XXL Nutrition

2 weken trainen en aan de anabolen...

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
m'n neef "traint" nu 2 weken,nuja,trainen...hij is aanwezig in de gym,hij is vroeger enkele keren meegeweest met mij en als je dat trainen kan noemen dan is andre van duin een geile rokkenjager van 22j...

maarja,hij wil dus gaan gebruiken,gisteren belt hij me als volgt :

he ik heb een vraag voor je...
heb je al anabolen gebruikt...

waarop ik doodserieus : "TUURLIJK!!!"

wel ik kan hier op m'n werk aan 100 tabletten "thai anabolic" geraken...dan vraagt ie me 200 euro is dat veel...

ik heb hem nu met handen en voeten (voor zover mogelijk aan de telefoon) proberen uitleggen dat het 1: veel te duur is,2: wss namaak en 3: nog veel te vroeg is om te kuren,

waarop hij zegt : maar ik moet toch niet direct de zware middelen pakken:rolleyes:

volgens mij heeft ie ook nog geen flauw benul van wat goede voeding is.

ik wil hem hier echt van begoeden dat hij nu al zo met z'n gezondheid speelt,hij weet overigens ook totaal niet waar alles voor dient en vooral in welke hoeveelheden en hoelang hij alles moet pakken,als er hem iemand zegt pak die thai bol 80 mg per dag 12 weken lang,zou hij het puur uit naiviteit nog doen ook...

ik ga proberen hem dit topic te laten lezen.

GEEF HEM RAAD!! ik ben bang dat hij naar mij niet luisterd...

hij is trouwens 20 jaar

tsja, zo zijn er nog wel tig gasten....

zeer triest

-Te Jong ( minimaal nog een jaar wachten , maar in zijn geval Langer omdat hij net pas traint )
-Niet genoeg ervaring met trainen om goed te kunnen trainen ( al denkt ie miss van wel
-Zorgen voor een goed trainingsschema
-Zorgen voor een goed voedingsschema ( evt met supplementen )

Als hij dat allemaal doet komt hij gegarandeerd goed aan en zijn AAS helemaal niet nodig !! Helemaal niet gelijk in het begin , dat is echt dom !

Als hij dan zover is ; Eerst info inwinnen over wat te gebruiken !!
bvb die thai zooi waar hij het over heeft is idd veel geimiteerd , en als het echt is dan is het wel degelijk STERK spul om nog maar niet over zijn lever te praten als hij ongeinformeerd grote hoeveelheden in gaat nemen .

Conclusie ; NIET DOEN !! en gewoon goed eten en trainen !!!!!!!! ;)

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
tnx XXLtje!!!!

Haha te jong, 1 jaartje wachten. Wat maakt dat ene jaar nu uit man.

Ik kijk heel anders. Train eerst maar 4 jaar optimaal (goed schema, goede voeding, goed herstel).
Ongeacht of je dan 21 bent of 24 bent, eerder moet je niet gaan gebruiken.

Niet doen kerel, maar niet dezelfde fout als mij.. Trainde net 4 maanden, ramde ook die dbols + winny's in mn strot, wel jammer, want na mn kuur, ging ik nog steeds vooruit... Zonde van het geld en de gezondheid dus!

Beter koop je een weightgainer, en train je een jaartje naturel!

Haha te jong, 1 jaartje wachten. Wat maakt dat ene jaar nu uit man.

No offence Rich , maar zoals je ziet in mijn post staat er ook dat HIJ langer moet wachten omdat ie pas netTraint !!!

Die 21 is gewoon voor mensen die al bvb vanaf 16jaar trainen om er zeker van te zij dat ze zo goed als uitgegroeid zijn ;)

Reageerde niet zozeer op jouw post.
Meer dat de tendens hier is dat de grens op 21 jaar ligt. Imo ligt die eerder op 25.

Oke dan :D

Wel mee eens hoor dat 25 nog beter is , echter doelde ik erop dat onder de 21 echt en NO GO is omdat je gewoonweg niet bent uitgegroeid ;)

Ik ben het met Richard eens, zet eerst maar es wat basis massa en kennis neer.

laat hem maar doen, "i told u so" zeggen doet is anaboler ;)

Als hij zo onervaren is qua voeding, training etc. zal hij er na een kuurtje dianabol waarschijnlijk toch geen reet aan over houden...

En net zeg je dat leeftijd niet uitmaakt, maar alleen het 4 jaar hard natural trainen !

Wat wil je nou? :D

Als je ouder word word je meestal ook wat wijzer kleine pindaknobbel van me:D
Plus de kans dat je dan al wat langer traint is dan zeker aanwezig.

Ik was met 21 jaar al 4 jaar aan het trainen en wist nog maar weinig van voeding. Toen ik 25 was had ik wel kunnen beginnen. 8 jaar ervaring, redelijk op mijn max, dus een kuur kon toen gewoon wel.

Wat ik wil?
180 kg bij 4%:D

• Topic Starter Topic Starter
tnx dudes,kzal proberen om hem tot hier te krijgen en hopelijk hem ervan laten afzien...wil niet nog iemand verliezen uit stomme onwetenheid...

Wat u wilt ... heeft ryubolic al voor u gevonden :D

sssst.. geen prijzen hier... Kom maar mee naar het donkere kamertje :D

je raad em gewoon af om het te gebruiken en als ie het wel doet verbreek je het contact met em.

als ie besluit niet te gebruiken help je em met een goed trainings en voedingsschema, aangezien hij toch net begint zal ie echt uber vooruitgaan als alles in orde is, dus dan zal ie het idee van anabolen ook welweer laten varen, lijkt mij.

Terug
Naar boven