Fitness Seller

140kg x18 Bankdrukken, wtf?

Three days grace!!!!! Mooi filmpje :)

Maar hoe dan zo klein? Ik bench 40 en mn lichaam word al groter...

Zo klein? Zo klein is die jongen in dat filmpje niet hoor. Groter dan jij, dat sowieso ;) Er zit gewoon weinig vet aan. Hij heeft aardig dikke voorpoten en een redelijke borstomvang. Tis idd geen beer. Maar beer zijn betekent ook niet meteen dat je veel kan bankdrukken.
Zoals Bosshogg zegt heeft dat te maken met je trainingsschema, maar ook met techniek, met intensiteit, met snelheid, met van alles. Als je je helemaal toespitst op het bankdrukken (of op het powerliften in het algeheel), wat deze jongen ws heeft gedaan, kan je een heel end komen.

best kans dat als hij zijn shirt uitdoet dattie gewoon ****ing droog staat... oly lifters hebben ook vaak fysieken waar de meeste hier (inclusief ik zelf) nog een voorbeeld aan kunnen nemen

olympic-lifter.jpg

images?q=tbn:ANd9GcQ5QoatRwwpya2oZcSoV-DrS9FZAETYS3pL3zsANUkriRhWMalU&t=1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
images?q=tbn:ANd9GcTQJr5g49BpjQNFW_xNJHfn978cMbXMeqRm1mdj-vZdf8cKN-ie&t=1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
349842506_82cc9c1be9.jpg

Dat zijn inderdaad behoorlijk goede fysieken die je daar post man.

en nu bench je meer dan hij? fl**ker toch op man.

Dat hij niet naar het plafond kijkt doet niks af van de prestatie. Hem mong**l noemen en tof doen dat het geen beer is, is al helemaal triest. Het feit dat hij met dit postuur zulke weights kan verplaatsen maakt hem alleen maar more impressive.

So please stfu en ga weer lekker in de gym zitten focussen op mind-muscle connection en tut terwijl je je db flys doet.

+10 :d

Nee, de gemiddelde persoon haalt dit idd niet, en ook niet de gemiddelde persoon op dit forum, omdat de gemiddelde persoon dit niet als doel heeft en er ook niet alles voor zal doen en laten om zo'n doel te halen.
En zelfs als iemand het wel als doel stelt en alles wil geven om het behalen zal het niet altijd lukken. Daarom is het juist zo'n prestatie natuurlijk.

Dat ook nog es ;)

Op youtube staan zoveel vreemde dingen. komt er gewoon op neer dat sommige mensen jarenlang trainen of oefenen op 1 ding. Maar daardoor zijn ze wel erg goed in iets. Noemt men ook wel " one trick pony's". Ga je bijna elke dag biceps curlen en verder niks, dan zie je er uit als Mike "the situation". :)

Op youtube staan zoveel vreemde dingen. komt er gewoon op neer dat sommige mensen jarenlang trainen of oefenen op 1 ding. Maar daardoor zijn ze wel erg goed in iets. Noemt men ook wel " one trick pony's". Ga je bijna elke dag biceps curlen en verder niks, dan zie je er uit als Mike "the situation". :)

En toch is die gast buffer dan bijna iedereen op DBB. :)

• Topic Starter Topic Starter

Ik vind 't nog steeds indrukwekkender dan alles wat ik ooit heb gezien op youtube. De Rus, Konsatantin Konstantinovs is een van de sterkste powerlifters in de wereld. Zit wel op Zit op HGH/AAS maar had voor een tijd de wereld record voor Deadlift op zijn naam staan. Een typische powerlifter die focused op de 3 grote lifts.

http://www.youtube.com/watch?v=k7TIUMm8uQQ

Bankt 3x 230kg. Konstantinovs weegt wel zo'n 130kg.

De spaniaard in video van de OT is niet perse sterker, maar heeft wel relatief op gewicht meer kracht.

Ik wil wel wedden dat als hij erop goed traint, kan hij wel een goede deadlift halen als ie z'n gewicht ff boost door middel van AAS/HGH. Verdomd sterke gast!

Verwacht je niet van kleine gozers. Heb et zelf wel eens mee gemaakt. Soms ontmoet je mensen waar je geen idee van hebt dat ze 2x hun gewicht kunnen banken. Dat verbaasd als een gek. :p

Nice, die kerel kan er wat van !

ligt het nou aan mij of houd die vent van de eerste paar filmpjes ze reet niet op het bankje? bovendien eccentrische beweging ziet er ook erg slecht uit.

goed gezien, zijn reet is idd van het bankje! tjah, zo kan iedereen het!

Terug
Naar boven