XXL Nutrition

Nieuws 18jarige 6 maanden trainen

beke8

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
ik ben Ruben
ik speel voetbal en sinds 6maanden fitness ik ook
graag reactie
mijn doel is een beest worden :)
ik hoop hierbij op reacties en tips
dank je
hier mijn foto's
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BILD0808.jpg

BILD0810 - kopie.jpg

BILD0811 - kopie.jpg

BILD0812 - kopie.jpg

BILD0813.jpg

ik zou wat meer gaan eten als ik jou was

Vind persoonlijk dat je bovenlichaam zwaarder oogt dan die 62 kilo. Train je benen? Beginstats?

• Topic Starter Topic Starter
ja ik train mijn benen maar niet zoveel omdat ze voor voetbal vooral explosief moeten zijn en ik ze zowiezo train tijdens de voetbaltrainingen
wat wil je zeggen met begin?

goede basis, ga lekker bulken, 3500 kcal per dag en lekker sqauten deadliften en benchen.

En natuurlijk wat eiwit shakes kopen, dan ben je zo een beest. ohja en wat creatine

ja ik train mijn benen maar niet zoveel omdat ze voor voetbal vooral explosief moeten zijn en ik ze zowiezo train tijdens de voetbaltrainingen ---> :rolleyes:
Voor je begon met trainen lijkt me vrij waarschijnlijk.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

En natuurlijk wat eiwit shakes kopen, dan ben je zo een beest. ohja en wat creatine
??? Laat hem eerst maar zijn voeding in orde brengen ipv zijn geld aan supps te hangen.

schouderbladen uit elkaar trekken bij back double biceps, niet tegen elkaar

ja ik train mijn benen maar niet zoveel omdat ze voor voetbal vooral explosief moeten zijn en ik ze zowiezo train tijdens de voetbaltrainingen

Waar denk je dat je explosiviteit mee wint? Ga je benen trainen man.
Ik zeg je, 1 jaar geleden was ik nog de slechtste sprinter van de jongens in mijn klas. Een maand geleden heb ik gesprint tegen de beste van in de klas toen; heb hem zwaar gebeat.
Dus ga maar squatten, leg pressen, ...

tags niet misbruiken.

Goed op weg, zou wel flink gaan vreten nu!

[afbeelding niet meer beschikbaar]...Ja hoor.
Maar goed, als je een beest wil worden moet je in ieder geval niet blijven fitnessen.
Uit je posts blijkt dat je je niet of nauwelijks ingelezen hebt, daar zou ik eerst maar eens mee beginnen.Ik vraag me ook af wat voor reacties je verwacht had te krijgen op je fotoos, pasklare oplossingen voor beestworden in 6 maanden zul je hier niet vinden.
Verder vind ik je fysiek nu niks bijzonders, beter had je ook wat before pics gepost.
Succes.

Ik moet toegeven: je kan een back latspread al beter uitvoeren dan ik hem kan :D

• Topic Starter Topic Starter
ik train nog maar juist
dus zijn dit mijn before foto's
bedankt alvast voor te tips

zoals iedereen hier zegt, bulken

Minder snuiven of meer eten.

sqauts + voetballen = hell :D had ik ook , ik deed toen wel been training maar geen squats.

Grappig hoe heel veel mensen altijd hun schouderbladen naar elkaar toe duwen om het gespierd te laten lijken :D bij rugfoto's.

Je moet flink gaan eten (clean).

Terug
Naar boven