illuminati
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7 jaar, 3 maanden en 16 dagen.
Kan er een dagje naast zitten.
Onzin.
...
Training, man.
Het ligt aan je training.
Je zegt zelf dat je bb'er bent en geen pl'er, dus daar heb je je antwoord...

is ie al een tijdje gepasseerd, dacht dat er ook een filmpje van rond zwierf.
maar laat t gerust weten wanneer JIJ aan 200 zit![]()
sukkelWas inderdaad wel een fail ja. Maar snap niet waarom mijn post "onzin" was?
Bij ons in de gym is er maar 1 iemand dat 180kg bencht. Daarom vind ik het normaal dat de gemiddelde persoon de 200kg niet haalt ..
Mensen moeten hier niet zo gaan haten, want die kerel ownt 95% van DBB in benchpress waarschijnlijk, dus van mij kant alleen maar respect (wel een beetje jaloers, ik wou dat ik dit ook kon
Mensen moeten hier niet zo gaan haten, want die kerel ownt 95% van DBB in benchpress waarschijnlijk, dus van mij kant alleen maar respect (wel een beetje jaloers, ik wou dat ik dit ook kon

Daarom zei ik dat de gemiddelde persoon dit niet haalt!
Als er dus bijna 7 miljard mensen zijn hoeveel zouden dit dan kunnen?
Als zelfs 95% van DBB dit niet zou kunnen na doen vind ik mijn post "De gemiddelde persoon haalt dit niet" zeker geen onzin.
Hier laat ik het bij. Alleen maar respect voor mensen die het kunnen.
Ook voor jou tymboo
Peace
Dat is hier nu al 4 x gezegd geloof ik, en er zit ook niemand meer te haten op die jongen, dus ja....
---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------
Nee, de gemiddelde persoon haalt dit idd niet, en ook niet de gemiddelde persoon op dit forum, omdat de gemiddelde persoon dit niet als doel heeft en er ook niet alles voor zal doen en laten om zo'n doel te halen.

Jaloezie mijn jongen. Jarno Hams is te dik, Jay Cutler niet sterk genoeg en Megan Fox heeft weet ik veel, te lang haar. Je snapt me wel![]()
7 jaar, 3 maanden en 16 dagen.
Kan er een dagje naast zitten.
Onzin.
...
Training, man.
Het ligt aan je training.
Je zegt zelf dat je bb'er bent en geen pl'er, dus daar heb je je antwoord...
Maar hoe dan zo klein? Ik bench 40 en mn lichaam word al groter...