XXL Nutrition

33 LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Nice man! Lekker knalleeeee! Kan je eig niet van de andere kant filmen? Auto iets naar achter ofzo? Dan kan je van iets verder filmen?

Als dat ging deed ik het wel. Maar dan moet ik filmen vanuit iemand anders haar parkingplek. Doe ik dan liever niet. Waar de auto staat, is niet meer van mij. Mijn parkingplek is 2m40 breed dus net voldoende voor het rack ofja barbell.

Ik film ook liever anders, maar nu zet ik mijn gsm op een schijf tegen de muur. Misschien binnenkort in de gym nog wel is deftig materiaal filmen haha

Laatst bewerkt:
26/05/2021

Heel de dag zin om te deadliften. Moment daar en wat gemis van focus. Technisch minder op punten die me ook duidelijk waren. Dus alsnog tevreden met de kritische noot naar mezelf toe en alsnog de PR!

Deadlift:
20kg x warm up
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1

Werksets:
135kg x 5
152.5kg x 3
170kg x 9 PR! VID

Was er niet bij en miste focus. Best zonde dat ik niet bij deadstops ben gebleven. Dacht van wel, maar had geen idee, ging op automatische piloot haha :p

Bent over rows:
60kg x 15 echt lekker
60kg x 10

Pull ups:
Bw x 8 neus tot de bar

Nog steeds wat last.. Geen pijn. Zit goed enkel nog rustig aan blijven doen.

Green Band rows:
3 sets 15 reps squeeze

Deze voelde gwn mooi licht en fijn als afronding.
Hoppaa, sterk!

• #1.103
VID gezien :p Ziet er nog mooi vlot uit!

• #1.105
  • #1.107
The heat of the moment :p alleen maar denken aan die reps knallen 😆
Haha ja voelde ook alsof ik net altijd te hoog bleef met de heupen en dat stukje been power miste haha. Nu ja deload en dan een nieuw 4 weekse 531. Dit weekend wrs nog 145kg reppen. Hoop op 9 reps

• #1.111
29/05/2021

Getwijfeld of ik mijn medium sleeves al zou aantrekken voor deze topset. Toch maar niet gedaan en bij de XL sleeves gebleven. Bieden ook voldoende steun, maar zitten lekker, omdat ik deze zo kan aanschuiven en dankzij mijn kuiten opblijven haha :p.

Squats:
20kg voor wat sets
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5

Opwarming is altijd beltless

Werksets:
115kg x 5
130kg x 3
145kg x 8 + 1F PR!! VID

Had me van te voren vastgepind op 9 reps, maar die 8ste voelde ik me precies vrij diep vallen :p en die 9ste zat er niet meer in. Vooral blij met de diepte, toch meer diepte gehit dan vorige 137,5kg lijkt me. Deload voor volgende week, dus even rust!

Jokersets:
100kg x 8 highbar --> belt
60kg x 8 highbar --> beltless

Bijlagen

• VID_20210529_153541_576x324.mp4
    9,3 MB
Boh sterk hoor baas! Lekker nog een failtje erop voor de deload :) zag er wel close uit. Kleine push nodig en je was erdoor

• #1.114
Boh sterk hoor baas! Lekker nog een failtje erop voor de deload :) zag er wel close uit. Kleine push nodig en je was erdoor
Was mentaal vooral. Ik dacht bij die 8ste diepe rep van f**k en dat speelde onmiddelijk, maar verder was het nu gwn de laatste. Het was weer zeer mooi :p
Deze keer was het ook de bedoeling om echt te falen gwn. Echt all out haha

Ook gwn nog leuk qua motivatie omdat dit de 1+ set was. Merk dat dit de motivatie goed doet.
Thanks!

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met PR :D

• #1.116
30/05/2021

Dat rekgevoel onder de schouderkop, ter hoogte tussen einde biceps en begin schouderkop is nog niet weg. MAAR doet 0,0 pijn en het heeft nooit pijn gedaan, buiten een beetje toen het erin schoot met het stretchen achterlangs. Nu nog enkele weken de tijd geven, want heb al zulke dingen gehad en die duren gewoon enorm lang. Nu had ik pas van die bands van 25kg gekocht bij de Action. geloof voor 10 euro het stuk. Vandaag dan maar gebruikt, enkel wel moeten dubbel plooien om enigszins als kleine dude er voordeel van te hebben.

Opwarming:
- Appartement gepoetst :p
- stretchen met een kleine band, dus diverse oefeningen
- schouders stretchen voor en achterlangs

Green band flyes:
3 sets 15 reps

Benchpress:
20kg x ? x 2
40kg x ?
40kg + green bands x 5
40kg + blue bands x 5
60kg + blue bands x 5
70kg + blue bands x 5
80kg + blue bands x 5
100kg + blue bands x 1 VID

Vooral mentaal tevreden met de load. Ben blij dat 100kg vanonder zeer goed voelde. Niet bepaald verwacht. Voelde wel on top goed zwaar damm, zeker dat unracken voelde als 130kg +. Verder dat archen is weer helemaal zoeken haha :p. wel iets minder flexibel.

Single handed Triceps pushdowns:
Blue band 3-tal sets van 10 a 15 reps

10kg plate hammer curls:
15 reps 1 set

Bijlagen

• VID_20210530_150701_864x486.mp4
    8,5 MB
  • #1.117
IMG_20210601_115351.jpg

Alles relaxed. Enkel benen even in de picture zetten en wat opgespannen. Moet zeggen dat ik zelf eigenlijk ook verrast ben. Toch mooie gains de laatste 2 jaar. Nu in de gym ook terug isoleren en meer focussen op de hammies, aangezien ik nu enkel en alleen squat.

Laatst bewerkt:
  • #1.118
02/06/2021

Word een heel rustige week. Deload voor squat en deads. Rest is wachten op herstel :p. Mentaal effect van een deload is dat zelfs de deloads zwaar voelen haha.

Deadlifts:
20kg x? X 2
60kg x 5
70kg x 5
90kg x 5
110kg x 5

Bent over row:
60kg x 12 reps
Vrij strikte reps hier

Pull ups:
BW x 8

Was genoeg zo algemeen gevoel was wel wat minder. Was snel vermoeid en merkte ik ook aan mijn ademhaling. Verder een chill weekje nog op de planning. Vandaag de laatste dag werken van de week.

Volgende week opening van de gyms. Ben eens benieuwd wie er nog acceptabel uitziet. Verder heeft mij deze lockdown veel opgebracht. Enkel mis ik het isoleren wel wat. Ik zou me eens aan biceps moeten zetten en mss wat buik. Zeg ik helaas al jaren.

1rm 531
Met al het getel en afronden heb ik nu bewust gekozen om in week 3 150kg squat te draaien en deadlift 175kg en me daarop te baseren. Dit allemaal volgende maand.

Overheadpress en benchpress nog niks gepland enkel licht genoeg blijven.

Deloads die zwaar voelen awesome he

• #1.120
Terug
Naar boven