XXL Nutrition

21 jaar/ nieuw in fitness wel gevorderd in kickbox

• Topic Starter Topic Starter
Die 2/3 glazen frisdrank zou ik overigens laten staan. Ik ken je schema verder niet, hoe vaak kickboks je per week? in jouw geval is het puur een kwestie van voeding.

Momenteel kickbox ff door omstandigheden stop eind van t jaar weer verder 1 keer per week en kracht 4x per week. En nee man zit over me buik niet echt in

Het is een proces, vet verliezen en op gewicht blijven gaat (meestal) niet samen. Voordeel is dat je nog niet lang bezig bent en je nog kunt profiteren van beginnergains. Als ik jou was zou ik mij niet dood staren op de weegschaal. Doelstelling is hetzelfde gewicht met een paar procentjes minder, dus ga je cutten..iets dieper dan je nu wenst en dan bulken. Dan zit je over enkele maandjes op je gewenste doel. Succes!

Het is een proces, vet verliezen en op gewicht blijven gaat (meestal) niet samen. Voordeel is dat je nog niet lang bezig bent en je nog kunt profiteren van beginnergains. Als ik jou was zou ik mij niet dood staren op de weegschaal. Doelstelling is hetzelfde gewicht met een paar procentjes minder, dus ga je cutten..iets dieper dan je nu wenst en dan bulken. Dan zit je over enkele maandjes op je gewenste doel. Succes!

Kijk hier heb ik wat aan gap bedankt !

gewicht behouden terwijl je afvalt kan je vergeten bro, tenzij je heel traag afvalt. Een kilo vet ben je zo kwijt, een kilo spiermassa opbouwen (en dan bedoel ik daadwerkelijk spiermassa en niet vocht) duurt maanden.

gewicht behouden terwijl je afvalt kan je vergeten bro, tenzij je heel traag afvalt. Een kilo vet ben je zo kwijt, een kilo spiermassa opbouwen (en dan bedoel ik daadwerkelijk spiermassa en niet vocht) duurt maanden.

Vandaar dat ik ook in 6 maanden tijd knallen het zelfde weeg met zelfde spiermassa alleen 1.4% minder vet dus ik heb ervaring haha

Vandaar dat ik ook in 6 maanden tijd knallen het zelfde weeg met zelfde spiermassa alleen 1.4% minder vet dus ik heb ervaring haha
Hoe meet je dat? Want die weegschalen zijn zeer inaccuraat, en wegen vocht/glycogeen/... mee als spiermassa

ik zou ook als ik jou was ook het kickboksen weer volledig oppakken, 3 keer per week en dan twee keer per week kracht, met de juiste voeding, je zou als een speer moeten gaan.

ik zou ook als ik jou was ook het kickboksen weer volledig oppakken, 3 keer per week en dan twee keer per week kracht, met de juiste voeding, je zou als een speer moeten gaan.

3 keer per week zou ik wel willen maar kan niet met Mn tijd 1keer per week ff knallen

Nee bro check alles staat er op exact hoeveelheid vocht etc alles man.
ja, maar die metingen zeggen dus niets, ook niet als vergelijkingsmateriaal. Die meting is inherent niet accuraat voldoende om kleine, of zelfs grote veranderingen te detecteren.

ja, maar die metingen zeggen dus niets, ook niet als vergelijkingsmateriaal. Die meting is inherent niet accuraat voldoende om kleine, of zelfs grote veranderingen te detecteren.

O echt ? Mij werd verteld dat die meting echt nauw keurig was man hahaha beetje kut dit

je kunt met een tang een zeer grove schatting maken en dan moet het nog door een expert gebeuren zoals bv JWdoetookmee

en van daar uit kun je je wekelijkse / maandelijkse progressie meten ,100% nauwkeurig kan helaas alleen na je overlijden door een patholoog anatoom

Laatst bewerkt:
Huidplooimeting + spiegel + gewicht + voortgangsfoto's en vegelijken.

Die metingen zijn gericht op weerstand. Vet geleidt niet en vocht wel. Zitten allerlei berekeningen achter maar komt erop neer dat als je voor en na sporten deze meting doet dat je waarschijnlijk in ene een totaal andere uitslag hebt. Ook hangt t er nog vanaf of je droge of "vochtige" handen hebt of een hele droge huid op de contactpunten. Zelfs warme of koude handen kan nog verschil geven. Kortom leuke indicatie maar je zal er geen waarde aan kunnen hechten. Enkel zien of je gewicht daalt.

Terug
Naar boven