AndroidHealthClinic

2 jaar en 8 maanden Fitness .. GUESS WHO's BACKKKKKKK

goed fysiek kerel... ;)

Ongeacht alle shit. nice fysiek!

• Topic Starter Topic Starter
Dus je komt hier alleen maar om naar complimentjes van andere mannen te vissen? Ouwe gaylord.
als je nou gewoon mijn topic leest.. dan weet je waarom ik een nieuwe account aanmaak.

maar voor jou leg ik het nog wel een keer uit, ik wil mensen helpen wie een aesthetisch gespierd lichaam willen bouwen maar wel met voldoende massa... dus dat alles geproportioneerd eruit gaat zien.. overgang van Forearms naar Bovenarmen bijvoorbeeld.. Perfectie

geen 4x4 setjes .. stronglift shit

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 14:57 ----------

Meeten op mystery zaterdag brotha?
Ja altijd house.

sure !!

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 15:02 ----------

double bizeps

datview.jpg

Laatst bewerkt:
Wat heb je tot nu toe dan gedaan om mensen te helpen hier?

Uit een eerder topic van TS:

supps used : creatine ethyl ester, seriouss mass weight gainer, whey isolaat, bcaa, jack3d, noxipro, yolo stuff

No offence verder hoor:P
Zeer goed fysiek.

2ewpsg3.jpg

Uit een eerder topic van TS:

supps used : creatine ethyl ester, seriouss mass weight gainer, whey isolaat, bcaa, jack3d, noxipro, yolo stuff

No offence verder hoor:P
Zeer goed fysiek.
hmmmm .. dus eigenlijk
als ik nu zeg

dat ik Tren Test Deca HGH heb gedaan, dan geloof je dat .. hmmm ok

LALALLALALA lekker boeiend allemaal ....maar mods meer dan 5 accounts mag dus gewoon , ook lets GO!!

Wel grappig dat alle haat hier van 30+ komt, Van zulke mensen verwacht je juist dat ze zich volwassen gedragen.

en voor de mensen wie menen dat ik geen goed fysiek heb, ik heb ook niet gezegd dat ik een perfect lichaam heb.
maar aub als je 170cm bent .. en dan wel 85kg weegt.. vind ik het lang niet zo super als iemand van 185cm+ en dan rond de 90kg.

ziet er goed uit, maar je bent geen leroy:o

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven