AndroidHealthClinic

33 sets te veel?

• Topic Starter Topic Starter
failure= een oefening waarin ik bij iedere set de laatste rep er moet uitpersen.

Dat bedoelde ik dus. Je gaat niet tot failure, je perst gewoon die laatste rep eruit, dat is niet tot failure.

Als jij met squats tot failure gaat, kan jij moeilijk nog 4 setjes van 8, tot failure leg press doen.
En al helemaal geen lunges doen. Laat staan ham curls.
Calf raises zou nog kunnen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/trainen-failure-weet-jij-hierover-258636/#post5299164

zoals in die post staat zou ik idd niet gaan trainen tot failure in het eerste jaar, heb dit zelf geprobeerd met een dorian yates programma en heb kort daarna al schouderblessure gekregen, zou het zelf dus niemand aanraden die pas begonnen is

Lees de link, dat is tot failure.
Elke training, elke oefening tot failure is niet goed, zéker niet voor beginners.

zoals in die post staat zou ik idd niet gaan trainen tot failure in het eerste jaar, heb dit zelf geprobeerd met een dorian yates programma en heb kort daarna al schouderblessure gekregen, zou het zelf dus niemand aanraden die pas begonnen is

ik ga zelf soms 6x per week naar de gym en kheb niks :)

Waarom heb je een topic aangemaakt? Je neemt geen adviezen aan.
Wat jij doet is teveel.
Niet altijd tot failure gaan.

Doe ermee wat je wilt.

Lees de link, dat is tot failure.
Elke training, elke oefening tot failure is niet goed, zéker niet voor beginners.

kheb het gelezen :)

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Waarom heb je een topic aangemaakt? Je neemt geen adviezen aan.
Wat jij doet is teveel.
Niet altijd tot failure gaan.

Doe ermee wat je wilt.

Ik zal minderen met tot het uiterste te gaan ma zo ben ik eigenlijk

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

en denk dak leg extenions eruit zal nemen kom ik op iets minder uit 29 sets

quads:8 sets
hams:4 sets + nog deadlifts op rug dag
calves:8 sets

is dit genoeg voor iedere week? Aangezien ik beginner ben kan ik calves ook nog wa verminderen ni?

In mijn opzicht niet.
Mijn opzicht is het opzicht van een beginners schema, fullbody, als in de website.

Misschien dat het voor jou perfect werkt, ga dat zelf onderzoeken.

In mijn opzicht niet.
Mijn opzicht is het opzicht van een beginners schema, fullbody, als in de website.

Misschien dat het voor jou perfect werkt, ga dat zelf onderzoeken.

kzal dit eens uitproberen maar mag ik mijn calves ook nog reduceren naar 6 sets per week of is dit te weinig?

Aantal sets boeit niet, als de spieren maar uitgeput zijn.

Aantal sets boeit niet, als de spieren maar uitgeput zijn.

kzal int vervolg wa lope ;)

---------- Toegevoegd 18 April 2014 om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst 17 April 2014 om 20:46 ----------

zijn 6 sets calves per week voor een beginner goed?

Ik doe ook 6 sets calves per week. Doe staand en zittend superset, werkt perfect (voor mij). Kuiten/quads/glutes/hams zijn bij mij in totaal 29 sets, maar ik doe op dinsdag benen en woensdag kom ik heel licht trainen en donderdag is rustdag, benen zijn echt gesloopt dan :p

Ik doe ook 6 sets calves per week. Doe staand en zittend superset, werkt perfect (voor mij). Kuiten/quads/glutes/hams zijn bij mij in totaal 29 sets, maar ik doe op dinsdag benen en woensdag kom ik heel licht trainen en donderdag is rustdag, benen zijn echt gesloopt dan :p

dan denk ik da 6 sets zekers als beginner genoeg moet zijn als ik naar jouw pics zie ;p

lijkt mij ook erg veel.

Terug
Naar boven