Fitness Seller

100 kg eind jaar

Ben een een paar dagen ziek geweest. Ik kan nu maar 65 benchen😐 hoelang duurt het vordat ik weer 75 kan? Ik eet evenveel als eerst. Dus daar ligt het nietaan
Die kracht is in no time weer terug, ik zou alleen wel wat meer kCals naar binnen werken

Tips voor snelle kcals? Gezond en wat niet te erg vuld of droog is
Olijfolie.....ik klepper 3 grote eetlepels olijfolie (gewoon die van de Lidl) door mijn ontbijtshake.
3 eetlepels heb ik afgewogen, is ongeveer 20gr en dat komt neer op een kleine 160kcal. En een goede bron van vetten die je lichaam mooi kan gebruiken om testosteron aan te maken.

3 grote eetlepels zijn bij elkaar 20gr?
Normaal is een eetlepel 10 a 15 ml.

De “grote” eetlepel in kwestie;

IMG_6561.jpeg

• Haha
Waarderingen: K82
  • Bicep
  • Topic Starter Topic Starter
Olijfolie.....ik klepper 3 grote eetlepels olijfolie (gewoon die van de Lidl) door mijn ontbijtshake.
3 eetlepels heb ik afgewogen, is ongeveer 20gr en dat komt neer op een kleine 160kcal. En een goede bron van vetten die je lichaam mooi kan gebruiken om testosteron aan te maken.
We hebben wel olijfolie maar ik neem geen ontbijtshakes. En in een eiwitshake is nier zo lekker denk ik he

• Like
Ik zei toch dat t teveel voor hem was.
Ik heb een snelle metabolisme ofz. En soms kan ik echt veel eten maar soms ook weinig. Weet ook niet hoezo. Maar ik probeer altijd zvl mogelijk kcal te eten. Elke kcal telt. Al eet ik een zak chips van 170 gr op. Is toch 900 kcal ofzo.

• Like
Terug
Naar boven