AndroidHealthClinic

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
eigenlijk zou je dit kind gewoon moeten bannen om haar tegen zichzelf te beschermen.
Of ze is echt 15.... en ontzettend onnozel

of het is een trol... en dan kan je haar ook beter bannen.

en voor het geval ze echt serieus zou zijn. Kathleen doe jezelf een plezier, maak een nieuw account met een andere naam op een andere sport site... je gaat hier nooit serieuze antwoorden krijgen.

Tegen mezelf beschermen? Oh please.. -.-

Zou 6 kilo lasagne eten trouwens gezond zijn, kom je er van bij of zo? Ik laat de bladen en bechamelsaus wel weg trouwens.

wil je met mij een potje kaarten :D?
no homo:o
Is goed, maar ik kan wel alleen zwarte pieten :trollface:

is een echt spel, google het maar :p

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 15:27 ----------

Zou 6 kilo lasagne eten trouwens gezond zijn, kom je er van bij of zo? Ik laat de bladen en bechamelsaus wel weg trouwens.
Is net iets te weinig denk ik, vanaf 7kg kom je bij!

Lasagnabladen vervangen met 4 liter water, het gehakt met kippenvlees, bechamelsaus inderdaad weglaten, maar ik zou 't persoonlijk op 4 kilo houden, eventueel het vlees ook weglaten en er spinazie indoen.

Ik heb trouwens een 8-pak Cornetto's gekocht, kan ik dit 's avonds eten in plaats van kwark?

:fuu: heb weeral zin in lasagne!!!!!

lasagne.jpg

jongens ik had een vraag ik ga straks bqq-en en ik ben echt dol op garnalen...( mijn lievelings eten :$)
is het erg om in een keer 2 kilo garnalen te eten?

Kusjes Misterw00t

Edit: het is 1,5 kilo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven