- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Thanks jongens. Rep voor rep blijven gaan! Heb het gevoel dat er nog mooie PRs aankomen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks jongens. Rep voor rep blijven gaan! Heb het gevoel dat er nog mooie PRs aankomen.
Thanks!!
Ja was wel mooi! In ieder geval mijn theoretische 1rm weer kunnen verhogen ook. Voor wat dat waard isLekker gereptmag morgen ook setjes van 10 doen op dl

. 78.8kg BW.Ja!! 😁 Sinds een 3 tal jaar is alles wel door. Dus nu die squat en deadlift nog wat uppenIn!
Sterke squats en DL zie ik al. Je hebt het in je startpagina over knieproblemen, is dat nu over?

Mooie doelen manDoelen 2021:
Deadlift: 200kg
Benchpress: 140kg
Squat: 180kg
Gaat helemaal goed komen!Geloven en hongerig ben ik al

Gho ja eigenlijk wel. heb er nu 4 sessies opzitten. begonnen met 1.25km en gisteren 6km gedaan. Doet me wel goed, maar het moet interessant zijn dus voor televisie of met muziek. Die laatste 6km was zo voorbij toen ik ondertussen Netflix had opstaan.
Die foto van de avatar, is dat al lang geleden? Da's toch een mooie leane rug.Deze ochtend op de weegschaal gaan staan. 78,7kg. Best blij mee. Ik tel mijn Kcals ook niet, maar eet puur op gevoel. Dus een goed beeld over waar ik ga uitkomen qua gewicht heb ik niet. Cutten geen ervaring, maar op deze manier voelt dat wel oké. We zullen zien.
Mooi streven. Is wel belangrijk hoor....Ben nooit into cardio geweest, maar had mezelf beloofd toen ik 30 werd ook wat meer allround te worden.
Die foto van de avatar, is dat al lang geleden? Da's toch een mooie leane rug.
Mooi streven. Is wel belangrijk hoor....
.
Niet verkeerd zeg