Maikelh89
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo Allemaal,
Hier ga ik een logje bij houden om zo mijn resultaten wat in de gaten te houden wat betreft het cutten! ook zal ik hier wat trainingen gaan posten.
OP dit moment ben ik 22 jaar 1,72 m lang 73 kg zwaar met een VP van 15%. Maandag 3 oktober zal ik nog een precieze begin meting doen!
ik wil graag cutten naar de 70 kg met een VP van 10% hierbij wil ik dus mijn VVM van 62 kg behouden!
Dit ga ik doen door zo t/m vr rond onderhoud te eten zon 2600 cals (schema bijgevoegd).
zaterdag zal ik boven onderhoud eten (refeed) en beetje ongezonder dan normaal.
ik ben van plan om 4x per week KT te doen op basis van volgend schema.
Ma: Borst Triceps: incl BP,decl/flat BP, close grip BP en lying tricep ext
DI: Back,Biceps,Abs: DL,Lattpulldown,BOR,seated row,BB curl, Leg raise.
Wo:Quads&Calves: Squat,Leg ext, Walk lunges, standing Calve raise.
Vr: Shoulder Hamstrings: MP,Side raise, rev flyes, BB shrugs, SL DL,
alle oefeningen doe ik 1 serie en 8-15 hh tot fail ! (gebaseerd op Gordon Lavelles training systeem).
daarnaast wil ik na elke KT 20-30 min interval cardio gaan doen.
op donderdag neem ik rust en doe ik savonds aan voetbaltraining en zaterdag speel ik voetbalwedstrijd en zondags neem ik totaal rust.
ik wil dit alles gaan bereiken binnen 6 weken ervanuitgaande dat ik 0,5 kg per week vet verbrand.
is dit alles wat reeel?? nog op of aanmerking betreffende mijn schemas?
graag reacties

vanaf maandag zal ik hier mijn updates plaatsen betreffende metingen en trainingen!
gr Maikelh89
Hier ga ik een logje bij houden om zo mijn resultaten wat in de gaten te houden wat betreft het cutten! ook zal ik hier wat trainingen gaan posten.
OP dit moment ben ik 22 jaar 1,72 m lang 73 kg zwaar met een VP van 15%. Maandag 3 oktober zal ik nog een precieze begin meting doen!
ik wil graag cutten naar de 70 kg met een VP van 10% hierbij wil ik dus mijn VVM van 62 kg behouden!
Dit ga ik doen door zo t/m vr rond onderhoud te eten zon 2600 cals (schema bijgevoegd).
zaterdag zal ik boven onderhoud eten (refeed) en beetje ongezonder dan normaal.
ik ben van plan om 4x per week KT te doen op basis van volgend schema.
Ma: Borst Triceps: incl BP,decl/flat BP, close grip BP en lying tricep ext
DI: Back,Biceps,Abs: DL,Lattpulldown,BOR,seated row,BB curl, Leg raise.
Wo:Quads&Calves: Squat,Leg ext, Walk lunges, standing Calve raise.
Vr: Shoulder Hamstrings: MP,Side raise, rev flyes, BB shrugs, SL DL,
alle oefeningen doe ik 1 serie en 8-15 hh tot fail ! (gebaseerd op Gordon Lavelles training systeem).
daarnaast wil ik na elke KT 20-30 min interval cardio gaan doen.
op donderdag neem ik rust en doe ik savonds aan voetbaltraining en zaterdag speel ik voetbalwedstrijd en zondags neem ik totaal rust.
ik wil dit alles gaan bereiken binnen 6 weken ervanuitgaande dat ik 0,5 kg per week vet verbrand.
is dit alles wat reeel?? nog op of aanmerking betreffende mijn schemas?
graag reacties

vanaf maandag zal ik hier mijn updates plaatsen betreffende metingen en trainingen!
gr Maikelh89