AndroidHealthClinic

2 weken trainen en aan de anabolen...

ja dat hoor je wel meer gasten die een 2 maanden gaan trainen voor de zomer en 200 dianabols slikken vanaf de eerste week en dan stoppen na 2 maand met trainen

je raad em gewoon af om het te gebruiken en als ie het wel doet verbreek je het contact met em.

als ie besluit niet te gebruiken help je em met een goed trainings en voedingsschema, aangezien hij toch net begint zal ie echt uber vooruitgaan als alles in orde is, dus dan zal ie het idee van anabolen ook welweer laten varen, lijkt mij.

??? 't is familie , die probeer je toch te behoeden voor iets ipv aan hun lot over te laten ? en als ie dan toch eigenwijs is ( wat meerdere zijn / geweest zijn ) help/zorg dan iig dat hij zo min mogelijk risico loopt door hem ook daarin te begeleiden !

Nogmaals , het is NIET goed om nu al te beginnen ,....
maar er zijn nu eenmaal super eigenwijze mensen :rolleyes:

Ik denk dat iemand die net traint meer gains haalt op brute trainingsintensiteit en een goed voedingsschema, dan op magere trainingen, slecht eten en verkeerd gedoseerde dbols.

Lijkt me genoeg reden voor je neef om er vanaf te zien toch? Neem hem anders mee om te trainen in de gym, en leer hem wat tricks of the trade.

• Topic Starter Topic Starter
??? 't is familie , die probeer je toch te behoeden voor iets ipv aan hun lot over te laten ? en als ie dan toch eigenwijs is ( wat meerdere zijn / geweest zijn ) help/zorg dan iig dat hij zo min mogelijk risico loopt door hem ook daarin te begeleiden !

Nogmaals , het is NIET goed om nu al te beginnen ,....
maar er zijn nu eenmaal super eigenwijze mensen :rolleyes:

idd,begeleiden zit er zeker en vast niet in,heb ik hem ook gezegd,met trainen,voeding etc wilk hem al mijn kennis (in hoeverre...) doorgeven,maar met AS related stuff wacht ik tot de tijd rijp is,hij moet zorgen dat zijn training en voeding eerst in orde is,en hij moet zeker weten dat hij ermee doorgaat en niet gaat kappen als het allemaal niet vlug genoeg gaat,want ik ken hem,in het begin is hij zeer enthousiast maar als het nieuwe eraf is,is hij het al vlug beu...

nuja de meeste reactie's hier zullen hem mss tot inkeer brengen...

Ik denk dat iemand die net traint meer gains haalt op brute trainingsintensiteit en een goed voedingsschema, dan op magere trainingen, slecht eten en verkeerd gedoseerde dbols.

Lijkt me genoeg reden voor je neef om er vanaf te zien toch? Neem hem anders mee om te trainen in de gym, en leer hem wat tricks of the trade.

is moeilijk hij werkt in ploegen en gaat niet elke keer op andere tijdstippen gaan trainen,er zit totaal geen regelmaat in,hij gaat als hij zin heeft,het zou me niet verbazen dat hij binnen enkele weken maar 1 of 2 maal per week gaat,en hoe dan...2 keer bankdrukken,2 dumbbells curls en terug naar huis...

Dit is al vaak voorbij gekomen , pffff .......

Screenshot , uitprinten en laat maar ff lezen ;)

Hopen dat ie terug deinst , en inziet dat ie fout bezig is.

tja,weet ook niet wat er in die mensen omgaat...maarja,we kunnen enkel proberen om ze niet naar de dark side te laten komen :)

je raad em gewoon af om het te gebruiken en als ie het wel doet verbreek je het contact met em.als ie besluit niet te gebruiken help je em met een goed trainings en voedingsschema, aangezien hij toch net begint zal ie echt uber vooruitgaan als alles in orde is, dus dan zal ie het idee van anabolen ook welweer laten varen, lijkt mij.

Beetje overdreven bro...

Laat hem dit topic lezen..misschien trek hij dan wel bij..

En als hij echt niet bijdraait....
Zeg hem dan dat je aan nog beter spul kunt geraken en geef hem placebo's.

het is natuurlijk niet schadelijker voor hem als voor een ander!dus opzich laat het hem maar doen!zonder schema's een doel en zo behoud hij toch niets en dan ziet hij wel in dat voeding en trainig de basis is en AS een bijzaak!

precies laat hem zijn gang gaan,
hij komt er vanzelf wel achter dat het geldverspilling is, en dat hij zijn gains niet snel zal behouden, Hij zal vast ook wel geen voedingsschemahebben?

precies laat hem zijn gang gaan,
hij komt er vanzelf wel achter dat het geldverspilling is, en dat hij zijn gains niet snel zal behouden, Hij zal vast ook wel geen voedingsschemahebben?

nee idd maar das ook het probleem hij weet nergens iets van af,zoals ik al zei,als iemand hem opdraagt om 80mg dianabol te slikken voor 12 weken,dan doet die dat,kwil ook niet dat er hem iets erg overkomt,het is en blijft m'n klein neefje :)

nee idd maar das ook het probleem hij weet nergens iets van af,zoals ik al zei,als iemand hem opdraagt om 80mg dianabol te slikken voor 12 weken,dan doet die dat,kwil ook niet dat er hem iets erg overkomt,het is en blijft m'n klein neefje :)

Daar groeit die wel op (ook zijn lever trouwens);) ....

En als hij echt niet bijdraait....
Zeg hem dan dat je aan nog beter spul kunt geraken en geef hem placebo's.

Da's misschien wel een goed idee

Die jongen zich kapot trainen en uitgroeien tot een beer, en 'm dan vertellen dat ie het allemaal op eigen kracht heeft gedaan :cool:

Twee weken trainen en dan aan de aas, tjonge jonge hoe dom kun je nog zijn.
Dat is het zelfde als, twee weken op een piloot school studeren en dan vliegtuig willen vliegen....
Hoe onverantwoord is dat, mensen zullen zeggen dat je gek bent....
Idd dan ben je gek, want je gaat onverantwoord met je leven om.

Als je na twee weken al aan de aas wil zitten, ben je even gek als die gast die na twee weken vliegtuig wil vliegen.
Zulke mensen komen nooit ver.

1- Je krijgt een enorme kracht toenamen, je botten kunnen dat niet aan.
2- Je hebt kans op zware blessures, omdat je lichaam niet gewend is voor zware training.
3- Je voeding kan nooit in orde zijn als je twee weken traint.
4- Na je kuur zak je als een pudding inelkaar, omdat je geen basis hebt.
5- Na je kuur heb je geen zin meer om te trainen, omdat je lichaam nog niet gewend is voor goede training.
6- Zonde van je geld, zonde van je kuur, alle ergste zonde van je lichaam...

Als je na dezen punten die ik opgenoemt hebt nog te gaan kuren, serieus dan heb jij echt steek los zitten in je hooft.

Hij is 20. Woont hij nog thuis?
Dreig dat je zijn ouders/familie gaat inlichten als tie gaat gebruiken.

Terug
Naar boven