XXL Nutrition

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

:roflol:

Binnen 25 jaar zien ze elkaar terug... Op de "dbb annual cardiopathy meet"

Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij een oud deelnemer van Sterkste man België bent, en juicet.

Baal je ervan dat hier jongetjes van 18-19 sterker zijn dan jij of zo?

Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij een oud deelnemer van Sterkste man België bent, en juicet.

Baal je ervan dat hier jongetjes van 18-19 sterker zijn dan jij of zo?

Lees dan maar nog eens beter, ik ben gepakt door niet te gaan pissen, de juice die in mijn lijf zat was recreatieve drugs.

En ik vind het gewoon leuk fatties te trollen. Zeker omdat ze doen alsof het hen niet raakt, maar hun ego zo fragiel is :D

Ondertussen train ik al een jaar niet echt meer en zal ik nooit meer degelijk kunnen trainen. Nog 5 dagen in de gips, dan 3-4 maandjes revalidatie.

Eigenlijk ben ik maar een zielig ventje die zich op het moment dood verveelt en geen fl**ker sociaal leven overheeft.

Laatst bewerkt:
Wauw, dan zul je veel vrienden gemaakt hebben als sterkste man deelnemer.
Ik ga maar eens een havermoutpannenkoek maken, me ego is zo fragiel dat die bijna is gebroken.

Lees dan maar nog eens beter, ik ben gepakt door niet te gaan pissen, de juice die in mijn lijf zat was recreatieve drugs.

En ik vind het gewoon leuk fatties te trollen. Zeker omdat ze doen alsof het hen niet raakt, maar hun ego zo fragiel is :D

Ondertussen train ik al een jaar niet echt meer en zal ik nooit meer degelijk kunnen trainen. Nog 5 dagen in de gips, dan 3-4 maandjes revalidatie.

Eigenlijk ben ik maar een zielig ventje die zich op het moment dood verveelt en geen fl**ker sociaal leven overheeft.

Gefrustreerd omdat je eiegen ego kapot is probeer je nu dat van anderen mee het graf in te trekken?

Ik probeer slechts je motieven te doorgronden:rolleyes:

Heb ik toch gezegd? Ik ben verschrikkelijk bored en heb geen fl**ker te doen. Dus troll ik wat fatties. :trollface:.

De leukste antwoorden die je terugkrijgt zijn als ze andere mensen in hun eigen referentiekader willen beoordelen en neerhalen, en niet doorhebben dat nobody really cares but them.

Ziet er super uit, ik denk dat ik volgende keer (als ik dan niet een weekend ben) mee ga.
:-) Me loves sushi

Geweldige filmpjes btw! Sanne you rock!

Heb ik toch gezegd? Ik ben verschrikkelijk bored en heb geen fl**ker te doen. Dus troll ik wat fatties. :trollface:.

De leukste antwoorden die je terugkrijgt zijn als ze andere mensen in hun eigen referentiekader willen beoordelen en neerhalen, en niet doorhebben dat nobody really cares but them.

gevalletje e-hero dus

wat een onzin weer allemaal :D haha!

de volgende keer wilde mn vriendinnetje ook wel mee zei ze:P

nogmaals mannen + vrouw: Het was gezellig!!!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd tog :D

idd neem ik mijn chicky ook mee mis wat voor de rpb meet :D;p

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

maarjah calyptus post is een mooi filmpje van je zlef als jij traint :p

kijken of jou techniek goed is mis kunen we je dan ook uitnodigen voor de cardioparty meet

stakker

Lief doen he J

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Terug
Naar boven