MuscleMeat

2de kuur voorstel?

Klopt, en inderdaad ik moet eerst leren droogtrainen, ook een tijdje niet getraind , sinds 3 maanden weer actief bezig voorheen heel het jaar door 5 dagen in de week 2 dagen rust. Ik heb wel al anavar liggen thuis, maar dat is dus beter om het niet te pakken en nolvadex dan, de reden dat ik het van die test vroeg is omdat ik dacht dat dat een goede combinatie was vandaar. Maar idd met test lijkt het me beter om te wachten ik zie sommige mensen in een hoog vet percentage wel eens vaker kuren die er nu anders uit zien droog in een mum van tijd daarom vroeg ik het
Komt omdat die weten waar ze mee bezig zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu zowiezo nog niet kuren pas naar januari. Ik wil eerst meer kracht opbouwen en idd mijn voeding op orde hebben, die anavar vergaat niet, en in die tussen tijd houd ik jullie op de hoogte. En nee ik heb geen test liggen ik wil dat wel gaan doen maar vind zelf ook mij bf daar te hoog voor, en zie niet zitten dat ik die in een maand tijd zover gedaalt kan laten krijgen

/out

Maar het komt alleen een beetje negatief over, netalsof ik niet goed train terwijl ik dat wel doe, ook fitness instrecteurs die zeggen dat ik goed bezig ben dan wil dat wat zeggen toch, alleen mijn voeding was ruk, en daar wil ik nu eerst op gaan letten

Het zijn geen wondermiddelen, voeding niet op orde ga je 0,0 progressie zien.

Maar het komt alleen een beetje negatief over, netalsof ik niet goed train terwijl ik dat wel doe, ook fitness instrecteurs die zeggen dat ik goed bezig ben dan wil dat wat zeggen toch, alleen mijn voeding was ruk, en daar wil ik nu eerst op gaan letten
Nee, broer. Nee.

Ik ga nu zowiezo nog niet kuren pas naar januari. Ik wil eerst meer kracht opbouwen en idd mijn voeding op orde hebben, die anavar vergaat niet, en in die tussen tijd houd ik jullie op de hoogte. En nee ik heb geen test liggen ik wil dat wel gaan doen maar vind zelf ook mij bf daar te hoog voor, en zie niet zitten dat ik die in een maand tijd zover gedaalt kan laten krijgen
Je moet er geen datum aan hangen. Werk vanaf nu aan jezelf, breid je kennis uit en zorg voor een degelijke fundering (lichamelijk en qua kennis). Als beide op orde is kun je zelf inschatten wanneer je toe bent aan een kuur. Over en out

Wat denk je zelf als je in de spiegel kijkt? Zie je dan iemand staan die naturel zijn limiet heeft bereikt?
Durf ik zo niet te zeggen ik denk enkel een kleine basis opgebouwd als ik jullie zo hoor https://ibb.co/bAj4Ge dit is een betere foto die is van nu en deze ook https://ibb.co/gCD9hK. En wilde het nu zowiezo niet doen even een rot periode achter de rug gehad waardoor ik minder heb kunnen trainen sindskort dus 3 maanden echt weer aan het knallen. Ik wil zowiezo droger komen te staan, er zit denk ik best wel wat spiermassa, maar verstopt onder een laag vet. Ik wilde echt puur gaan kuren omdat ik dan nogmeer motivatie heb, en juist nogmeer ga sporten, ik heb het gewoon nodig, ik ben erg gemotiveerd, maar heb gewoon een hou vast nodig, niet dat ik ga kuren ik volg jullie advies op, ik heb verders alle tijd om te trainen en kan er vol voor gaan ik wil gewoon geen tijd meer verspillen en het goed doen

Echt een voorbeeld van iemand zonder ruggengraat weer jongens. Laat hem lekker z'n ding doen. Hij moet kuren om motivatie te krijgen :roflol:

Ik ga niet kuren, dat ik dit zeg wil niet zeggen dat ik dit ga doen, ik wil eerst zo door trainen meer kracht opbouwen. Ik heb me er genoeg in verdiept, en ook onderzoeken gelezen dat kuren met een hoog bf een no go is, omdat mijn voeding niet goed is. Ik weet nu waar mijn lichaam niet tegen kan daar ben ik steeds meer achter aan het komen en dat is teveel koolydraden. Als ik jullie advies niet sirieus nam was ik hier niet heen gekomen voor mijn advies. En was had ik wel gelogen over mijn bf. Heb ook fotos gedeeld om te vragen hoe en wat. Dus ik ga me nu focussen op leren droger te staan. Ook weet ik nu dat je met een hoog bf zowiezo weinig spiermassa opbouwd. Dus voedings tips zijn van harte welkom ik sta open om te leren ik weet donders goed dat ik nog niet alles weet leer nog elke dag dingen bij. Ik bewaar mijn anavar lekker, tot ik straks wat droger sta en meer kracht op heb gebouwd, en ik ga niet eigenwijs doen, als meer mensen dit zeggen die al vaker aas hebben gebruikt dan neem ik dat echt wel aan. Alleen heb ik geen geld voor begeleiding ik sport bij een gym zonder coach wat ik nu heb bereikt heb ik zelf gedaan, alleen heel die tijd dat ik train is het me niet gelukt om droger komen te staan, en dat betekend idd dat mijn voeding niet goed is. Dat is de reden waarom ik ook op een dood punt zit nu en niet verder kom. Mijn training schema is als volgt. Maandag chest : bench press 5x10 reps. Dumbell flys set 1 20x set 2 16x set 3 12 x set 4 10 x set 5 8x cable fly 5 setjes van 12. En dan nog verschillende triceps oefeningen de meeste 5x 14 herhalingen en sommige 3x10. Dag 2 benen squaten 5 sets ook weer in pyramide trainingen en dat eigenlijk bij alle oefeningen voor mijn benen. Dag 3 rust dag 4 mijn boven rug ook alle oefeningen en in pyramide training, sommige 5x 20 voelt lekker aan die pomp. En mijn armen train ik die dag ook mee, dag 5 mijn schouders, ook in pyramide training. Dag 6 vaak onder armen en mijn onder rug en vaak core oefeningen, ik was erbij vergeten te vermelden dat ik elke dag, aan het einde altijd mijn abs mee train. Cardip doe ik vaak niet, ik fiets elke dag 30km. Hier staat nu wat mijn voeding is en wat mijn trainings schema is, dus ik hoor graag tips wat er beter kan ook kwa voeding. En ik ben jullie alleen maar dankbaar voor dit advies, dat ik eigenwijs kan zijn wil niet zeggen dat ik kan luisteren, maar laten we eerlijk zijn het is wel lastig als je anavar hebt liggen, maar dan nog kan ik het prima bewaren geen problemen mee. Liever dat jullie mij goed advies geven dan slecht advies. Ik ben destijds via een sportschool doorgestuurd na een bodybuilder die mij dbol heeft verkocht die heeft niet gevragen wat mijn bf was, en mij die dbol zo verkocht sterker nog die zei dat ik niet hoefde na te kuren. Dit vond ik best tegenstrijdig omdat ik overal las dat dit wel moest, tijdens de kuur heb ik geen enkele bijwerkingen gehad, geen acne, of agressief, ook niet last van mijn zaakje. Mijn spieren zag ik gewoon scheuren aders waren super erg zichtbaar, ik woog toen 92 kg in mijn kuur 110kg, na mijn kuur woog ik 95 kg. Ik heb overigens wel naar gekuurd ik heb nolvadex geregeld en daarmee nagekuurt. Kracht enzo schoot wel als een malle omhoog en mensen in de gym vroegen zelfs wat ik gebruikte. Maar goed los van dat ik zou graag dus tips willen nu weten jullie ietsmeer

Mijn dbol kuur was als volgt, eerste week 20 tweede week 40 derde week 50 4de week 60 week 5 60 week 6 50 week 7 40 week 8 20. Die bodybuilder zei het is een afbouwend en op bouwend kuurtje nakuren is niet nodig, ik heb het voor de zekerheid toch maar gedaan omdat ik overal las dat dbol niet bepaald mild is

Mijn spieren zag ik gewoon scheuren aders waren super erg zichtbaar, ik woog toen 92 kg in mijn kuur 110kg, na mijn kuur woog ik 95 kg.
Ik citeer uit je eerste post; alles ging goed ik merkte alleen dat het veel vocht vast hielt.

Je kletst gewoon uit je nek man.

En gebruik de natty tijd om te leren over de materie , je kan alleen overwogen keuzes maken als je kennis onder de riem heb .Veel zien na gedegen lezen en afwegen er van af

Ik citeer uit je eerste post; alles ging goed ik merkte alleen dat het veel vocht vast hielt.

Je kletst gewoon uit je nek man.
Ik klets niet uit mijn nek, ik heb die kuur echt gedaan, ik ga niet liegen over een kuur. Ik klets niet uit mijn nek, die dbol kuur heb ik anderhalf jaar geleden gedaan. Juist omdat alles toen goed ging wilde ik er nu weer een starten. Die acht weken lang heb ik 7 maaltijden tot 8 na binnen gewerkt, ik was alleen met eten en sporten bezig. Dat is ook het advies wat de bodybuilder mij gaf geen troep eten. Ik heb 8 weken alleen prep meals gegeten. Dus nee ik lul niet uit mijn nek

Ik klets niet uit mijn nek, ik heb die kuur echt gedaan, ik ga niet liegen over een kuur. Ik klets niet uit mijn nek, die dbol kuur heb ik anderhalf jaar geleden gedaan. Juist omdat alles toen goed ging wilde ik er nu weer een starten. Die acht weken lang heb ik 7 maaltijden tot 8 na binnen gewerkt, ik was alleen met eten en sporten bezig. Dat is ook het advies wat de bodybuilder mij gaf geen troep eten. Ik heb 8 weken alleen prep meals gegeten. Dus nee ik lul niet uit mijn nek
En niet alles ging goed ik had droger moeten staan. Maar dat wil niet zeggen dat de kuur niet werkte

Gaat het toch niet om? Je lult wel. Eerst zeg je dat het goed ging maar veel vocht. Daarna zeg je: Mijn spieren zag ik gewoon scheuren aders waren super erg zichtbaar, ik woog toen 92 kg in mijn kuur 110kg, na mijn kuur woog ik 95 kg. Je zegt 2 totaal verschillende dingen. Je weet echt niet waar je over praat. Dat kuren überhaupt in je hoofd rondspookt.

Snap niet waarom ik nog reageer terwijl ik al 2 keer zeg I am out maar irriteer me aan je onzin:o

Terug
Naar boven