- Waardering
- 338
Een axle is veel dikker dan een normale bar. Als je die met een gewone grip vastpakt bij zware gewichten is het heel moeilijk om genoeg snelheid te krijgen voor de clean.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een idioten daar in engeland !.. dat die zo blijft ''staan'' met de boom, wat zoudaar voor de reden zijn ? meer lucht ofwat ?
Vind het maar niks dat mixed grip cleanen tot op borst en dan hand los laten. Ziet er pijnlijk en idioot uit.
Een axle is veel dikker dan een normale bar. Als je die met een gewone grip vastpakt bij zware gewichten is het heel moeilijk om genoeg snelheid te krijgen voor de clean.
Vind het maar niks dat mixed grip cleanen tot op borst en dan hand los laten. Ziet er pijnlijk en idioot uit.
Je opmerking heeft bij deze nog niets aan vreemdheid verloren.
ooh iemand slecht humeurtje. Normaal reageren is schijnbaar ook een kunst.
Ik kan toch niet zien of dat een fat bar is of niet. En zolang olympische gewichtheffers 240kg kunnen cleanen zouden hun dat ook moeten kunnen, mits het een normale barbell is natuurlijk.
Daarnaast zie je een axle clean 9 van de 10 keer iets anders gaan. Stap 1 op de buik/riem, dan grip draaien en tillen tot op borst, dan weer grip aanpassen en uitstoten. Dus dat gedoe met los schietende handjes ziet er niet alleen lomp uit, maar is ook alles bepaalde gezond/veilig.
http://www.youtube.com/watch?v=McXnEDg_HBk
Dus zo vreemd is me opmerking dan ook weer niet.

ooh iemand slecht humeurtje. Normaal reageren is schijnbaar ook een kunst.
Ik kan toch niet zien of dat een fat bar is of niet. En zolang olympische gewichtheffers 240kg kunnen cleanen zouden hun dat ook moeten kunnen, mits het een normale barbell is natuurlijk.
Daarnaast zie je een axle clean 9 van de 10 keer iets anders gaan. Stap 1 op de buik/riem, dan grip draaien en tillen tot op borst, dan weer grip aanpassen en uitstoten. Dus dat gedoe met los schietende handjes ziet er niet alleen lomp uit, maar is ook alles bepaalde gezond/veilig.
http://www.youtube.com/watch?v=McXnEDg_HBk
Dus zo vreemd is me opmerking dan ook weer niet.
Je opmerking heeft bij deze nog niets aan vreemdheid verloren.
Moet je mij toch eens uitleggen waarom cleanen met mixed grip een slecht idee is.
Sowiso is het bij cleans altijd zo dat de schouders het gewicht opvangen, en niet de polsen, dus dat zou al geen kwaad mogen kunnen.Ik heb het idee dat het gewicht vol op de schouder komt als opvangen. En als je er naast ziet dat het gewicht half door schiet tegen je strottenhoofd en shit. Hoeft niet zo te zijn, maar die indruk krijg ik er bij. Vandaar dat het er in mijn ogen gevaarlijk en ongezond uit ziet.