- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja was een RPE 8 als ik er nu over nadenk. Qua ademhaling nog top en niet dat all out gevoel zoals vorige keer. Qua effort zat ik zeker nog in. In vgl. Met de vorige 130kg was deze easier.
Verpulveren die handel! 😁 Enkel de rek in mijn schouder voldoende tijd geven wel. Dus meer focus op dl en sq maar.Ja zag er idd allemaal vlot en netjes uit. En 7.5kg meer als vorige keer! Sterk. Komt helemaal goed hier die goals!
11 is best sick hoor22/05/2021
Een beetje moe vandaag, maar vooral een goeie vibe. Doel voor vandaag op mijn topset was 11 reps, zodanig ik mijn theoretische 1rm weer zou kunnen verhogen.
Roeitrainer:
2,5km rustig, iets meer dan 15 min
Squats:
20kg x ? x 3
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
Werksets:
107,5kg x 3
122,5kg x 3
137,5kg x 11 PR!!! VID
Moest 3 reps halen voor 531, dus heb nog wel wat overschot
Stance leek me net iets te smal deze keer, maar ga er niet over vallen. Voelde enorm lekker. Laatste rep ging trager, maar zit nog wat potentieel in.
Jokerset:
100kg x 5 beltless highbar
60kg x 8
highbar ging veel makkelijker deze keer.
Thanks man! Doe mijn best. Met die 5 3 1 zoek je wel rustig een nieuw PR op, Ale als ik me baseer op een 1rm calc was dit weer een kilootje meer verhoudingsgewijs.
Wat is dit via 1rm? Richting 170-180?Thanks man! Doe mijn best. Met die 5 3 1 zoek je wel rustig een nieuw PR op, Ale als ik me baseer op een 1rm calc was dit weer een kilootje meer verhoudingsgewijs.
Zou wel kunnen als dit zo vlot gaat hoor, naar mijn ervaring klopt strengthlevel redelijk naar 1rm toe187.9kg maar volgens een 1rm calc die nog minder weergeeft als alle anderen. Via strengthlevel. Com. Nu is dat voor mij niet een aantal kilo s dat ik denk te kunnen want ben wel sceptisch zeker bij zoveel reps etc.
Ja die is echt stukken minder. Maar thx voor jouw ervaring over die calc! Mag ik mss al hopen naar 190 ish hahahaZou wel kunnen als dit zo vlot gaat hoor, naar mijn ervaring klopt strengthlevel redelijk naar 1rm toe
Hoe hoger het aantal reps hoe minder die E1rm calcs kloppen. Beste resultaat hiervan is in de 1-4 rep range denk ik, dan kan die aardig overeen komen

Congrats man! 👏🏼
Thanks!

Videobestand grtjs