Fitness Seller

2 jaar naturel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie de commentaar van velen hier als een positieve boost om er tegenaan te gaan.
de V in je rug is duidelijk niet slecht!
 
Grass brah grass.
 
Wat is vierkant en rood.

Een rood vierkantje



Wat is zwart en vierkant?

Schaduw van de rode vierkant



u mad

Ya I mad, want de schaduw van een vierkant ofwel kubus is nooit vierkant, maar rechthoekig.
 
Ya I mad, want de schaduw van een vierkant ofwel kubus is nooit vierkant, maar rechthoekig.

:exactly:

hoewel.. licht eraan hoe het licht er op valt he.
 
bish gtfo. Hoe hoger het licht hoe minder schaduw...

Klopt, maar een kubus zal t nooit nie worden nie.

Wel behoorlijk grof gebekt voor een 15 jarig mupke :)
 
Vind t idd ook zeer matig voor 2 jaar :o

Ya I mad, want de schaduw van een vierkant ofwel kubus is nooit vierkant, maar rechthoekig.

Een vierkant = een kubus:scratch:
Als het licht loodrecht op het vlak komt dan is de schaduw ook een vierkant.




Minder drinken, meer spuiten!:trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 18:45 ----------

Waarom staat BBosman in mijn post gequote?
 
Goed topic dit man, monsterprogressie en streeffysiek.

Ok ff serieus, progressie is niet te beoordelen zonder before pics maar milfs scoren met je 8-pack kan je wel vergeten want voorlopig is het nog een one-pack.
Verder kom je nogal kinderachtig over voor je 21 jaar.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 18:48 ----------

Klopt, maar een kubus zal t nooit nie worden nie.

Wel behoorlijk grof gebekt voor een 15 jarig mupke :)

Het kind is inmiddels 16 schijnt het.
 
Een vierkant = een kubus:scratch:
Als het licht loodrecht op het vlak komt dan is de schaduw ook een vierkant.




Minder drinken, meer spuiten!:trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 18:45 ----------

Waarom staat BBosman in mijn post gequote?

Vierkant:

rechthoekige-of-vierkant-oppervlakte.png


Kubus:

m1dy63kwpqpy.gif


Doe de volgende keer maar even wat langer :scratch: voordat je me quote :)


Daarbij komt het volgende: Als het licht loodrecht op het vierkant of de kubus valt, en dat het enige aanwezige licht is, dan ontstaat er in theorie niet eens schaduw aangezien het vierkant of kubus dan doorzichtig zou moeten zijn? In de praktijk zou er altijd wel enige vorm van schaduw aanwezig zijn, maar 100% zeker geen schaduw in de vorm van een vierkant vlak.

/ontopic.
 
Goed topic dit man, monsterprogressie en streeffysiek.

Ok ff serieus, progressie is niet te beoordelen zonder before pics maar milfs scoren met je 8-pack kan je wel vergeten want voorlopig is het nog een one-pack.
Verder kom je nogal kinderachtig over voor je 21 jaar.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 18:48 ----------



Het kind is inmiddels 16 schijnt het.


Ben gewoon volgroeit. Waarschijnlijk verder als u ;)
 
Ik zou hem pakken op de foutEN in zijn post aka DBB style :)

/ontopic

:trollface:
 
Vierkant:

rechthoekige-of-vierkant-oppervlakte.png


Kubus:

m1dy63kwpqpy.gif


Doe de volgende keer maar even wat langer :scratch: voordat je me quote :)


Daarbij komt het volgende: Als het licht loodrecht op het vierkant of de kubus valt, en dat het enige aanwezige licht is, dan ontstaat er in theorie niet eens schaduw aangezien het vierkant of kubus dan doorzichtig zou moeten zijn? In de praktijk zou er altijd wel enige vorm van schaduw aanwezig zijn, maar 100% zeker geen schaduw in de vorm van een vierkant vlak.

/ontopic.

Dude........, lees je eigen post eens. Daar staat "een vierkant, ofwel een kubus", oftewel ik scratch jouw uitspraak.

En hang eens een lamp boven een vierkant die boven de tafel zweeft.

Lol
 
Dude........, lees je eigen post eens. Daar staat "een vierkant, ofwel een kubus", oftewel ik scratch jouw uitspraak.

En hang eens een lamp boven een vierkant die boven de tafel zweeft.

Lol

Ik zei vierkant ofwel kubus omdat 'Arydan' het had over een vierkant waar licht op valt... voor de tweede keer, doe je huiswerk eens snotbel.

Volgende keer niet reageren terwijl je de discussie al hebt verloren, dit is me laatste post hierover.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zei vierkant ofwel kubus omdat 'Arydan' het had over een vierkant waar licht op valt... voor de tweede keer, doe je huiswerk eens snotbel.

Volgende keer niet reageren terwijl je de discussie al hebt verloren, dit is me laatste post hierover.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha, zie een piramide voor je, en beeld je in dat de top een lamp is en halverwege ergens een vierkant zit.

Groetjes.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 19:36 ----------

waarom quote jij mij

Dunno, maar waarom quote je mij nu?
 
Hahaha, zie een piramide voor je, en beeld je in dat de top een lamp is en halverwege ergens een vierkant zit.

Groetjes.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 19:36 ----------



Dunno, maar waarom quote je mij nu?

Wel zwak van je om nogmaals te reageren terwijl ik in mijn vorige post aangeef dat ik hier liever niet verder op door ga. Deze wending maakt het toch nadelig voor mij aangezien onze mede DBBers meelezen en zien dat jij de laatste spartelbewegingen maakt om je gelijk alsnog te behalen waarop ik niet reageer. En de andere optie is: Ik reageer terwijl ik heb gezegd niet meer te reageren....

Maar ik heb er even over nagedacht en regels zijn er om gebroken te worden dus bij deze mijn reactie (doe maar net of dit er niet staat, dan klinkt het leuker en ben je als het goed is stil :o).

U heeft het over kubussen die in de lucht zweven?
 
haha , vind het zeker niet erg dat ik hier word uitgelachen. Ik zie op dit forum heel veel snolletjes die zeggen dat ze 100kg benchpressen , en dat ze 88 kg wegen , allemaal pure onzin . Ik ben gewoon eerlijk. Ik heb redelijke resultanen. Niet wauw . maar toch. het resultaat is er . Ik heb niet opgegeven zoals de meeste ecto's.

mijn doelen zijn: nog effe clean bulken en daarna cutten zodat ik zeker abs heb ( enja ik heb een 8pack) . Lekker superdude uithangen volgend jaar op maimi beach , lekker milfs scoren.

tot nu toe had je mijn vertrouwen, nu nietmeer :wave:
 
Wel zwak van je om nogmaals te reageren terwijl ik in mijn vorige post aangeef dat ik hier liever niet verder op door ga. Deze wending maakt het toch nadelig voor mij aangezien onze mede DBBers meelezen en zien dat jij de laatste spartelbewegingen maakt om je gelijk alsnog te behalen waarop ik niet reageer. En de andere optie is: Ik reageer terwijl ik heb gezegd niet meer te reageren....

Maar ik heb er even over nagedacht en regels zijn er om gebroken te worden dus bij deze mijn reactie (doe maar net of dit er niet staat, dan klinkt het leuker en ben je als het goed is stil :o).

U heeft het over kubussen die in de lucht zweven?

Nee, geen kubus maar een vierkant. Problem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven