XXL Nutrition

160 gram proteïne

Verzadigde vetten spelen zelfs een belangrijke rol voor het aanmaken van testosteron! En met weegschaal bedoel ik een keukenweegschaal om je eten te wegen zodat je weet hoeveel je binnen krijgt:o.

En zonnebloemolie, rip HDL cholesterol. Vetten zijn goed maar transvetten moet je ver van uit de buurt blijven. Een olie als zonnebloemolie heeft een lage rookpunt, de vetten zullen kapot gaan bij het verwarmen en een negatief effect op je lichaam hebben.

Kies verstandig, kies kokosolie. Gewoon van de tuinen of zo, het is een flink stuk duurder. Maar dat is je gezondheid wel waard toch?

• Topic Starter Topic Starter
Verzadigde vetten spelen zelfs een belangrijke rol voor het aanmaken van testosteron! En met weegschaal bedoel ik een keukenweegschaal om je eten te wegen zodat je weet hoeveel je binnen krijgt:o.

En zonnebloemolie, rip HDL cholesterol. Vetten zijn goed maar transvetten moet je ver van uit de buurt blijven. Een olie als zonnebloemolie heeft een lage rookpunt, de vetten zullen kapot gaan bij het verwarmen en een negatief effect op je lichaam hebben.

Kies verstandig, kies kokosolie. Gewoon van de tuinen of zo, het is een flink stuk duurder. Maar dat is je gezondheid wel waard toch?

Daarom probeer ik overdag zo min mogelijk vetten binnen te krijgen. Over het avondeten heb ik geen invloed, dus probeer ik de 160 gram proteïne los van het avondeten in te nemen. Natuurlijk zit er ook in het avondeten proteïne, dus als ik al 160 gram heb voor het avondeten is het mooi meegenomen.

Daarom probeer ik overdag zo min mogelijk vetten binnen te krijgen. Over het avondeten heb ik geen invloed, dus probeer ik de 160 gram proteïne los van het avondeten in te nemen. Natuurlijk zit er ook in het avondeten proteïne, dus als ik al 160 gram heb voor het avondeten is het mooi meegenomen.

Nou nee niet echt. Dan heb je meer eiwitten binnen dan je nodig hebt en je krijgt geen goede vetten van die olie binnen gezien het verhit wordt.

Dus beter gewoon wat eitjes pakken, heb je wat goede vetten, vitamines en mineralen. En overstappen naar kokosolie, gooi je ook nog eens minder troep naar binnen.

Yoghurt of melk maakt niet uit. Het is net wat je lekker vind.

Juist overdag wel vetten pakken. Pak goede vetten! Noten, pinda's, pindakaas op brood, zalm, eieren etc..
Zo min mogelijk vetten eten = slecht! Voldoende goede vetten eten is goed!

Laatst bewerkt:
Google ?

Juist als je in de avond kapot gebakken lage kwaliteit olie binnen krijgt MOET je overdag goede vetten binnen krijgen anders krijg je dus een overschot aan slechte vetten binnen en een onbalans.
Zoek een olie die beter is. Eventueel gewoon in de supermarkt kokosvet halen of olijf olie. Desnoods een gemengde olie zonnebloem met olijf.

Dus eet die eieren, al eet je er 2 met dooier en 3 alleen het wit. Daarnaast je walnoten en andere noten eten en neem iets van omega 3 in voor een goede balans.

Probeer ook veel vette vis te eten, vis bevat ook de betere soort eiwitten en vetten.

Even voor de duidelijkheid:
Ik heb GEEN, maar dan ook GEEN, invloed op de olie die gebruikt wordt

Praat er eens serieus over met je moeder dan. Of maak zelf je eten klaar.
Zonnebloem olie en slaolie is bagger. Na langere verhitting slecht voor je. Goedeolijf olie kan meer hitte hebben en is al beter voor je. Kokos olie/vet is nog ff beter.
Je moeder zal ook liever gezond eten dan slecht toch?

Eerst eiwitshakes kopen en vervolgens vragen waar eiwit in zit.. oh oh oh :D

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Het doel van een forum is elkaar helpen.
Na dat je zelf wat research hebt gedaan en niet de bedoeling, omdat iemand lui is, alles voorgekauwd moet worden. Vandaar het woord "zoekmachine" uitgevonden is. Hier leer je lang zoveel niet van:eek:

Praat er eens serieus over met je moeder dan. Of maak zelf je eten klaar.
Zonnebloem olie en slaolie is bagger. Na langere verhitting slecht voor je. Goedeolijf olie kan meer hitte hebben en is al beter voor je. Kokos olie/vet is nog ff beter.
Je moeder zal ook liever gezond eten dan slecht toch?

Dit.

Gebruik eens de zoekfunctie. En laat je moeder met olijfolie koken of kook zelf je eten. En als je dan echt moeite hebt om alsnog aan je eiwitten te komen neem je toch gewoon wat meer whey met melk?

5,2 gram aan walnoten

ImageUploadedByTapatalk1440998610.612748.jpg

5.2 gram.

ben jij zo dom of?

kokosolie of rijstolie

rijstolie is goedkoper 4€ / liter, ook een heel hoog rookpunt

Terug
Naar boven