begrijp me gewoon niet verkeerd hé, ik heb geen enkel probleem met mensen die alcohol drinken en frieten eten hoor, en ik doe het dan ook wel eens al hou ik het strak binnen de perken...
Maar langs de andere kant moet je niet lopen zeuren dat je cut niet helemaal loopt zoals je het zelf zou willen hé, cutten betekent imo moeite doen en je hier en daar ook wel wat dingen ontzeggen voor een bepaalde periode
Maar langs de andere kant moet je niet lopen zeuren dat je cut niet helemaal loopt zoals je het zelf zou willen hé, cutten betekent imo moeite doen en je hier en daar ook wel wat dingen ontzeggen voor een bepaalde periode

Chukki hier laat duidelijk merken dat hij helemaal niet goed wist dat het zo'n effect heeft op z'n lichaam. Dat hij een (in jullie ogen) slechte keuze maakt hierdoor, dat is zijn probleem. Maar wij hebben hem wel geïnformeerd over de "gevaren" van het drinken. Daarmee is onze inbreng gemaakt. Case closed vind ik hierover...
Had indd gwn niet door dat het echt zo slecht kon zijn voor je. Mijn doel is niet voor superstrak te staan met BF 7% ofzo. Ik heb nu ongeveer zo'n 25%, daar wil ik graag 15% van maken. Heb nu men kcal overschot al verhoogt naar 600kcal per dag, en zal men biertjes ook in het oog houden.