Fitness Seller

140kg x18 Bankdrukken, wtf?

7 jaar, 3 maanden en 16 dagen.
Kan er een dagje naast zitten.

Onzin.

...
Training, man.

Het ligt aan je training.
Je zegt zelf dat je bb'er bent en geen pl'er, dus daar heb je je antwoord...

Laat mij weten wanneer JIJ aan 200kg zit! ;)

Was inderdaad wel een fail ja. Maar snap niet waarom mijn post "onzin" was?
Bij ons in de gym is er maar 1 iemand dat 180kg bencht. Daarom vind ik het normaal dat de gemiddelde persoon de 200kg niet haalt ..

Was inderdaad wel een fail ja. Maar snap niet waarom mijn post "onzin" was?
Bij ons in de gym is er maar 1 iemand dat 180kg bencht. Daarom vind ik het normaal dat de gemiddelde persoon de 200kg niet haalt ..

Aan wie vraag je dat en over welke post heb je het?

Aan tymboo. Post bestaat uit verschillende quotes.

Mensen moeten hier niet zo gaan haten, want die kerel ownt 95% van DBB in benchpress waarschijnlijk, dus van mij kant alleen maar respect (wel een beetje jaloers, ik wou dat ik dit ook kon

Als je t echt wil, kan het. Maar niet met het standaard bb/fitness schema natuurlijk.
Alhoewel aanleg en anatomische voordelen er ook wel wat mee te maken hebben natuurlijk.

Mensen moeten hier niet zo gaan haten, want die kerel ownt 95% van DBB in benchpress waarschijnlijk, dus van mij kant alleen maar respect (wel een beetje jaloers, ik wou dat ik dit ook kon

Daarom zei ik dat de gemiddelde persoon dit niet haalt!
Als er dus bijna 7 miljard mensen zijn hoeveel zouden dit dan kunnen?
Als zelfs 95% van DBB dit niet zou kunnen na doen vind ik mijn post "De gemiddelde persoon haalt dit niet" zeker geen onzin. :cool:

Hier laat ik het bij. Alleen maar respect voor mensen die het kunnen.
Ook voor jou tymboo ;)

Peace

Dat is hier nu al 4 x gezegd geloof ik, en er zit ook niemand meer te haten op die jongen, dus ja....

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Daarom zei ik dat de gemiddelde persoon dit niet haalt!
Als er dus bijna 7 miljard mensen zijn hoeveel zouden dit dan kunnen?
Als zelfs 95% van DBB dit niet zou kunnen na doen vind ik mijn post "De gemiddelde persoon haalt dit niet" zeker geen onzin. :cool:

Hier laat ik het bij. Alleen maar respect voor mensen die het kunnen.
Ook voor jou tymboo ;)

Peace

Nee, de gemiddelde persoon haalt dit idd niet, en ook niet de gemiddelde persoon op dit forum, omdat de gemiddelde persoon dit niet als doel heeft en er ook niet alles voor zal doen en laten om zo'n doel te halen.

Dat is hier nu al 4 x gezegd geloof ik, en er zit ook niemand meer te haten op die jongen, dus ja....

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Nee, de gemiddelde persoon haalt dit idd niet, en ook niet de gemiddelde persoon op dit forum, omdat de gemiddelde persoon dit niet als doel heeft en er ook niet alles voor zal doen en laten om zo'n doel te halen.

+1

Daar heb je het punt! ;)

Jaloezie mijn jongen. Jarno Hams is te dik, Jay Cutler niet sterk genoeg en Megan Fox heeft weet ik veel, te lang haar. Je snapt me wel :P

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de rillingen lopen over mn rug en alle bloed circuleert momenteel door mn 3e (de enorme) bloedsomloop!
Als ik nu nog 10 minuten aan Megan Fox blijf denken, heb ik zo'n hoog test-level dat ik deze jongen kan beaten!

7 jaar, 3 maanden en 16 dagen.
Kan er een dagje naast zitten.

Onzin.

...
Training, man.

Het ligt aan je training.
Je zegt zelf dat je bb'er bent en geen pl'er, dus daar heb je je antwoord...

Maar hoe dan zo klein? Ik bench 40 en mn lichaam word al groter...

Terug
Naar boven