XXL Nutrition

24 april - Open Midden-Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.522
Let op! Wijziging locatie

Helaas zal de wedstrijd niet meer in Utrecht plaats kunnen vinden. De gemeente ziet de braderie en het vrachtwagentrekken als twee gescheiden evenementen en staat de huidige locatie niet toe.

Helaas moet deze wedstrijd naar een andere locatie uitwijken. De nieuwe locatie zal de Slinge in Rotterdam worden. zie hier de locatie

Een aantal deelnemers zijn al op de hoogte gebracht en gaan door met de wedstrijd. Deze deelnemers zijn in de lijst rood aangegeven.

Graag verneemt Sarko van de overige deelnemers of ze ook op deze nieuwe locatie kunnen/willen deelnemen.

Zoals gebruikelijk wordt het vrachtwagentrekken voor 2-tallen afgewerkt over de twee diciplines harnas pull en hand over hand.

Het gewicht van de vrachtwagen is ongeveer 15.000 kg en de afstand waarover moet worden getrokken bedraagt 25 meter.

Deelnemers dienen 12:00 aanwezig te zijn. Wedstrijd zal om 13:00 beginnen.

Deelnemerslijst:
1. Johnny Meijerhof + Kelvin de Ruiter
2. Jan Vieleers + Pascal Padovani
3. Raynor Wortel + Tom van de Graaf
4. Kevin Noels + Nathan Almekinders
5. Rick van der Torre + Patrick van der Kraan
6. Sarko Alberts + Roy van der Wulp
7. Team Dordrecht
8. Arno Louwsma + ?
9. Jamie Schuurman + ?
10. Richard Leeuwenburg + ?

Er is nog plaats voor 2 teams.

Voor inlichtingen en/of deelname aan het Open Midden-Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken kun je contact opnemen met Sarko Alberts, bereikbaar per e-mail j.alberts@wellant.nl of per telefoon (06-55370740).

Bron: www.realdutchpower.nl

Laatst bewerkt:
Klinkt gaaf! jammer dat ik die dag niet kan komen kijken:)

goede teams ben benieuwd wie er gaat winnen

• Topic Starter Topic Starter
Zeker een sterk ddeelnemersveld. Misschien wel sterker dan het NK van vorig jaar.

nr 5 is een topteam!

vind team 1 , 2 en 10 ook zeer sterk

kan daar natuurlijk niet over oordelen hoe jij dat bekijkt maar ik vind ze wel sterk

dat dacht ik ook wel al...ach ja als vrouw zijnde vind je dan iedereen sterk

kom je ons aanmoedigen?

ben nog aan het twijfelen of dat ik naar de FIBO ga.
daar heb ik ook wel leuke dingen over gehoord

het vrachtwagen trekken wordt niet echt in het centrum gehouden toch?

In de pauze is er voor het publiek een wedstrijd biervat stoten op herhalingen (gewicht van het biervat is 65 kg) waarmee een leuke geldprijs is te winnen.

Jammer dat het niet wat dichter bij huis is :D

is inderdaad niet voor jou in de buurt he sanca. voor mij ook niet maar denk wel dat ik toch ff ga spieken

• Topic Starter Topic Starter
Zie openingspost. Wijziging locatie!

hoop dat de rest dan ook wel doorgaat met de wedstrijd

jammer dat het verhuisd is, had al een paar mensen die langskwamen om ook ff naar de braderie te gaan.. rotterdam is denk ik te ver voor ze

utrecht was voor mij ook wel te doen rotterdam is weer wat te ver

Terug
Naar boven