XXL Nutrition

2 daags training schema en weetjes hulp gevraagd

je moet pas je trainingschema veranderen als je spier geen prikkel meer krijgt, want daar train je voor. je wilt je spier een prikkel geven en zo hypertrophy afdwingen.

en je traint benen er ook gewoon bij of je traint niet.

en daarbij je bent binnen enkele weken uit dit schema gegroeit want dat ga je zo hoog de reps in dat je het cardio kunt noemen. of het is te zwaar en je komt niet aan je reps.

ja lekker jaren onder de maat gaan trainen zodat je pas na 3 jaar een fitness figuur hebt. als je de regels van het bodybuilding aanhoud kun je dit binnen een jaar of 1,5 hebben bereikt :)

Tymen
Moet eerlijk zeggen ik ben het helemaal met je eens.
Was geen poging om iets neer te zetten wat beter zou werken voor TS.
Meer iets wat mij zelf is opgevallen dat erg goed werkt bij mij persoonlijk.
Aangezien TS dezelfde lengte heeft, en hetzelfde startgewicht heeft dat ik had zou het misschien ook iets kunnen zijn waar hij baat bij heeft.

Maar absoluut waar wat je zegt dat je binnen een relatief korte tijd zeer snelle resultaten kunt boeken.

Hoe dan ook, denk dat het altijd goed is om te wisselen van oefeningen en te doen waar je jezelf goed bij voelt.
En het is idd bijna cardio soms :-D Mooi meegenomen voor mij dan persoonlijk ;-)

Tymen
Moet eerlijk zeggen ik ben het helemaal met je eens.
Was geen poging om iets neer te zetten wat beter zou werken voor TS.
Meer iets wat mij zelf is opgevallen dat erg goed werkt bij mij persoonlijk.
Aangezien TS dezelfde lengte heeft, en hetzelfde startgewicht heeft dat ik had zou het misschien ook iets kunnen zijn waar hij baat bij heeft.

Maar absoluut waar wat je zegt dat je binnen een relatief korte tijd zeer snelle resultaten kunt boeken.

Hoe dan ook, denk dat het altijd goed is om te wisselen van oefeningen en te doen waar je jezelf goed bij voelt.
En het is idd bijna cardio soms :-D Mooi meegenomen voor mij dan persoonlijk ;-)

ik snap je redenatie maar leeftijd, lengte en gewicht is nog geen indicatie voor je lichaamstype.

waarom 2 uur te lang is?! omdat je na 1,25 uur (lees 1 uur en 15 minuten) niet meer optimaal presteer. je training moet " kort" en krachtig zijn... dus geen eindeloze reps sets of oefeningen. je wilt hypertrofie afdwingen geen spierconditie.

Dat is niet de reden waarom je korter zou moeten trainen. Wel juiste info geven.
Je breekt na een uur tot 75 minuten spieren af door hoge concentraties cortisol.

FF zoeken op cortisol en zat topics(posts) te vinden.

Maar waarom zou iemand geen spierconditie willen hebben? Groeien en conditie kunnen ook samen gaan. Ik draai altijd beter na enkele sets,.... En na een uur trainen ben ik nog net zo sterk,...dusss.

Terug
Naar boven