MuscleMeat

100 kg eind jaar

We hebben wel olijfolie maar ik neem geen ontbijtshakes. En in een eiwitshake is nier zo lekker denk ik he
Mijn ontbijtshake:

50gr brinta (goedkoop merk van de Lidl)
300ml melk (geen liter zoals een bekende persoon op dit forum...ahum ahum)
1 schep whey
rest aanvullen met water.

Dit alleen al is 430kcals en bevat een kleine 30gr eiwit (ligt ook een beetje aan je whey)

Die 3 grote eetlepels olijfolie gooi je hier bij in NADAT je geshaked hebt....je roert met een lepel even de olie erdoor, je proeft er niks meer van. Die Olie geeft je nog eens 160kcals

430 + 160 = 590kcals in je ontbijt

Ik heb een snelle metabolisme ofz. En soms kan ik echt veel eten maar soms ook weinig. Weet ook niet hoezo. Maar ik probeer altijd zvl mogelijk kcal te eten. Elke kcal telt. Al eet ik een zak chips van 170 gr op. Is toch 900 kcal ofzo.
Ja maar in die chips zitten transvetten, die schijnen niet goed te zijn voor je systeem.

Keertje chips eten ga je niet door aan ofzo maar ik eet liever zo min mogelijk chips.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn ontbijtshake:

50gr brinta (goedkoop merk van de Lidl)
300ml melk (geen liter zoals een bekende persoon op dit forum...ahum ahum)
1 schep whey
rest aanvullen met water.

Dit alleen al is 430kcals en bevat een kleine 30gr eiwit (ligt ook een beetje aan je whey)

Die 3 grote eetlepels olijfolie gooi je hier bij in NADAT je geshaked hebt....je roert met een lepel even de olie erdoor, je proeft er niks meer van. Die Olie geeft je nog eens 160kcals

430 + 160 = 590kcals in je ontbijt
Dat is wel goed ja. Ik eet brinta met melk of 500 gr volle yoghurt met honing. Die yoghurt is zo'n 700 kcal. Brinta weet ik niet. Maar het vult allebei wel heel erg

• Like
Waarderingen: K82
Dat is wel goed ja. Ik eet brinta met melk of 500 gr volle yoghurt met honing. Die yoghurt is zo'n 700 kcal. Brinta weet ik niet. Maar het vult allebei wel heel erg
Ja die yoghurt is op zich wel te doen alleen denk ik dat er minder eiwit inzit dan kwark...maar wel lekker ofzo, volle yoghurt.....kan trouwens ook een schep whey doorheen.....en 3 eetlepels olie....probeer maar en kijk maar of t wat is.

Ja die yoghurt is op zich wel te doen alleen denk ik dat er minder eiwit inzit dan kwark...maar wel lekker ofzo, volle yoghurt.....kan trouwens ook een schep whey doorheen.....en 3 eetlepels olie....probeer maar en kijk maar of t wat is.
Is goed, ik zal niet meer hier reageren totdat ik de 80 heb aangetikt. Doei

• Haha
En een liter alleen in de ochtend al😂 ik moet dat allemaal zelf betalen dan als ik ZOVEEL moet eten
Dan eet je 12 plakken brood met goed beleg !!
Ik vrat mijn ouders ook kaal vroeger maar betaalde veel zelf, werkte al met 16j als ijzervlechter. en vrat als een Os !

• Bicep
Als je geen steroïden gebruikt is eten een veel minder belangrijke factor bij hypertrofie en krachttoename.

• Like
Succes man, en je moet reageren makker, vinden we leuk om te weten!
Ja das waar. Bij mijn school zit een plus vlakbij en ik haal daar altijd frikandelbroodjes. Is echt 400 kcal per stuk ofz zag ik. Neem daar altijd 2/3 van.

• Bicep
Dan eet je 12 plakken brood met goed beleg !!
Ik vrat mijn ouders ook kaal vroeger maar betaalde veel zelf, werkte al met 16j als ijzervlechter. en vrat als een Os !
Op m'n 14 nam ik 10/12 broodjes mee naar school met pindakaas, kaas en worst. Ik kwam nogsteeds niet aan. En het vuld ook nog is erg

Op m'n 14 nam ik 10/12 broodjes mee naar school met pindakaas, kaas en worst. Ik kwam nogsteeds niet aan. En het vuld ook nog is erg

Je kunt lullen wat je wil, je moet gewoon meer eten. Telkens komt het terug hier, zwak na en tijdens trainen, nu weer ziek geweest. Je bent te mager en moet meer eten, klaar !

Eet in de avond amandelen en bak volle kwark voor het slapen gaan.
Haal bij school 6 muesli bollen en pak met plakken kaas

• Like
100 gram pindakaas verdelen over 4 rijstwafels. Is zo 600-700 kcal als tussendoortje en vult helemaal niet veel als je problemen hebt met veel eten. Zou dat er gewoon elke avond in drukken.

Minder belangrijk??
Hoe dan?
Is toch sowieso altijd de belangrijke factor in het geheel, samen met rust en trainen?
Rust en trainen staat in de verkeerde volgorde. Bij natural bodybuilding kan je met intensief trainen een situatie veroorzaken die met genoeg voeding en rust tot vooruitgang leidt.

• Like
Nou, hoe is het aan deze kant?

Terug
Naar boven