DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook in, goeie kracht stats al op deze leeftijd! Jij komt nog eens ver, keep it up en blijven vreten jij ecto genetics ^^ ik had fat genetics op die leeftijd.. Onee ik at slecht en trainde niet hmm, seems legit.. Excuses are for the weak :-)
niet zozeer ecto genetics maar meer gwn weinig gegeten vorig jaar door omstandigheden vandaar zo dun toen daarvoor niet hoorAh Oke, ach je bent nog jong met veel potentie, wat zijn je korte & lange termijn doelen? Heb je een streef fysiek, gewicht, krachtstats en dergelijke?Dankje manniet zozeer ecto genetics maar meer gwn weinig gegeten vorig jaar door omstandigheden vandaar zo dun toen daarvoor niet hoor
Ah Oke, ach je bent nog jong met veel potentie, wat zijn je korte & lange termijn doelen? Heb je een streef fysiek, gewicht, krachtstats en dergelijke?

Sterk voor je leeftijd man! Was ik maar zo vroeg begonnen met op kracht trainen haha

Lekkere trainingen en mooie doelen!
Ga zo door, en blijf op je hoede voor blessuresErgste wat je kan gebeuren nu is dat je ego de overhand neemt, en je net iets te zwaar pakt en een blessure oploopt.

) :
) :

Al goed bezig op je 14e. Als je zo doorgaat ben je een beest op de leeftijd waarop de meeste pas beginnen![]()

!
)
chest vloog zowat uitelkaar door de pomp
)
Welke warmup heb je gedaan voor je werksetjes?
Zoek zelf nog een lekkere warmup, vaak last van kleine pijntjes bij me werksetjes op de squat.
Precies wat hierboven gezegd wordt, je deadlift meer dan gasten uit mijn klas van ~20 jaar, die toch al een half jaartje trainen, minstens.
Blijf zo doorgaan man!

Lekker vroeg begonnen kerel!
Leuke log, je bent echt al flink sterk voor je leeftijd!
Ga zo door en succes met je doelen nastreven, respect voor jou gozer!