dragovan
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 24%
hallo iedereen, ik ben dragovan uit zwolle.
sinds 3 weken ben ik weer begonnen met serieus trainen en eten omdat het een beetje te ver was gegaan de afgelopen zomer ivm verhuizen, vakantie, etc je kent het wel!
het is dus zo dat ik rond mei voor het laatst mijn vet had laten meten en dit was toen met 88kg ong 17%
en sinds juni is het allemaal een beetje berg afwaards gegaan slecht eten minder sporten.
ik zag natuurlijk wel dat ik heel wat was aan gekomen maar het bleek dus 3 weken geleden dat ik op 24% zat, en dat wil je natuurlijk liever niet horen.
nouja een lang verhaal kort, ben weer begonnen met goed trainen en eten daarbij dus ok geen alcohol meer.
nou is mijn vraag om een ruwe schatting te krijgen wat is haalbaar in 3 maand, dit als eerste uitgangspunt.
stats:
Leeftijd: 21
Gewicht:96 kg
vet % : 24%
Lengte: 1,85
voeding:
9:00 -
Granny appel
whey shake
4 volkoren boterhammen
100g kipfilet beleg
11:00 -
3 x rijst wafel
100g kip filet beleg
13:00 -
150g rijst
200g witvis / tonijn
handje groeten
15:00 -
granny appel
1 bak kwart 0,1%
18:00 -
150g rijst
200g kipfilet
handje groenten
21:00 -
3 x rijstwafel
kip beleg
23:00 -
halve bak kwark 0,1%
- na het trainen 1 granny appel en een kleine shake, 30min na de training eten.
Ik train 5 dagen per week, met na elke training 30min lopen 6 om 6. dus 6km per uur op heuvel 6%.
dit is dus de: Ma,Di,Wo,Vr,Za
ik zou dus graag willen weten wat andere denken dat te behalen valt in deze periode, en als iemand een verwijzing heeft zou dat ook mooi zijn.
alvast bedankt.
sinds 3 weken ben ik weer begonnen met serieus trainen en eten omdat het een beetje te ver was gegaan de afgelopen zomer ivm verhuizen, vakantie, etc je kent het wel!

het is dus zo dat ik rond mei voor het laatst mijn vet had laten meten en dit was toen met 88kg ong 17%
en sinds juni is het allemaal een beetje berg afwaards gegaan slecht eten minder sporten.
ik zag natuurlijk wel dat ik heel wat was aan gekomen maar het bleek dus 3 weken geleden dat ik op 24% zat, en dat wil je natuurlijk liever niet horen.
nouja een lang verhaal kort, ben weer begonnen met goed trainen en eten daarbij dus ok geen alcohol meer.
nou is mijn vraag om een ruwe schatting te krijgen wat is haalbaar in 3 maand, dit als eerste uitgangspunt.
stats:
Leeftijd: 21
Gewicht:96 kg
vet % : 24%
Lengte: 1,85
voeding:
9:00 -
Granny appel
whey shake
4 volkoren boterhammen
100g kipfilet beleg
11:00 -
3 x rijst wafel
100g kip filet beleg
13:00 -
150g rijst
200g witvis / tonijn
handje groeten
15:00 -
granny appel
1 bak kwart 0,1%
18:00 -
150g rijst
200g kipfilet
handje groenten
21:00 -
3 x rijstwafel
kip beleg
23:00 -
halve bak kwark 0,1%
- na het trainen 1 granny appel en een kleine shake, 30min na de training eten.
Ik train 5 dagen per week, met na elke training 30min lopen 6 om 6. dus 6km per uur op heuvel 6%.
dit is dus de: Ma,Di,Wo,Vr,Za
ik zou dus graag willen weten wat andere denken dat te behalen valt in deze periode, en als iemand een verwijzing heeft zou dat ook mooi zijn.
alvast bedankt.