- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
4 fatso's in een 4-stoelen-ruimte met een diet coke erbij.![]()

Binnen 25 jaar zien ze elkaar terug... Op de "dbb annual cardiopathy meet"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4 fatso's in een 4-stoelen-ruimte met een diet coke erbij.![]()

je bent gewoon beledigd dat jij niet op de foto mocht omdat je te lelijk bent.

Binnen 25 jaar zien ze elkaar terug... Op de "dbb annual cardiopathy meet"
Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij een oud deelnemer van Sterkste man België bent, en juicet.
Baal je ervan dat hier jongetjes van 18-19 sterker zijn dan jij of zo?

Lees dan maar nog eens beter, ik ben gepakt door niet te gaan pissen, de juice die in mijn lijf zat was recreatieve drugs.
En ik vind het gewoon leuk fatties te trollen. Zeker omdat ze doen alsof het hen niet raakt, maar hun ego zo fragiel is
Ondertussen train ik al een jaar niet echt meer en zal ik nooit meer degelijk kunnen trainen. Nog 5 dagen in de gips, dan 3-4 maandjes revalidatie.
Eigenlijk ben ik maar een zielig ventje die zich op het moment dood verveelt en geen fl**ker sociaal leven overheeft.
Gefrustreerd omdat je eiegen ego kapot is probeer je nu dat van anderen mee het graf in te trekken?

ik heb nooit veel ego gehad. Ik vind alles lache
Als je mij echt zo serieus neemt, ligt het aan jou, niet mij.

.Ziet er super uit, ik denk dat ik volgende keer (als ik dan niet een weekend ben) mee ga.
:-) Me loves sushi
Geweldige filmpjes btw! Sanne you rock!
Heb ik toch gezegd? Ik ben verschrikkelijk bored en heb geen fl**ker te doen. Dus troll ik wat fatties..
De leukste antwoorden die je terugkrijgt zijn als ze andere mensen in hun eigen referentiekader willen beoordelen en neerhalen, en niet doorhebben dat nobody really cares but them.
Ziet er super uit, ik denk dat ik volgende keer (als ik dan niet een weekend ben) mee ga.
:-) Me loves sushi
Geweldige filmpjes btw! Sanne you rock!
Er moeten inderdaad meer vrouwen meer, lekker gezellig toch!
;p