XXL Nutrition

3 Year Body Transformation (+50kg)

• Topic Starter Topic Starter

Bijlagen

• 060A690B-52DB-4B38-8611-9E2DDA7687FB.png
    060A690B-52DB-4B38-8611-9E2DDA7687FB.png
    587,1 KB · Weergaven: 172
  • Like
Waarderingen: BB_
Bedankt! Het is niet 50kg aan spiermassa hoor maar er is inderdaad een hoop gebeurd in die drie jaar 💪
Dat begrijp ik, maar aangezien je je VP op 17% schat (dus zo'n 17 kg op jouw lichaamsgewicht), moet dit wel voor het grootste deel spiermassa zijn. Althans, ik realiseer me nu dat je 16 was op je startpunt en op dat moment waarschijnlijk nog in de groei dus sowieso nog wel aankwam hierdoor.

Beetje off-topic maar in deze foto claimt Greg natty. Al zou hij hier op z’n eigen foto een natty or not maken weet ik de uitslag al ..
Je moet ook zijn kuurverleden niet vergeten en ik weet niet welke middelen hij hierbij verder heeft gebruikt dit misschien niet onder AAS vallen, maar wel bijdragen aan een droge en harde look.

Dat begrijp ik, maar aangezien je je VP op 17% schat (dus zo'n 17 kg op jouw lichaamsgewicht), moet dit wel voor het grootste deel spiermassa zijn. Althans, ik realiseer me nu dat je 16 was op je startpunt en op dat moment waarschijnlijk nog in de groei dus sowieso nog wel aankwam hierdoor.
De gemiddelde Hollandse jongen wordt ongeveer 8 kg zwaarder tussen zijn 16e en zijn 19e. Als je daar zonder AAS te gebruiken nog 50-8=42 kg bij op kunt gooien met wat krachttraining en goed eten, moet je volgens mij wel super-elite-genetics hebben.

De gemiddelde Hollandse jongen wordt ongeveer 8 kg zwaarder tussen zijn 16e en zijn 19e. Als je daar zonder AAS te gebruiken nog 50-8=42 kg bij op kunt gooien met wat krachttraining en goed eten, moet je volgens mij wel super-elite-genetics hebben.
Of ondergewicht hebben bij de start, dan kom je op zeg 36kg wat 250gram per week is. Dat moet toch wel kunnen?

Of ondergewicht hebben bij de start, dan kom je op zeg 36kg wat 250gram per week is. Dat moet toch wel kunnen?

50kg totaal waar inderdaad gemiddeld 8 kilo af zal gaan ivm groei, dan nog een kilootje of 6 omdat ik ondergewicht had en er zal vast nog een kilootje of 6 extra lichaamsvet aanzitten nu.

Al met al denk ik dat het om zo’n 30 kilo spiermassa gaat. Dat kan ik ook wel enigszins geloven aangezien m’n bench bijvoorbeeld echt van 35kg naar 150kg is gegaan.

• Like
Met de kerstdagen schijnt het allemaal te kunnen ..

Zo heb ik het aangepakt, maar ik snap dat dat voor veel mensen niet te doen is.

Ik denk dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt als je elke week je lichaam weer laat kennismaken met hoe lekker ongezond kan zijn. Ik weet inmiddels niet beter en heb ook echt nooit last van cravings 🙂

Overdrijven is ook een kunst hè.

Maar 150 bench? Petje af hoor. Hoe doe je het op de squat?

• Like
50kg totaal waar inderdaad gemiddeld 8 kilo af zal gaan ivm groei, dan nog een kilootje of 6 omdat ik ondergewicht had en er zal vast nog een kilootje of 6 extra lichaamsvet aanzitten nu.

Al met al denk ik dat het om zo’n 30 kilo spiermassa gaat. Dat kan ik ook wel enigszins geloven aangezien m’n bench bijvoorbeeld echt van 35kg naar 150kg is gegaan.
Als je bench van 35 naar 150 kg is gegaan tussen je 16e en 19e snap ik dat mensen twijfelen aan je natty transformatie. Overigens wil ik hier geen discussie opstarten en maakt het mij verder ook niet uit.

Ik kan enkel zeggen dat dit zeer uitzonderlijk is, maar je leeft er dan ook echt naar. Heb je het gebruik van AAS en deelname aan wedstrijden weleens overwogen? Ik wil je overigens niet op verkeerde gedachten brengen en je bent nog jong. Wat zijn nu trouwens je plannen qua bulk/cut? Als je op 17% staat zou je wellicht weer eens wat droger kunnen trainen voordat je weer gaat aankomen.

Overdrijven is ook een kunst hè.

Maar 150 bench? Petje af hoor. Hoe doe je het op de squat?
Ik denk dat de grens tussen discipline en overdrijven in dit geval flinterdun is. Zoals ik al aangaf werkt het voor mij op deze manier, een lifestyle zonder cravings.

De reden dat ik mijn bench noemde is omdat dit mijn beste lift is natuurlijk. Ik squat minder dan dat ik bench.

Benen train ik wel een stuk functioneler, ik heb van nature altijd x-benen gehad dus squat nu 100kg voor reps met zo’n elastiek om de focus meer op m’n gluteus te leggen. Hiermee corrigeer ik die x-stand volgens de fysio en wat research online ..

Als je bench van 35 naar 150 kg is gegaan tussen je 16e en 19e snap ik dat mensen twijfelen aan je natty transformatie. Overigens wil ik hier geen discussie opstarten en maakt het mij verder ook niet uit.

Ik kan enkel zeggen dat dit zeer uitzonderlijk is, maar je leeft er dan ook echt naar. Heb je het gebruik van AAS en deelname aan wedstrijden weleens overwogen? Ik wil je overigens niet op verkeerde gedachten brengen en je bent nog jong. Wat zijn nu trouwens je plannen qua bulk/cut? Als je op 17% staat zou je wellicht weer eens wat droger kunnen trainen voordat je weer gaat aankomen.
Ik ben niet van plan om ooit AAS te gebruiken omdat dit slechts tijdelijke results geeft. Zou nog eerder aan de hgh gaan omdat je dan hyperplasia ipv hypertrofie stimuleert en dus blijvende size gains maakt. Eerder doen betekent trouwens niet “doen”, want ik zit lekker in m’n vel zo en moet er voorlopig sowieso niet aan denken.

Ik wil wel ooit on stage gaan voor de full experience, die fake tan, het podium zelf, de foto’s afterwards; dat lijkt me wel wat. Uiteraard moet ik het als natty dan doen voor de experience en niet voor de winst.

droogtrainen zou inderdaad nu wel een goede optie zijn, ik vlieg echter omhoog qua kracht en ben heel bang om die stijgende lijn te doorbreken. dat is op het moment mijn grootste issue denk ik, want op een gegeven moment ontkom ik niet aan een goeie cut sessie natuurlijk

Ik weet trouwens niet eens of HGH onder AAS valt, maar weet in ieder geval dat HGH zorgt voor hyperplasia en dat lijkt mij interessanter dan hypertrofie. Maar goed, duidelijk niet mijn expertise 🤣

Ontneem jezelf niet van alles puur omdat je jezelf zo hebt geprogrammeerd dat je denkt dat dit noodzakelijk is. Indien je het voor elkaar hebt gekregen om jaren op rij rijst/kip te eten dan maak jij mij niet wijs dat je compleet ontregeld bent wanneer je een enkele keer 'stout' doet. Ja op jouw manier vind je het prettig en het is geen moeite voor je dus waar maak ik mij druk om denk je nu? Nou ik vind het toch wel belangrijk om te delen dat je ook goede resultaten kunt behalen wanneer je ook tijd aan je vrienden besteedt en dat jij je niet niet hoeft dood te schamen wanneer je een biertje hebt gedronken of een donut hebt gegeten. Niet persé voor jou maar ook voor anderen die evt. in je voetsporen willen treden.

Ontneem jezelf niet van alles puur omdat je jezelf zo hebt geprogrammeerd dat je denkt dat dit noodzakelijk is. Indien je het voor elkaar hebt gekregen om jaren op rij rijst/kip te eten dan maak jij mij niet wijs dat je compleet ontregeld bent wanneer je een enkele keer 'stout' doet. Ja op jouw manier vind je het prettig en het is geen moeite voor je dus waar maak ik mij druk om denk je nu? Nou ik vind het toch wel belangrijk om te delen dat je ook goede resultaten kunt behalen wanneer je ook tijd aan je vrienden besteedt en dat jij je niet niet hoeft dood te schamen wanneer je een biertje hebt gedronken of een donut hebt gegeten. Niet persé voor jou maar ook voor anderen die evt. in je voetsporen willen treden.
Dit doet me een beetje denken aan Joostb_2000 vs @Simsalabimmusclesforsewin. Volgens mij geniet Joost totaal niet van z'n jaren die hij nu heeft terwijl ik denk dat simsalabim een prima leven heeft en een hele sicke shape

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat je niet helemaal snapt hoe ik het zie. Ik nam in mijn eerste jaar nog wel een cheatmeal op z’n tijd maar daarna smaakt die kip alleen maar droger hoor.

Wanneer iemand is gestopt met roken maakt 1 sigaretje op z’n tijd ook niet uit, maar de verleiding wordt daarna wel veel groter.

• Like
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat je niet helemaal snapt hoe ik het zie. Ik nam in mijn eerste jaar nog wel een cheatmeal op z’n tijd maar daarna smaakt die kip alleen maar droger hoor.

Wanneer iemand is gestopt met roken maakt 1 sigaretje op z’n tijd ook niet uit, maar de verleiding wordt daarna wel veel groter.

Gebruik je geen sausjes oid? Maak het jezelf niet te moeilijk hè.

Is meer het principe wat ik bedoel, maar zal je wel gesnapt hebben ook. Zoals jij idd zegt kan je gewoon "losser" leven en nog steeds goeie shape krijgen.

Oke zo had ik dat niet opgevat. Dacht dat je de ene natty met de andere vergeleek. Maar je hebt gelijk. Kijk maar naar @Shadow Project die leeft ook gewoon de leef en is toch wel één van de sterkste en gespierdste hier met een decent vetpercentage.

Terug
Naar boven