AndroidHealthClinic

3 jaar trainen clean bulken

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij bf% zit minder dan 15% zelfs iets dichter bij 10%

Eigenaardig, elektronisch huidplooimeter van me maat gaf toch 19 % aan ??? Maar kan goe zijn ,want me lichaam houdt makkelijk vocht vast.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Precies wat ik dacht.
Verder is het echt een top fysiek.

Thnx :D Maar tkan beter :)

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Super fysiek:thumbs:

Groot kleurverschil tussen de twee foto's btw.

Dank je :D
Haha jaaah 1 pic was me flash getrokke en die ander zonder :p

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

mooi fysiek, hoe lang ben je? Hoop er over een tijdje ( lees jaar(en) ) ook zo bij te staan

Dank je :D ben n meter 80.
Elk doel is bereikbaar, als je 100% dervoor gaat ;)

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

zoiets is mijn streeffysiek! netjes hoor!

hoe ziet je trainingsschema eruit?

Thnx :D !!
Mijn trainingsschema bestaat uit 'n 4 splitsschema, waarbij:
maandag: borst,buik + 20 min cardio
dinsdag: rug,traps, onderarmen + 20 min cardio
woensdag: rust
donderdag: schouders, buik + 20 min cardio
vrijdag: benen,triceps + biceps
zaterdag: 1uur lopen of 45 min touwtjespringen
zondag: bekomen van te feeste :p

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Volgens mij is dit de fysiek die vele op dit forum hier zouden willen bereiken!

Nice kerel!

Btw, je hebt dit toevallig niet bereikt in je thuisfitness met enkel barbell/dumbbell en bench ? :p

Haha vinde ??? Weet ni , maar zien me voort spiegel en tzegt me nog niks :dunno: Vind altijd dat et beter en beter kan :)
Haha nee nee :p In de fitness zelf, maar ben wel eerst begonnen met wat dumbbells thuis.
Dumbbells :bow: kunde vanalles mee doen :cool:

Netjes, heb je ook before pics? kunnen we ook eens vergelijken van waar je komt :P
en benen pics ofc

Dank je :D helaas heb ik geen pics van 3 jaar gelede.
wel een pic van vorig jaar , toen ik scherp stond.
Maar miste wel mijn spiervolheid thv me buikspiere.
Ben er nu mee bezig se ;)
Zal is pics van me bene ook moete trekke , zal ze wel nadien op dit topic toevoegen.

75258282.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:41 ----------

je traps zijn echt biggg! hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
je fysiek is super echt een streven, alleen dan iets nog droger.
ga je nog door bulken of cutten nu?

haha jaaah das me makkelijke spiergroep :p
Doe er ni veel voor. 2 verschillende oef ( shrugs achter en vore) elk 4 setjes waarbij 15,12,10,8 reps.
Maar heb wel 4 jaar gebokst :rolleyes:
Dank je :D, jah wil ook wel droger staan, maar daar ligt juist mn groot probleem, verlies altijd spiermassa :mad: Ts nog wat zoeken hoedat mijn lichaam reageert tijdens het cutten, ben nog maar een groentje in dit sport :p
Ben aant twijfele :) verder bulke naar de 95 kg of cutte , want zomer is op komst :banana:

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

Thnx !!:D

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

:bow::D

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

goed fysiek :thumbs:
vetpercentage is echt wel minder dan 19% hoor, hoe heb je het gemeten?
Met een elektronisch huidplooimeter, het gaf de 19 % aan dus weet niet :) Heb wel nog wat vocht zitten. Daardoor mss ???

ja hoe lang ben je eigenlijk je ziet er "lang" uit op die fotos
en before pics zou ook wel interessant zijn :thumbs:

Ben maar 1.80m, before pic heb ik al toegevoegd ;)

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

ik gok rond de 1.80 want er zit wat eerdag wat beef op zijn lichaam en weegt 91

Haha en de winnaar is baksteen 123 :clap::D

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

Mooi fysiek! 19% vet my ass :P. Zeker digitaal gemeten? Je rug is vooral beestachtig, zeker ook 1 van mijn streven! Blijf door bulken cutten is nog lang niet nodig.

Haha jeeep me n digitale :p Is em dan ni nauwkeurig ???
Vind trouwens mijn rug niet 1 van mijn beste punten hoor.
Wil echt zo'n V vorm krijgen als Jay Cutler :bow2: Wat een fysiek dat em heeft :eek:
Jaaah dilemma :p Weet het eigenlijk nog ni, bekan zomer dus moet wel ietsje droger staan :p

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Prachtig fysiek, top gedaan ! :)
Dank je :D en nog een lange weg te gaan :cool:

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

Dank je !!:D

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

Thnx! :D

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Absoluut geen 19%, je zit rond de 12% man.
Top fysiek, meer info is welkom

Dank je :DHaha, lees gwn af wat op dieje huidplooier aangeeft :p
In die 3 jaar heb ik geleerd dat je beter op je gevoel traint en niet naleeft op een vast trainingsschema.
Probeer bij elk uitvoering je spieren te voelen.
Ben meer voorstaander voor gecontroleerde herhalingen ipv slordige hergalingen wat ik vaak zie op het sportschool :)
Geef het zelf toe, toen ik eerst begon wou ik meer gewicht oppakke wat me slordigheid van me uitvoering toenam.
Stilaan begon ik mijn oefeningen gecontroleerder uit te voeren en boekte wel hiermee wat resultaten.
Luisteren naar je lichaam vind ik wel belangrijk :)

Streef fysiek! Echt super man, ziet er goed uit.

Streeffysiek man, echt netjes, mooie brede borstkas ook. Ga zo door :cool:

Haha vinde ??? Weet ni , maar zien me voort spiegel en tzegt me nog niks :dunno: Vind altijd dat et beter en beter kan :)
Haha nee nee :p In de fitness zelf, maar ben wel eerst begonnen met wat dumbbells thuis.
Dumbbells :bow: kunde vanalles mee doen :cool:

Ja, zowiezo! Moest ik ooit jou figuur behalen, zou ik al vree content zijn, maar je hebt gelijk, echte BB-ers willen altijd meer :)

Ah ok, train nu ook al 3 maand thuis met barbell en dumbbells en kan er inderdaad vanalles mee doen, maar de gym is toch nog altijd net dat tikkeltje beter he :)

Ik weet dat ik dit niet mag vragen maar zeg is eerlijk heb je stiekum uit omas snoep pot gegeten.

En die 19% zou zo maar kunnen ik had ook 19,3% en ik zag er ook niet vet uit.

By the way prachtig fysiek.....

Ik weet dat ik dit niet mag vragen maar zeg is eerlijk heb je stiekum uit omas snoep pot gegeten.

En die 19% zou zo maar kunnen ik had ook 19,3% en ik zag er ook niet vet uit.

By the way prachtig fysiek.....

Omas snoep pot ??? Wat bedoelde hiermee?
Thnx :)

Doe je deadlifts? Ik vind je rug best wel achterlopen.

Ziet er echt massief man!!!... idd strevenswaardig voor de meeste...

naturel of uit een potje:)?

keep up the good work(Y)...

Doe je deadlifts? Ik vind je rug best wel achterlopen.

Jah weet ik, mijn rug is 1 van mijn minpunten.
Heb deadlifts n maand of 3 in me schema bijgevoegd. Mag niet te zwaar gaan, heb namelijk een zwakke onderrug. Probeer ze dan te verstevigen door minder gewicht te nemen en meer herhalingen te doen.
Uitvoering is correct ,eb et gevraagd aan de fitnessuitbaater en aan de ervare bodybuilders opt fitness.Weet u eventueel nog goede oefeningen voor uw onderrug?

Jah weet ik, mijn rug is 1 van mijn minpunten.
Heb deadlifts n maand of 3 in me schema bijgevoegd. Mag niet te zwaar gaan, heb namelijk een zwakke onderrug. Probeer ze dan te verstevigen door minder gewicht te nemen en meer herhalingen te doen.
Uitvoering is correct ,eb et gevraagd aan de fitnessuitbaater en aan de ervare bodybuilders opt fitness.Weet u eventueel nog goede oefeningen voor uw onderrug?

Nouja ik weet niet, als je last heb van je onderrug.. Doe je wel BOR's zwaar? Waarschijnlijk niet want dat is ook niet zo lekker voor je onderrug, maar je ziet duidelijk dat je minder dikte heb daardoor. Balen ;)

Nouja ik weet niet, als je last heb van je onderrug.. Doe je wel BOR's zwaar? Waarschijnlijk niet want dat is ook niet zo lekker voor je onderrug, maar je ziet duidelijk dat je minder dikte heb daardoor. Balen ;)

Die ervaring wil ik niet meer mee maken, voelde me lekker opt sportschool.
Was echt gedreven bezig en was zelfzeker dat ik met Bent Over Row zwaar kon gaan.Opeens n intense pijn thv mijn onderrug ten gevolge 2 weken thuis gebleven :(
Dus probeer me onderrug lichtjes aan te pakken ;)

Die ervaring wil ik niet meer mee maken, voelde me lekker opt sportschool.
Was echt gedreven bezig en was zelfzeker dat ik met Bent Over Row zwaar kon gaan.Opeens n intense pijn thv mijn onderrug ten gevolge 2 weken thuis gebleven :(
Dus probeer me onderrug lichtjes aan te pakken ;)

Bagger! Maar komt het nog wel goed met je onderrug?

Terug
Naar boven