MuscleMeat

33 LOG

Bezoekers in dit topic

  • Als je via conjugate systeem traint, doe je elke week max effort en ben je optimaal getraind voor max beurten. Daarnaast doe je speed werk en repetition werk voor snelheid en spiermassa. Ik raad je aan om altijd conjugate (samengesteld) te trainen. Je verliest 10 tot 15% in 3/4 weken (spiermassa, kracht, snelheid) als het niet onderhoud. Zonde als je het mij vraagt...
     
    24/01/2021

    Benchpress:

    20kg x ? x 2
    60kg x 7
    80kg x 5
    90kg x 1
    105kg x 1

    Werkset:
    115kg x 3 x 5 sets

    Hier vrij agressief begonnen om dan na set 2 te moeten merken dat ik snel door mijn energie heen was. Wel tevreden met de vibe waar ik in zat :p. Nu stop ik wel met die 5kg toename per week. volgende week zal het 117.5kg zijn.

    Slow negative x 1:
    130kg

    CGBP:
    115kg x 2
    FUCK die laatste was een ongelofelijke grinder. Beetje schrikwekkend :p Wel een soort van PR. eerste keer dat ik dit zo zwaar weer doe, maar had eigenlijk 3 reps gehoopt. Dit zou wel in het verlengde van mijn benchsessie gepast hebben haha.

    Benchpress:
    80kg x 14
    Had toch minstens 16 reps in gedachte, maar voor de pump was dit wel een mooie :p.
     
    24/01/2021

    Benchpress:

    20kg x ? x 2
    60kg x 7
    80kg x 5
    90kg x 1
    105kg x 1

    Werkset:
    115kg x 3 x 5 sets

    Hier vrij agressief begonnen om dan na set 2 te moeten merken dat ik snel door mijn energie heen was. Wel tevreden met de vibe waar ik in zat :p. Nu stop ik wel met die 5kg toename per week. volgende week zal het 117.5kg zijn.

    Slow negative x 1:
    130kg

    CGBP:
    115kg x 2
    FUCK die laatste was een ongelofelijke grinder. Beetje schrikwekkend :p Wel een soort van PR. eerste keer dat ik dit zo zwaar weer doe, maar had eigenlijk 3 reps gehoopt. Dit zou wel in het verlengde van mijn benchsessie gepast hebben haha.

    Benchpress:
    80kg x 14
    Had toch minstens 16 reps in gedachte, maar voor de pump was dit wel een mooie :p.
    Gvd, blijft hier maar omhoog gaan.
     
    Gvd, blijft hier maar omhoog gaan.
    Bwah bij Bench is dit allang niet meer hoor :p en die cgbp heeft nu wel zijn eindpunt bereikt. Volgende week is een 1 repper doen en dan zal het wel goed zijn. Dan ga ik daar wel even wat lager mee en de focus gwn op de Bench. Dat word wel pushen, maar mag wel na bijna 2 jaar niks progress haha. Ben wel 7 a 8 kilo lichter dat wel.
     
    Bwah bij Bench is dit allang niet meer hoor :p en die cgbp heeft nu wel zijn eindpunt bereikt. Volgende week is een 1 repper doen en dan zal het wel goed zijn. Dan ga ik daar wel even wat lager mee en de focus gwn op de Bench. Dat word wel pushen, maar mag wel na bijna 2 jaar niks progress haha. Ben wel 7 a 8 kilo lichter dat wel.
    dat is dan toch wel goede vooruitgang hoor :)
     
    dat is dan toch wel goede vooruitgang hoor :)
    Ja tuurlijk ik klaag op zich niet hoor. Maar ben nu eenmaal gefixeerd op een Bench hoger dan 130kg :p en dan als het mee zit mijn BW nog wat verder droppen.
     
    Ja tuurlijk ik klaag op zich niet hoor. Maar ben nu eenmaal gefixeerd op een Bench hoger dan 130kg :p en dan als het mee zit mijn BW nog wat verder droppen.
    Kom je straks op bijna 2xbw uit, niet geheel onmogelijk maar zeker wel bijzonder :)
     
    Kom je straks op bijna 2xbw uit, niet geheel onmogelijk maar zeker wel bijzonder :)
    Ja zou wel lekker zijn. Toch even nog op kracht werken, zolang ik gezond kan blijven en blessurevrij. Blijft toch de nodige kick geven die ik zoek.
     
    26/01/2021

    Deadlift ging al een tijdje slecht tot vandaag. Technisch voelde alles vandaag best solid. Het voordeel van de ademhaling en het uitduwen van de voeten en terwijl deze gedurende heel de set op dezelfde plaats laten staan.

    Deadlift:
    60kg x 5
    80kg x 5
    100kg x 5
    120kg x 1

    Werkset:
    145kg x 5
    145kg x 5
    145kg x 5
    145kg x 5
    145kg x 5 --> vanaf rep 2 paused VID

    Bent over rows:
    60kg x 8
    70kg x 8 x 2

    deze voelde niet meer zo zwaar als de voorbije weken en eindelijk is meer dan 60kg gepakt.

    BW pull ups:
    23 + 1F --> 1:16 min
     

    Bijlagen

    • VID_20210126_094801_672x378.mp4
      9,2 MB
    Goeie vooruitgang! Misschien wel een doorbraak. Je posterior chain lijkt opvallend minder sterk dan je duwkracht. (Bij mij is dat net andersom.)
     
    Netje reps, zit nog redelijk wat in de tank lijkt me
     
    Goeie vooruitgang! Misschien wel een doorbraak. Je posterior chain lijkt opvallend minder sterk dan je duwkracht. (Bij mij is dat net andersom.)
    Ja de zwakke schakel zijn in verhouding wel de buikspieren, maar er is beterschap merkbaar. Vorige cyclus zonder riem gesquat en ge deadlift en moeten leren die core aan te spannen en te leren werken met mijn ademhaling of de rep zou niet lukken haha.

    Behoud van spanning bij het doodvallen van de barbell voelt wel enorm beter voor het technische stuk. Voordien liet ik de spanning verdwijnen elke rep en dat voelt veel slordiger dan nu.


    Netje reps, zit nog redelijk wat in de tank lijkt me
    Ja vooral het feit dat het paused nog goed ging idd! Technisch in dezelfde vibe proberen te blijven :p
    Laatste cyclus 152.5kg gedraaid zonder riem. Technisch moet het nu veel beter dus verw8 ook betere cijfers.
     
    28/01/2021

    Overheadpress:

    20kg x 12
    30kg x 8
    40kg x 8
    50kg x 3
    60kg x 2
    65kg x 1
    70kg x 1
    75kg x 1

    Werkset:
    80kg x 2 VID
    80kg x 2
    80kg x 1 + 1F

    PR op gewicht en volume :p
    1ste set was weeral een pak slechter dan de 2de. Te lang gewacht bovenaan rep 1. Laatste set de 2de rep naar de klote gedaan door iets te fel naar voren te eindigen met de barbell. Was ook wel op waarschijnlijk.

    Bijna vergeten afgerond met 60kg x 8. Voor het rood maar gestopt.

    SIde raises:
    5kg x ? x 2

    Side raises + standing rear delt raises:
    10kg x 10 + 10kg x 10
    10kg x 10 + 10kg x 10
     

    Bijlagen

    • VID_20210128_114510_864x486.mp4
      7,9 MB
    Laatst bewerkt:
    28/01/2021

    Overheadpress:

    20kg x 12
    30kg x 8
    40kg x 8
    50kg x 3
    60kg x 2
    65kg x 1
    70kg x 1
    75kg x 1

    Werkset:
    80kg x 2 VID
    80kg x 2
    80kg x 1 + 1F

    PR op gewicht en volume :p
    1ste set was weeral een pak slechter dan de 2de. Te lang gewacht bovenaan rep 1. Laatste set de 2de rep naar de klote gedaan door iets te fel naar voren te eindigen met de barbell. Was ook wel op waarschijnlijk.

    SIde raises:
    5kg x ? x 2

    Side raises + standing rear delt raises:
    10kg x 10 + 10kg x 10
    10kg x 10 + 10kg x 10
    Sterk, 2xBW strikt.
     
    The ohp gain train. Step aboard 😁 die 85kg zit in het vizier.
    haha nice, ik ga volgende week maxen! Kijken wat mijn skinny as doet dit keer. Pound for pound ben jij veel sterker, maar dat zul je ook altijd blijven. Jij kan buff zijn aan een laag bw... Als ik 80 woog was ik moeilijk skinny :roflol:
     
    haha nice, ik ga volgende week maxen! Kijken wat mijn skinny as doet dit keer. Pound for pound ben jij veel sterker, maar dat zul je ook altijd blijven. Jij kan buff zijn aan een laag bw... Als ik 80 woog was ik moeilijk skinny :roflol:

    Ja ik ga volgende week misschien ook wel maxen. Zullen wel zien wat het gevoel dan zegt. Jij hoeft geen 80kg te wegen. Al dat lekkers achter slot en grendel dan. Gedaan met sambal en ketjap
     
    Ja ik ga volgende week misschien ook wel maxen. Zullen wel zien wat het gevoel dan zegt. Jij hoeft geen 80kg te wegen. Al dat lekkers achter slot en grendel dan. Gedaan met sambal en ketjap
    Echt he. Bij strongman heeft wat langer zijn echt wel zijn voordelen, maar bij gym lifts echt niet. Echter, sterk is sterk. Ik ben benieuwd wie van ons 2 nu sterker is op de overhead press, we gaan het volgende week zien :) game on!
     
    Back
    Naar boven