MuscleMeat

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
karma voor eric als die het post
problem eric?:trollface:

Ik heb er mede voor gezorgd dat die Vcard-optie tegenwoordig standaard uit staat. Dat gaat dus niet gebeuren. Valt me nog tegen dat niemand haar profiel op een andere site heeft gevonden.

Ik heb er mede voor gezorgd dat die Vcard-optie tegenwoordig standaard uit staat. Dat gaat dus niet gebeuren. Valt me nog tegen dat niemand haar profiel op een andere site heeft gevonden.
Nou als jij dat dan even doet zorg ik ervoor dat niemand hier gaat klagen dat die Vcard-optie uitstaat.

Sorry eric, al lang gevonden, met woonplaats en alles

Die is toch gevonden op asl, netlog en hyves?
Heb jij ze dan op andere sites gevonden? :dunno:

edit: eric, als je die vorige topics nu niet had gesloten had je al lang haar foto's en die andere sites gezien! dus open die maar weer! :trollface:
edit2: deze is er bij gekomen
http://www.penpal-gate.net/profile/49240/KathleenRawr.php

..

Laatst bewerkt:
eigenlijk zou je dit kind gewoon moeten bannen om haar tegen zichzelf te beschermen.
Of ze is echt 15.... en ontzettend onnozel

of het is een trol... en dan kan je haar ook beter bannen.

en voor het geval ze echt serieus zou zijn. Kathleen doe jezelf een plezier, maak een nieuw account met een andere naam op een andere sport site... je gaat hier nooit serieuze antwoorden krijgen.

Ik ben geïnteresseerd in leden van 17 tot 22 jaar.

En ik ben 18! perfect! :)

eigenlijk zou je dit kind gewoon moeten bannen om haar tegen zichzelf te beschermen.
Of ze is echt 15.... en ontzettend onnozel

of het is een trol... en dan kan je haar ook beter bannen.

en voor het geval ze echt serieus zou zijn. Kathleen doe jezelf een plezier, maak een nieuw account met een andere naam op een andere sport site... je gaat hier nooit serieuze antwoorden krijgen.
nee goh, kijk eens wat voor topics ze opent.
en haar tegen zichzelf te beschermen.... please...:o

Out

blijf het toch vermakelijk vinden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven