MuscleMeat

2de kuur voorstel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zowiezo het eerste jaar niet denk ik zomaar. Ben wel weer een paar maanden verder voor alles weer op peil is maar shit happens bedankt voor het advies en sorry voor mijn koppigheid
 
ik adviseer je de medische onderzoeken na te lezen die op .gov sites staan , gezien je waarschijnlijk een tijdje plat gaat heb je tijd om je te verdiepen .
ik heb het niet over claims van bro's op internet maar echte studies ... dan zul je snel genoeg zien dat klooien met hormonen geen geintje is . nogmaals beterschap
 
Dankjewel, ja de risicos ben ik me van bewust, en het is inderdaad allemaal niet niks, en ik kan het beter zowiezo niet doen, had al een paar van die sites gelezen er staat duidelijk overal bij, als amateur zijnde moet je er niet aan beginnen maar je moet het onder begeleiding doen. Die begeleiding ga je niet snel vinden ben ik bang. De vorige bodybuilder waar ik destijds bij terecht kwam wilde me alleen maar dingen aan smeren, eerst was het het ene kuurtje bij dat kuurtje zei hij ik kan je wel gaan begeleiden als je nu weer een kuur koopt bla bla en mijn proteines dan kan ik je wel gaan begeleiden, jullie hebben zowiezo gelijk moet eerst naturel maar eens eerst flink groeien en dan daar over na denken en na de juiste persoon stappen. Als er die uberhoud te vinden zijn die daarin goede begeleiding geven houd het voor nu gezien. Bedankt man azerate.
ik adviseer je de medische onderzoeken na te lezen die op .gov sites staan , gezien je waarschijnlijk een tijdje plat gaat heb je tijd om je te verdiepen .
ik heb het niet over claims van bro's op internet maar echte studies ... dan zul je snel genoeg zien dat klooien met hormonen geen geintje is . nogmaals beterschap
 
Back
Naar boven