Fitness Seller

1e keer anavar: gaat het fout?

  • Topic starter AA.
  • Startdatum
  • Reacties 37
  • Weergaven 2K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

Beter stopt iedereen te reageren op dit soort topics. Jullie bereiken er 10x niks mee en het is overduidelijk dat het 9 van de 10 keer trolltropics zijn.
Misschien nog een betere idee om zo snel mogelijk slotjes te zetten op dit soort topics Sanca Saxon. Met een standaard bericht dat dit onverantwoord gebruik is en dus geen plaats heeft op dit forum. Dan krijgen ze als nog de heads up voor het geval we niet met een troll te maken hebben.
 
Beter stopt iedereen te reageren op dit soort topics. Jullie bereiken er 10x niks mee en het is overduidelijk dat het 9 van de 10 keer trolltropics zijn.
Misschien nog een betere idee om zo snel mogelijk slotjes te zetten op dit soort topics Sanca Saxon. Met een standaard bericht dat dit onverantwoord gebruik is en dus geen plaats heeft op dit forum. Dan krijgen ze als nog de heads up voor het geval we niet met een troll te maken hebben.
+1
 
Beter stopt iedereen te reageren op dit soort topics. Jullie bereiken er 10x niks mee en het is overduidelijk dat het 9 van de 10 keer trolltropics zijn.
Misschien nog een betere idee om zo snel mogelijk slotjes te zetten op dit soort topics Sanca Saxon. Met een standaard bericht dat dit onverantwoord gebruik is en dus geen plaats heeft op dit forum. Dan krijgen ze als nog de heads up voor het geval we niet met een troll te maken hebben.

Dit.
 
Oké, zullen we dan allemaal even reageren met ‘dit’? O wacht
 
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de effecten van anavar is verdwenen?
Over welke effecten heb je het? Je hebt het toch maar 2 dagen geslikt. Dat stelt toch niets voor.
 
Ik neem aan dat TS zich afvraagt wanneer die enorme aderen over de schouders wegtrekken na 2 dagen gebruik.

OT: Lees dit topic eens goed door en vraag je af of je ze niet beter in de prullenbak kunt gooien dan in je mond.
 
Ik neem aan dat TS zich afvraagt wanneer die enorme aderen over de schouders wegtrekken na 2 dagen gebruik.

OT: Lees dit topic eens goed door en vraag je af of je ze niet beter in de prullenbak kunt gooien dan in je mond.
Ik hoop dat TS t gebrek aan fatsoenlijke spelling en intelligentie bedoelt. :o :(
 
Jwdoetookmee Het gebrek aan de beheersing van de nederlandsche taal in geschrift staat niet gelijk aan een gebrek aan intelligentie. Het onderwerp doet echter vermoeden dat je gelijk hebt. :roflol:
 
Hallo, sorry dat ik even dit topic ga kapen maar ik heb gisteren 1 liter testosteron geïnjecteerd omdat ik meteen degelijk wil kuren (niet van die baby-kuurtjes) en na de injectie was ik meteen ongeveer een kg bijgekomen. Het is dus echt super goede gear. Mijn vrouw heeft me wel betrapt tijdens het injecteren en wil niet dat ik verder ga kuren.

Mijn vragen:

- hoe lang duurt het ongeveer vooraleer de effecten van die liter testosteron verdwenen zijn?
- is het normaal dat mijn quads pijn doen op de plek waar ik geïnjecteerd heb?
- hoe kan ik het goedmaken met mijn vrouw, ik wil haar echt niet kwijt...
- moet ik nakuren?

Niet iedere onwetende is een troll.

:trollface:
 
Laatst bewerkt:
Hallo, sorry dat ik even dit topic ga kapen maar ik heb gisteren 1 liter testosteron geïnjecteerd omdat ik meteen degelijk wil kuren (niet van die baby-kuurtjes) en na de injectie was ik meteen ongeveer een kg bijgekomen. Het is dus echt super goede gear. Mijn vrouw heeft me wel betrapt tijdens het injecteren en wil niet dat ik verder ga kuren.

Mijn vragen:

- hoe lang duurt het ongeveer vooraleer de effecten van die liter testosteron verdwenen zijn?
- is het normaal dat mijn quads pijn doen op de plek waar ik geïnjecteerd heb?
- hoe kan ik het goedmaken met mijn vrouw, ik wil haar echt niet kwijt...
- moet ik nakuren?



:trollface:

Hoe moet je het goedmaken met je vrouw? Met zo veel test heb je het al meerdere keren goed gemaakt neem ik aan?
 
Hallo, sorry dat ik even dit topic ga kapen maar ik heb gisteren 1 liter testosteron geïnjecteerd omdat ik meteen degelijk wil kuren (niet van die baby-kuurtjes) en na de injectie was ik meteen ongeveer een kg bijgekomen. Het is dus echt super goede gear. Mijn vrouw heeft me wel betrapt tijdens het injecteren en wil niet dat ik verder ga kuren.

Mijn vragen:

- hoe lang duurt het ongeveer vooraleer de effecten van die liter testosteron verdwenen zijn?
- is het normaal dat mijn quads pijn doen op de plek waar ik geïnjecteerd heb?
- hoe kan ik het goedmaken met mijn vrouw, ik wil haar echt niet kwijt...
- moet ik nakuren?



:trollface:

Dbb in een notendop :roflol:
 
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de effecten van anavar is verdwenen?
AA, ga jij maar weer gauw terug naar de Anonieme Alcoholisten.
 
Het is geen spierpijn, want dan smeer ik vaak thaise olie voor spieren dan gaat het over.

Spierpijn gaat vanzelf over, niet door de thaise olie.
 
Hallo, sorry dat ik even dit topic ga kapen maar ik heb gisteren 1 liter testosteron geïnjecteerd omdat ik meteen degelijk wil kuren (niet van die baby-kuurtjes) en na de injectie was ik meteen ongeveer een kg bijgekomen. Het is dus echt super goede gear. Mijn vrouw heeft me wel betrapt tijdens het injecteren en wil niet dat ik verder ga kuren.

Mijn vragen:

- hoe lang duurt het ongeveer vooraleer de effecten van die liter testosteron verdwenen zijn?
- is het normaal dat mijn quads pijn doen op de plek waar ik geïnjecteerd heb?
- hoe kan ik het goedmaken met mijn vrouw, ik wil haar echt niet kwijt...
- moet ik nakuren?
:roflol: :roflol:
 
Jwdoetookmee Het gebrek aan de beheersing van de nederlandsche taal in geschrift staat niet gelijk aan een gebrek aan intelligentie. Het onderwerp doet echter vermoeden dat je gelijk hebt. :roflol:

Dat ben ik niet met je eens. Meestal zit je als je "me fiets, me huis, me oowtoow, ketoor i.p.v. kantoor en criminele tijd i.p.v. criminaliteit ziet aardig goed met je vermoedens. Er komen al even ook sollicitaties binnen met dit soort teksten. "bijgaand me cv". Het schurkt dan wat dichter tegen die onderlaag van de maatschappij aan.
 
Back
Naar boven