XXL Nutrition

33 LOG

11 reps, goeie cardio
Wel sterk, goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Lekker gerept :) mag morgen ook setjes van 10 doen op dl

• #1.067
Vandaag opgestaan en mezelf gewogen. Nu probeer daar een gewoonte van te maken, aangezien ik nu anders eet. Kook nu voor mezelf en enkel mijn avondeten is anders en junk mss net dat beetje minder ook. Wel grappig want het is bijna 3 jaar geleden dat ik nog überhaupt onder de 79kg ben gegaan :p. 78.8kg BW.

Ben benieuwd nu wat de komende weken gaan geven!

In!
Sterke squats en DL zie ik al. Je hebt het in je startpagina over knieproblemen, is dat nu over?

• #1.069
  • #1.070
20/05/2021

Goed opgewarmd en nog band shoulderpresses gedaan een 3 tal sets met de groene band.

Overheadpress:
20kg x 8
30kg x 5
40kg x 5 x 3 sets met 2x green bands.

De bands zorgde ervoor dat ik toch wat load deed. Voelde eerder als 60 à 65kg vanboven. Weinig tot geen last van de stretch in de arm.

Afgesloten met 5kg plates en wat rear delt en side raises gedaan.

Bijlagen

• IMG_20210520_091458.jpg
    IMG_20210520_091458.jpg
    160,7 KB · Weergaven: 59
  • #1.073
22/05/2021

Deze ochtend op de weegschaal gaan staan. 78,7kg. Best blij mee. Ik tel mijn Kcals ook niet, maar eet puur op gevoel. Dus een goed beeld over waar ik ga uitkomen qua gewicht heb ik niet. Cutten geen ervaring, maar op deze manier voelt dat wel oké. We zullen zien.

Gisteren nog 6km op de roeitrainer gedaan. Vandaag misschien nog als opwarming een kwartiertje voor squats ofzo.

Bevalt het roeien je goed?

• #1.075
Gho ja eigenlijk wel. heb er nu 4 sessies opzitten. begonnen met 1.25km en gisteren 6km gedaan. Doet me wel goed, maar het moet interessant zijn dus voor televisie of met muziek. Die laatste 6km was zo voorbij toen ik ondertussen Netflix had opstaan.

Ben nooit into cardio geweest, maar had mezelf beloofd toen ik 30 werd ook wat meer allround te worden.

Ik beloof mezelf dat ook telkens haha xD alleen weet ik niet of ik liever iets rustiger had gehad zoals een roeier ofzo ipv echo bike. Echo bike kan je moeilijk ff chill wat cardio op doen

Deze ochtend op de weegschaal gaan staan. 78,7kg. Best blij mee. Ik tel mijn Kcals ook niet, maar eet puur op gevoel. Dus een goed beeld over waar ik ga uitkomen qua gewicht heb ik niet. Cutten geen ervaring, maar op deze manier voelt dat wel oké. We zullen zien.
Die foto van de avatar, is dat al lang geleden? Da's toch een mooie leane rug.
Ben nooit into cardio geweest, maar had mezelf beloofd toen ik 30 werd ook wat meer allround te worden.
Mooi streven. Is wel belangrijk hoor....

• #1.078
Die foto van de avatar, is dat al lang geleden? Da's toch een mooie leane rug.

Mooi streven. Is wel belangrijk hoor....

Nee dat is een héél recente foto van max 1.5 maand, maar qua schouders mag ik niet klagen. Nu op die foto was het ook de eerste keer dat ik de lats ook mee opspande en dat samen met een mooie lichtinval ;).

Ja conditioneel mag het wel iets hebben. Gelukkige ook géén bureaujob meer.

• #1.079
22/05/2021

Een beetje moe vandaag, maar vooral een goeie vibe. Doel voor vandaag op mijn topset was 11 reps, zodanig ik mijn theoretische 1rm weer zou kunnen verhogen.

Roeitrainer:
2,5km rustig, iets meer dan 15 min

Squats:
20kg x ? x 3
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5

Werksets:
107,5kg x 3
122,5kg x 3
137,5kg x 11 PR!!! VID

Moest 3 reps halen voor 531, dus heb nog wel wat overschot :p

Stance leek me net iets te smal deze keer, maar ga er niet over vallen. Voelde enorm lekker. Laatste rep ging trager, maar zit nog wat potentieel in.

Jokerset:
100kg x 5 beltless highbar
60kg x 8

highbar ging veel makkelijker deze keer.

Bijlagen

• VID_20210522_144930_576x324.mp4
    9,2 MB
Terug
Naar boven