- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je raad em gewoon af om het te gebruiken en als ie het wel doet verbreek je het contact met em.
als ie besluit niet te gebruiken help je em met een goed trainings en voedingsschema, aangezien hij toch net begint zal ie echt uber vooruitgaan als alles in orde is, dus dan zal ie het idee van anabolen ook welweer laten varen, lijkt mij.
't is familie , die probeer je toch te behoeden voor iets ipv aan hun lot over te laten ? en als ie dan toch eigenwijs is ( wat meerdere zijn / geweest zijn ) help/zorg dan iig dat hij zo min mogelijk risico loopt door hem ook daarin te begeleiden !
't is familie , die probeer je toch te behoeden voor iets ipv aan hun lot over te laten ? en als ie dan toch eigenwijs is ( wat meerdere zijn / geweest zijn ) help/zorg dan iig dat hij zo min mogelijk risico loopt door hem ook daarin te begeleiden !
Nogmaals , het is NIET goed om nu al te beginnen ,....
maar er zijn nu eenmaal super eigenwijze mensen![]()
Ik denk dat iemand die net traint meer gains haalt op brute trainingsintensiteit en een goed voedingsschema, dan op magere trainingen, slecht eten en verkeerd gedoseerde dbols.
Lijkt me genoeg reden voor je neef om er vanaf te zien toch? Neem hem anders mee om te trainen in de gym, en leer hem wat tricks of the trade.

jah , iemand die post over iemand die wil kuren na 2 weken
lol !

Screenshot , uitprinten en laat maar ff lezen
Hopen dat ie terug deinst , en inziet dat ie fout bezig is.

je raad em gewoon af om het te gebruiken en als ie het wel doet verbreek je het contact met em.als ie besluit niet te gebruiken help je em met een goed trainings en voedingsschema, aangezien hij toch net begint zal ie echt uber vooruitgaan als alles in orde is, dus dan zal ie het idee van anabolen ook welweer laten varen, lijkt mij.
precies laat hem zijn gang gaan,
hij komt er vanzelf wel achter dat het geldverspilling is, en dat hij zijn gains niet snel zal behouden, Hij zal vast ook wel geen voedingsschemahebben?

nee idd maar das ook het probleem hij weet nergens iets van af,zoals ik al zei,als iemand hem opdraagt om 80mg dianabol te slikken voor 12 weken,dan doet die dat,kwil ook niet dat er hem iets erg overkomt,het is en blijft m'n klein neefje![]()
....En als hij echt niet bijdraait....
Zeg hem dan dat je aan nog beter spul kunt geraken en geef hem placebo's.