AndroidHealthClinic

2nd Annual SUSHI MEET DBB!!!!!

*bam!*

hahaaha deze torrie nohhhh
je weet zelf net gebeld door shoarma all you can eat van mi mattie youssouf of wij wilden eten die shoarma van hem
10euro, ik zei watsdeze 10 euro voor shawarma hij zegt ja 10 euro

misschien volgende keer doner kebab met sla/zonder sla, knoflooksaus of toch maar kipfiletschotel

je had de trein moeten zien toen Chewie, PV, chocoteddy en ik in 4 stoeltjes tegenover elkaar zaten

lolzors... ik zat net serieus natedenken hoeveel kilo daar ongeveer op die foto bij elkaar staat. alleen choco, kauwert, pv en jij zit je al op bijna 600?

alles bij elkaar op de foto is 1975kg ongeveer, net uitgerekend

(zonder die erge tata met pet op hoofd dit dat links lopende over zebrapad)

lolzors... ik zat net serieus natedenken hoeveel kilo daar ongeveer op die foto bij elkaar staat. alleen choco, kauwert, pv en jij zit je al op bijna 600?

gemiddeld was ong. 115kg BW had iemand berekend :P en we hebben allemaal gecut dus wij 4 komen op zo'n 550 uit denk ik

hahaaha deze torrie nohhhh
je weet zelf net gebeld door shoarma all you can eat van mi mattie youssouf of wij wilden eten die shoarma van hem
10euro, ik zei watsdeze 10 euro voor shawarma hij zegt ja 10 euro

misschien volgende keer doner kebab met sla/zonder sla, knoflooksaus of toch maar kipfiletschotel

:D The sushi blokkeert een adertje in je hoofd.

jahhh helemaal leip van die openstaande boetes!
vanaf nu rustig met die eiwitzen en carbos omhoog denkende aan die neuroactiviteiten van de hersenen bij zeer ingenieus werk

ik zou maar ff rustig aan met alles doen want er gaat iets niet helemaal tof daar geloof ik

Good eat!

• Topic Starter Topic Starter
100_3207.jpg

100_3200.jpg

100_3199.jpg

100_3198.jpg

100_3197.jpg

100_3196.jpg

100_3195.jpg

100_3194.jpg

100_3210.jpg

100_3209.jpg

100_3208.jpg

http://i691.photobucket.com/albums/vv273/PrinceVegeta87/100_3196.jpg

Laatst bewerkt:
Damn Cor wat zit je er weer heerlijk bij met dat koppie van je :p

Was zeer gezellig gister jongens, ik ben nu bezig met het uploaden van de vids, en aub iedereen die pics/vids heeft gemaakt aub in deze thread posten aub aub aub :D

ik vind wel dat er verdomd weinig eten te zien is op de foto's voor een sushi meet

want alles is in de belly! :roflol:

Vids komen vandaag rond 5 uur! 7 vids!

sjeeeez, mino en george kakken al in TIJDENS het eten. dat zegt wat over de hoeveelheid die verorberd is

filmpjes staan er al lang op. staan op PV's yt channel.

Terug
Naar boven