik denk dat het eens tijd gaat worden dat de gemiddelde Nederlander voor zichzelf opkomt en niet bang weg strompelt. We vergeten 1 ding.. dit is ONS land. De ''Marokkaan'' op zich stel echt geen rooie cent voor, dit is de reden dat ze alleen in groepen functioneren.

Ik kan je vertellen dat als er weer barbaarse straffen terugkomen dit soort laffe mensen wel twee keer nadenken voordat ze dit soort uiterst misselijkmakende daden verrichten. Van een vlieg een olifant maken is in Nederland van een olifant een vlieg maken.

Je hoeft je niet 'negatief' uit te laten om racistisch te zijn. Iedereen is racistisch in meer of mindere mate.

Ik ben realistisch ipv racistisch.

Terug
Naar boven