MuscleMeat

21 jaar/ nieuw in fitness wel gevorderd in kickbox

  • Topic starter Denniz
  • Startdatum
  • Reacties 127
  • Weergaven 9K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Jongens ik schakel Melvin manhoef ff in hier gaan we werk van maken
 
Thanks voor het reageren, vet percentage is nu 24,9 dus nu -1,4 het liefst ga ik naar 20 op het zelfde gewicht moet te doen zijn toch lijkt mij ? Helemaal droog wil ik niet vind dit gewicht perfect en wil het liefst lekker groot zijn haha

dit probleem heb ik ook, ik heb van nature al een breed bovenlichaam, ik ben bang dat wanneer ik droger wordt dat dit gaat afnemen.

Succes kerel, ben jij toevallig van Turkse afkomst?
 
dit probleem heb ik ook, ik heb van nature al een breed bovenlichaam, ik ben bang dat wanneer ik droger wordt dat dit gaat afnemen.

Succes kerel, ben jij toevallig van Turkse afkomst?

Ja precies man ik ben altijd al stevig geweest met een flink boven lichaam, wil dit alleen maar nog groter en sterker hebben maar de rest mag kwa vet wel ietsje omlaag. Trouwens jaman half Turks haha
 
ik kan me daar helemaal in vinden, je ziet er trouwens echt niet slecht uit, gewoon toppie.
 
Met 20% bodyfat ben je als man zijnde trouwens moddervet dus het is nogal raar als je daar tevreden mee zou zijn.
 
Met 20% bodyfat ben je als man zijnde trouwens moddervet dus het is nogal raar als je daar tevreden mee zou zijn.

Omdat ik normaliter nog vetter was en ik droog helemaal niet mooi vind ? Tis ook niet Mn doel maar klein beetje mag er wel af vind 20% voor nu mooi wie weet kijken wat daar na komt. En modder vet is toch echt hoe je lichaam is en geen getal vind me zelf niet bepaald moddervet
 
moddervet zou ik het ook niet willen noemen, hij is breed gebouwd, maar natuurlijk is het voor de gezondheid beter om een laag vetpercentage te hebben, niet al te laag, zou graag die balans willen leren behouden. Niet te hoog, maar ook niet te laag.
 
ik denk overigens dat Denniz zo’n figuur voor ogen heeft.

upload_2019-9-6_9-28-47.jpeg
 
Moddervet slaat natuurlijk nergens op.
 
ik denk overigens dat Denniz zo’n figuur voor ogen heeft.

Bekijk bijlage 465432

Zo iets in de buurt ja ik ga niet minder genieten van eten want oow jeej Mn verpercentage nee ik eet al best minder en t mag gewoon ietsje er Af ik hoef geen droge garnaal te worden
 
ben het met je eens, voeding moet geen kwelling gaan worden.
 
ben het met je eens, voeding moet geen kwelling gaan worden.

Genieten van het leven lekker eten staat hoog in Mn vaandel eigenlijk even hoog als lekker trainen. Er moet hard gesport worden maat uiteraard ook hard getraind anders draai je na een bepaalde tijd door alleen maar presteren en geen ontspanning
 
kickboksen houdt je wel fit, zolang je maar doorzet, lekker jezelf blijven ontwikkelen want je bent nog jong, ik ben al 32, tijd gaat hard, ben niet verder geraakt dan een paar wing chun lessen. Mijn vader heeft gebokst, boksen heeft mij echter nooit getrokken. Ik merk dat mijn passie in het gewichtheffen ligt.
 
Zo iets in de buurt ja ik ga niet minder genieten van eten want oow jeej Mn verpercentage nee ik eet al best minder en t mag gewoon ietsje er Af ik hoef geen droge garnaal te worden

Waarom meteen droge garnaal. Beetje lullig tegenover de mensen die wel gedisciplineerd met hun voeding bezig zijn. Wil je wat vet kwijt zal je minder moeten eten dan je verbruikt, meer kan ik er niet van maken.
 
Waarom meteen droge garnaal. Beetje lullig tegenover de mensen die wel gedisciplineerd met hun voeding bezig zijn. Wil je wat vet kwijt zal je minder moeten eten dan je verbruikt, meer kan ik er niet van maken.

Droge garnaal bedoel ik helemaal niks verkeerds mee hoor ieder zijn ding, ook respect naar die mensen tis toch ff een kunstje dat ze flikken ik doe het ze niet na maar wou ff overdreven benadrukken dat dat in de verste verte niet mijn doel is. Gewoon ff iets lagere percentage en ben tevreden
 
hoe laag wens je te gaan? want je hebt best grote armen, het is te zien dat je bezig bent, misschien een beetje definitie? dan is je vetpercentage verlagen een doel waar je mee aan de slag kunt gaan, naast het kickboksen.
 
hoe laag wens je te gaan? want je hebt best grote armen, het is te zien dat je bezig bent, misschien een beetje definitie? dan is je vetpercentage verlagen een doel waar je mee aan de slag kunt gaan, naast het kickboksen.

Ik wil eigenlijk het zelfde gewicht en bouw houden (liefst groter nog) met 20-22%
 
Van onder smal van boven breed, de V-vorm behouden, merk dat jij niet inzit over je buikje, ik zelf ook niet, eigenlijk de foto wat ik heb gepost, die man is wel twee koppen groter, maar het gaat om de verhouding.
 
Calorieën hou ik niet echt bij maar Mn eet patroon is vrij simpel

Werk in de bouw dus relatief Zwaar werk
Ik begin de dag met een stuk fruit
Dan op werk eet ik 2 boterhammen/croissants in de ochtend en middag.
Avond eten wat de pot schaft
Drink heel de dag door water enkelt in de avond 2/3 glaasjes frisdrank of voor het trainen ff een AA voor suiker boost
Snoepen doe ik niet echt is niet zo mijn ding

En weekends mag het allemaal wat losser ga ik wel eens uit eten of eet ik wat makkelijker etc maar ook dan eet ik niet overmatig veel

Die 2/3 glazen frisdrank zou ik overigens laten staan. Ik ken je schema verder niet, hoe vaak kickboks je per week? in jouw geval is het puur een kwestie van voeding.
 
Back
Naar boven