Fitness Seller

140kg x18 Bankdrukken, wtf?

Ja dacht ik al.

Trouwens, als je kijkt naar hoe ligt op dat bank. Zo relaxed en chil, geen arch niks. Hij doet 't puur met borst, schouders en armen.

Techniek is niet de beste. Zie hem wel archen, wat niet erg is, maar komt ook met zijn heupen van de bank. Wel begrijpelijk, hij gaat ook ****ing zwaar!

Mischien is de helft plastic haha

Nice :D

Sterke bench. Technisch niet perfect idd, maar who cares...
Hier in Nl hebben we ook wel een paar van die sterke "lichtgewicht" bankdrukkers trouwens.

en hoe hoog is ie? 150cm?

Volgens mij is het 1 x 20, 2 x 15, 2 x 10 en 1 x 5 + stang van 10kg = 140:)

Wel nice, zal ik hoogstwss nooit kunnen.

denk net hetzelfde als corleoné

sterke bench, maar ja het is Jezus :)

****ing oerkracht bezig hiero :D maargoed als dat alles is wat je traint dan moet dat ook wel haha als je naar z'n pootjes kijkt stelt het ook niet mega veel voor :D, 70kg vanaf z'n pecs, de rest hangt erbij hahaa

Boeiend.

Ik bench liever 80 kilo en heb een mooi fysiek dan 140 kilo en een meh fysiek.

Damn...
Nou ja, als je de zoon van GOD bent natuurlijk. :D

Snap niet waarom mensen zijn fysiek bekritiseren, terwijl het enkel om zijn krachtstats op de bp gaat. Besides, de meeste pl zijn zo vet als wat... Gewoon respect dat iemand van zijn bw zoveel kan benchen

Ik doe het hem echt niet na...

Snap niet waarom mensen zijn fysiek bekritiseren, terwijl het enkel om zijn krachtstats op de bp gaat. Besides, de meeste pl zijn zo vet als wat... Gewoon respect dat iemand van zijn bw zoveel kan benchen

Jaloezie mijn jongen. Jarno Hams is te dik, Jay Cutler niet sterk genoeg en Megan Fox heeft weet ik veel, te lang haar. Je snapt me wel :P

Idd jelly mofo s, maar ondertussen wel rukken op zijn bp

Hopen dat dat bankie het houdt bij hem thuis als die dat ding terug legt lijkt net alsof de hele zooi naar beneden komt.

Voor zo'n manneke van 80kg is dit een hele beste prestatie en dan 205kg in een t-shirtje en 18x140kgen 10x170kg doen maar weinig hem na in ned.
En voor de rest kan die ook wel beresterk zijn op squat en Dl...

Fuu sterkste wat ik heb gezien zijn triples op 170... die 10x 170 door dat 'kleine' kereltje is wel ****ed up !

Terug
Naar boven