waaskaas
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 255
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat de deur niet dicht slaan etc..Tuurlijk weet ik dat ik over enkele dagen gebanned word.. Het was ook niet mn bedoeling omg 10k posts te hebben zoals jij ehero ..
Tuurlijk weet ik dat ik over enkele dagen gebanned word.. Het was ook niet mn bedoeling omg 10k posts te hebben zoals jij ehero ..
als je nou gewoon mijn topic leest.. dan weet je waarom ik een nieuwe account aanmaak.Dus je komt hier alleen maar om naar complimentjes van andere mannen te vissen? Ouwe gaylord.
Ja altijd house.
prive berichten... ; ) als iemand hier wat vraagt wil ik hem hier ook wel helpen xD ..maar dat heeft niemand gedaan dus.Wat heb je tot nu toe dan gedaan om mensen te helpen hier?
prive berichten... ; ) als iemand hier wat vraagt wil ik hem hier ook wel helpen xD ..maar dat heeft niemand gedaan dus.

hmmmm .. dus eigenlijkUit een eerder topic van TS:
supps used : creatine ethyl ester, seriouss mass weight gainer, whey isolaat, bcaa, jack3d, noxipro, yolo stuff
No offence verder hoor
Zeer goed fysiek.
Dus je komt hier alleen maar om naar complimentjes van andere mannen te vissen? Ouwe gaylord.
LALALLALALA lekker boeiend allemaal ....maar mods meer dan 5 accounts mag dus gewoon , ook lets GO!!
Hoe weet je dat ik 30+ ben dan ?!Wel grappig dat alle haat hier van 30+ komt, Van zulke mensen verwacht je juist dat ze zich volwassen gedragen.
prive berichten... ; ) als iemand hier wat vraagt wil ik hem hier ook wel helpen xD ..maar dat heeft niemand gedaan dus.
Hoe weet je dat ik 30+ ben dan ?!
stats kloppen niet en die avatar is ook niet van mij....

Hoe weet je dat ik 30+ ben dan ?!
stats kloppen niet en die avatar is ook niet van mij....