Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
ik vind het alleen maar zielig... en dan bedoel ik niet alleen haar onnozelheid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind het alleen maar zielig... en dan bedoel ik niet alleen haar onnozelheid.
Ja! Wat moet je nou toch met iemand van het vrouwelijk geslacht van 15 man!...Dude, srsly wat moet je met zo'n bijdehant blaag van 15?![]()

eigenlijk zou je dit kind gewoon moeten bannen om haar tegen zichzelf te beschermen.
Of ze is echt 15.... en ontzettend onnozel
of het is een trol... en dan kan je haar ook beter bannen.
en voor het geval ze echt serieus zou zijn. Kathleen doe jezelf een plezier, maak een nieuw account met een andere naam op een andere sport site... je gaat hier nooit serieuze antwoorden krijgen.
Jij hebt haar e-mail adres! Is niet eerlijk!!!

Ik vind kaarten best wel leukJa! Wat moet je nou toch met iemand van het vrouwelijk geslacht van 15 man!...![]()
wil je met mij een potje kaarten
?
Zou 6 kilo lasagne eten trouwens gezond zijn, kom je er van bij of zo? Ik laat de bladen en bechamelsaus wel weg trouwens.

Zou 6 kilo lasagne eten trouwens gezond zijn, kom je er van bij of zo? Ik laat de bladen en bechamelsaus wel weg trouwens.
Is goed, maar ik kan wel alleen zwarte pieten

Is net iets te weinig denk ik, vanaf 7kg kom je bij!Zou 6 kilo lasagne eten trouwens gezond zijn, kom je er van bij of zo? Ik laat de bladen en bechamelsaus wel weg trouwens.
Jij maakt er ineens lasangne van en 6 kilo? -.-
Overdrijven is ook een vak.
jongens ik had een vraag ik ga straks bqq-en en ik ben echt dol op garnalen...( mijn lievelings eten :$)
is het erg om in een keer 2 kilo garnalen te eten?
Kusjes Misterw00t
Edit: het is 1,5 kilo

Ben nog steeds aan het wachten!