Fitness Seller

3 Year Body Transformation (+50kg)

Oke zo had ik dat niet opgevat. Dacht dat je de ene natty met de andere vergeleek. Maar je hebt gelijk. Kijk maar naar @Shadow Project die leeft ook gewoon de leef en is toch wel één van de sterkste en gespierdste hier met een decent vetpercentage.

Inderdaad gewoon alles in het leven proberen mee te pakken, ben je zelf ook een goed voorbeeld van kameel.

Je gaat niet al je gains verliezen van een donut of een avondje aan de drugs. Een bepaalde mate van er ontspannen mee omgaan maakt alles een stuk dragelijker

• Topic Starter Topic Starter

Inderdaad gewoon alles in het leven proberen mee te pakken, ben je zelf ook een goed voorbeeld van kameel.

Je gaat niet al je gains verliezen van een donut of een avondje aan de drugs. Een bepaalde mate van er ontspannen mee omgaan maakt alles een stuk dragelijker
Zo ondragelijk vind ik het allemaal niet maar ik snap je punt.

Ik ken gasten die geen p*ssy eten omdat t niet in hun macro’s past

Je hoeft geen alcohol te drinken maar gezond eten kan toch heel flexibel als je macros maar goed uitkomen?

Je hoeft geen alcohol te drinken maar gezond eten kan toch heel flexibel als je macros maar goed uitkomen?
IIFIYM is niet per definitie gezond. Overigens ben ik het met je eens dat je helemaal niet zo strikt en eenzijdig hoeft te eten, als dat is wat je bedoelt. Je kunt prima lekkere gerechten maken en zo nu en dan wat snacken snoepen, zeker in de bulk, zonder dat dit je progressie bij de weg zit. Overigens ook prima als je je gewoon goed en beter voelt met een clean schema, zolang het maar een beetje gevarieerd is.

IIFIYM is niet per definitie gezond. Overigens ben ik het met je eens dat je helemaal niet zo strikt en eenzijdig hoeft te eten, als dat is wat je bedoelt. Je kunt prima lekkere gerechten maken en zo nu en dan wat snacken snoepen, zeker in de bulk, zonder dat dit je progressie bij de weg zit. Overigens ook prima als je je gewoon goed en beter voelt met een clean schema, zolang het maar een beetje gevarieerd is.
Kip en rijst is ook niet per definitie gezond. Snoepen hoeft van mij ook niet, maar soms eens een steak eten is toch prima.

Er zijn overigens ook mensen die zich oprecht beter voelen met een gezond en strikt schema zonder cheats. M.n. mensen die in het verleden een eetstoornis hebben gehad of bepaalde behoefte aan ritme en structuur nodig hebben (beetje autistisch of OCD-trekjes) kunnen zich hier oprecht beter bij voelen of het kan voorkomen dat ze terugvallen in oude gewoontes of binges.

Kip en rijst is ook niet per definitie gezond. Snoepen hoeft van mij ook niet, maar soms eens een steak eten is toch prima.
Een steak is gewoon gezond toch? Ik vind alleen maar kip en rijst verre van gezond, die bro science schema's zijn m.i. onnodig. Ik zou gevarieerd eten om tekorten in bijvoorbeeld micro's te voorkomen en omdat dit je veel meer flexibiliteit en afwisseling geeft.

• Topic Starter Topic Starter
Een steak is gewoon gezond toch? Ik vind alleen maar kip en rijst verre van gezond, die bro science schema's zijn m.i. onnodig. Ik zou gevarieerd eten om tekorten in bijvoorbeeld micro's te voorkomen en omdat dit je veel meer flexibiliteit en afwisseling geeft.

dit is mijn huidige voedingsschema:

Maaltijd 1:
1/4 kilo havermout
60 gram whey
1 liter melk
1 banaan

Maaltijd 2:
100 gram tonijn
2 stuks avocado
200 gram rijst
10 gram pinda’s

Maaltijd 3:
150 gram kip
100 gram broccoli
100 gram wortel
100 gram paprika
200 gram rijst
20 gram cashews
3 stuks eieren

Maaltijd 4:
1/2 kilo kwark
250 milliliter smoothie
40 gram whey
20 gram notenmix

Om een complete set micro nutriënten binnen te krijgen slik ik nu naast m’n normale supplementen ook de multivitamine van ANIMAL PAK.

• Like
Waarderingen: BB_
Ja dat bedoel ik idd

• Like
Waarderingen: BB_
k ken gasten die geen p*ssy eten omdat t niet in hun macro’s past

en toch hebben ze in geen 100 jaar dezelfde krachtstats als Shadow ,laat staan zijn massa icm zijn vet% ,
conclusie = je hebt " losse "dagen nodig om dit vrij saaie spelletje lang vol te houden en progressie te blijven maken ,
dat autistische gedoe is leuk voor de eerste 5 jaar ,niemand doe dit nog na zijn 10e jaar ,trust me

Laatst bewerkt:
Dit doet me een beetje denken aan Joostb_2000 vs @Simsalabimmusclesforsewin. Volgens mij geniet Joost totaal niet van z'n jaren die hij nu heeft terwijl ik denk dat simsalabim een prima leven heeft en een hele sicke shape
Ik feest niet, heb al 2 jaar geen alcohol gedronken. Eet 5000kcal clean elke dag het zelfde. Cheat eigenlijk nooit behalve als ik het inplan soms. Train fucking hard. Enige drugs die ik gebruik is lsd en soms paddos omdat dat niet echt schade aanbrengt. Maar ik ben blij met hoe ik leef vind het wel prima zo. Voor mij heb ik een prima leven, andere mensen vinden het saai waarschijnlijk

Ik feest niet, heb al 2 jaar geen alcohol gedronken. Eet 5000kcal clean elke dag het zelfde. Cheat eigenlijk nooit behalve als ik het inplan soms. Train fucking hard. Enige drugs die ik gebruik is lsd en soms paddos omdat dat niet echt schade aanbrengt. Maar ik ben blij met hoe ik leef vind het wel prima zo. Voor mij heb ik een prima leven, andere mensen vinden het saai waarschijnlijk
De Tjikken-Rice-broccoli leef

De Tjikken-Rice-broccoli leef
Jup, naar mijn mening is dat nodig als je alles naar next level wilt tillen. Natuurlijk niet bro chicken rice broccoli, dat eet ik niet zo. Mensen moeten zich bij dit soort discussies altijd afvragen wat wil je bereiken. Wil je gewoon een goede physique dan kan je al een heel end komen door gewoon losjes te eten, hard te trainen en genoeg proteine binnen te krijgen. Maar een high end pro bodybuilder wordt je er simpel weg niet mee.

Terug
Naar boven