Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Stelling18% vet. Eerst bulken en daarna cutten of anders om?
laten we wel even voor opstellen, al die members hier die roepen dat ze year round op 12% staan, moet je natuurlijk met een korrel zout nemen. IRL mag je er vaak +5% bijtellen. DBBers hebben nogal een onrealistische BF% inschattingsvermogen.
ben wel nog maar net 2maand bezig met trainen ben 180 groot en geloof me vrij heb en klein buikje daar zit het meeste vet denk ik voor de rest ben niet vet hoor zal dan maar gaan cutten nog en tweede vraag dan wat kan ik in de morgend best eten voor training dan begin meestal te trainen rond 9 half 10 moet daarna werken snap je heb geen tijd om later te gaan trainen dacht aan whey eiwitten en een banaan of gewoon en potje tonijn dacht ook aan brinta
laten we wel even voor opstellen, al die members hier die roepen dat ze year round op 12% staan, moet je natuurlijk met een korrel zout nemen. Irl mag je er vaak +5% bijtellen. Dbbers hebben nogal een onrealistische bf% inschattingsvermogen.