FreeWeights
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
kunnen ook lbs-schijven zijn waardoor ze wel aan 142kg komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij de youtube comments.Dan weet jij meer dan ik. Ik zie geen jelly comments.
Reden waarom hij zo met zijn hoofd beweegt: mong**l. Ik krijg daar echt het schijt van, mensen die naar de stang kijken. Sommigen kijken zelfs in de spiegel al benchend
Besides that: wat een beer.

Waar kijk jij heen als je aan het benchen bent dan
Ik vind het vrij logisch als je naar de stang kijkt, maar wel je hoofd laten liggen idd..
Drukt vooral uit zijn borst, nogal wijde grip. Maar hij heeft ook cup-D zo te zien
Ziek sterk bij dat bw!

waarbij de nadruk meer ligt op het trainen van de pecs dan van de triceps..

Waar kijk jij heen als je aan het benchen bent dan
Ik vind het vrij logisch als je naar de stang kijkt, maar wel je hoofd laten liggen idd..
Ik fixeer mij op een bepaald punt op het plafond en breng de bar daar heel de tijd naartoe.
Eigenlijk niet. Uit je borst drukken bestaat niet. Je drukt je schouderbladen in de bank en je drukt met je armen de halter weg. Zo simpel is het. Dit wegdrukken is een samenspel van meerdere spieren, maar het is voornamelijk je triceps die het werk doet. Of je je ellebogen nou "tuckt" of niet.
Deze jezus houdt zijn ellebogen vrij ver naar buiten, wat eigenlijk niet echt een gangbare powerlift manier is van bankdrukken, maar meer op de bb-style lijkt, waarbij de nadruk meer ligt op het trainen van de pecs dan van de triceps. Ook dit heeft echter niks te maken met het zgn "uit de borst drukken", enkel met een grotere contractie van de pecs.
Als hij een betere arch zou maken, en zijn ellebogen meer naar binnen zou draaien tijdens het zakken, zou hij waarschijnlijk nog meer kunnen douwen, omdat de af te leggen afstand kleiner wordt. Vandaar dat zijn techniek niet ideaal is, maar wel verdomd sterk natuurlijk.
en nu bench je meer dan hij? fl**ker toch op man.
dat hij niet naar het plafond kijkt doet niks af van de prestatie. Hem mong**l noemen en tof doen dat het geen beer is, is al helemaal triest. Het feit dat hij met dit postuur zulke weights kan verplaatsen maakt hem alleen maar more impressive.
so please stfu en ga weer lekker in de gym zitten focussen op mind-muscle connection en tut terwijl je je db flys doet.