- Waardering
- 10
m'n neef "traint" nu 2 weken,nuja,trainen...hij is aanwezig in de gym,hij is vroeger enkele keren meegeweest met mij en als je dat trainen kan noemen dan is andre van duin een geile rokkenjager van 22j...
maarja,hij wil dus gaan gebruiken,gisteren belt hij me als volgt :
he ik heb een vraag voor je...
heb je al anabolen gebruikt...
waarop ik doodserieus : "TUURLIJK!!!"
wel ik kan hier op m'n werk aan 100 tabletten "thai anabolic" geraken...dan vraagt ie me 200 euro is dat veel...
ik heb hem nu met handen en voeten (voor zover mogelijk aan de telefoon) proberen uitleggen dat het 1: veel te duur is,2: wss namaak en 3: nog veel te vroeg is om te kuren,
waarop hij zegt : maar ik moet toch niet direct de zware middelen pakken
volgens mij heeft ie ook nog geen flauw benul van wat goede voeding is.
ik wil hem hier echt van begoeden dat hij nu al zo met z'n gezondheid speelt,hij weet overigens ook totaal niet waar alles voor dient en vooral in welke hoeveelheden en hoelang hij alles moet pakken,als er hem iemand zegt pak die thai bol 80 mg per dag 12 weken lang,zou hij het puur uit naiviteit nog doen ook...
ik ga proberen hem dit topic te laten lezen.
GEEF HEM RAAD!! ik ben bang dat hij naar mij niet luisterd...
hij is trouwens 20 jaar
maarja,hij wil dus gaan gebruiken,gisteren belt hij me als volgt :
he ik heb een vraag voor je...
heb je al anabolen gebruikt...
waarop ik doodserieus : "TUURLIJK!!!"
wel ik kan hier op m'n werk aan 100 tabletten "thai anabolic" geraken...dan vraagt ie me 200 euro is dat veel...
ik heb hem nu met handen en voeten (voor zover mogelijk aan de telefoon) proberen uitleggen dat het 1: veel te duur is,2: wss namaak en 3: nog veel te vroeg is om te kuren,
waarop hij zegt : maar ik moet toch niet direct de zware middelen pakken
volgens mij heeft ie ook nog geen flauw benul van wat goede voeding is.
ik wil hem hier echt van begoeden dat hij nu al zo met z'n gezondheid speelt,hij weet overigens ook totaal niet waar alles voor dient en vooral in welke hoeveelheden en hoelang hij alles moet pakken,als er hem iemand zegt pak die thai bol 80 mg per dag 12 weken lang,zou hij het puur uit naiviteit nog doen ook...
ik ga proberen hem dit topic te laten lezen.
GEEF HEM RAAD!! ik ben bang dat hij naar mij niet luisterd...
hij is trouwens 20 jaar