AndroidHealthClinic

-

Ik ben ook in, goeie kracht stats al op deze leeftijd! Jij komt nog eens ver, keep it up en blijven vreten jij ecto genetics ^^ ik had fat genetics op die leeftijd.. Onee ik at slecht en trainde niet hmm, seems legit.. Excuses are for the weak :-)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook in, goeie kracht stats al op deze leeftijd! Jij komt nog eens ver, keep it up en blijven vreten jij ecto genetics ^^ ik had fat genetics op die leeftijd.. Onee ik at slecht en trainde niet hmm, seems legit.. Excuses are for the weak :-)

Dankje man ;) niet zozeer ecto genetics maar meer gwn weinig gegeten vorig jaar door omstandigheden vandaar zo dun toen daarvoor niet hoor

Dankje man ;) niet zozeer ecto genetics maar meer gwn weinig gegeten vorig jaar door omstandigheden vandaar zo dun toen daarvoor niet hoor
Ah Oke, ach je bent nog jong met veel potentie, wat zijn je korte & lange termijn doelen? Heb je een streef fysiek, gewicht, krachtstats en dergelijke?

Ah Oke, ach je bent nog jong met veel potentie, wat zijn je korte & lange termijn doelen? Heb je een streef fysiek, gewicht, krachtstats en dergelijke?

Over een jaar zoon : 120 squat , 150 deadlift , 75 bench ,
Gewicht over een jaar zoon 80 kg ;)

Weet niet echt wat realistisch is maar zoveel mogelijk gainen kwa kracht en fysiek

Streeffysiek zal ik is opzoeken voor je :)

Laatst bewerkt:
Sterk voor je leeftijd man! Was ik maar zo vroeg begonnen met op kracht trainen haha

Klinkt goed kerel, succes en keep it up!

Lekkere trainingen en mooie doelen!

Ga zo door, en blijf op je hoede voor blessures :) Ergste wat je kan gebeuren nu is dat je ego de overhand neemt, en je net iets te zwaar pakt en een blessure oploopt.

Lekkere trainingen en mooie doelen!

Ga zo door, en blijf op je hoede voor blessures :) Ergste wat je kan gebeuren nu is dat je ego de overhand neemt, en je net iets te zwaar pakt en een blessure oploopt.

Daar heb je zeker een punt , train alleen dus pak gewicht pas als ik bijna zeker weet dat ik hem haal zeker bij squats en deads ookal heb ik wel een rack en matten. Safety first ;)

Al goed bezig op je 14e. Als je zo doorgaat ben je een beest op de leeftijd waarop de meeste pas beginnen :o

Rustig dagje vandaag , beetje gelezen , filmpjes gekeken , bbq en genoten van het weer.

Veder nog wel getraind , Assistance dagje :

Incline Dumbell Flys :

4 x 10 x 10 kg each dumbell ( prima pomp en mmc)

Front raises (PR :D ) :

2 x 12/15 x 6 kg per arm ( lekker )

Side raises (PR :D ) :

2 x 12 x 6 kg per arm ( prima )

Incline lying laterail raises:

2 x 12 x 5 kg ( hmm voelde niet helemaal lekker ,volgende keer miss lichter ff kijken )

Armen - 10 sets ongeveer ( die pomp <3 )

Abs maar gelaten vond het wel best , pak ze wel andere keer

Comment: prima training , en delts beginnen eindelijk te groeien sinds is ze goed isoleer met raises :)

Nog een fijne avond iedereen ;)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Al goed bezig op je 14e. Als je zo doorgaat ben je een beest op de leeftijd waarop de meeste pas beginnen :o

Dat doel hebben we wel ,my road to become a beast :cool:

Goed bezig!! In b4 je mij overal voorbij bent. ;)

nette training, goed bezig

Training van vanmiddag:

Squat @80% Paused:

Warmupp
5 x 5 x 70 kg ( voelde prima , voortaan net zoals vandaag goede warming upp doen , voelt veel beter dan )

RLD:

5 x 5 x 55 kg ( niet te zwaar , letten op uitvoering en mmc )

Bench : ( Vpr ! :D :) )

5 x 5 x 60 kg ( ging verrasend makkelijk ??? chest vloog zowat uitelkaar door de pomp :D )

OHP @80% Paused :

5 x 5 x 30 kg

Comment: op papier korte training maar duurde lang voor mij doen komt ook door redelijk lange warm upp van squat , veder lekker gezweet en voldaan ;)

Voeding: BW gaat omhoog , gisterenochtend 68,6 kg deels vocht door overschakeling naar bulk. Daarom kan ik pas na vakantie in Amerika goed gaan beoordelen of kcal inname goed zit etc. Ga namelijk over een paar dagen voor bijna 3 weken op vakantie naar Amerika , New york , Bosten etc. en weet niet wat ik daar ga eten en ga er ook niet heel erg op letten. Enige wat ik probeer te halen is eiwit innamen ;)

Laatst bewerkt:
Welke warmup heb je gedaan voor je werksetjes?
Zoek zelf nog een lekkere warmup, vaak last van kleine pijntjes bij me werksetjes op de squat.

Precies wat hierboven gezegd wordt, je deadlift meer dan gasten uit mijn klas van ~20 jaar, die toch al een half jaartje trainen, minstens.
Blijf zo doorgaan man!

Lekker vroeg begonnen kerel!
Leuke log, je bent echt al flink sterk voor je leeftijd!
Ga zo door en succes met je doelen nastreven, respect voor jou gozer!

Welke warmup heb je gedaan voor je werksetjes?
Zoek zelf nog een lekkere warmup, vaak last van kleine pijntjes bij me werksetjes op de squat.

Precies wat hierboven gezegd wordt, je deadlift meer dan gasten uit mijn klas van ~20 jaar, die toch al een half jaartje trainen, minstens.
Blijf zo doorgaan man!

Je moet even kijken op youtube voor hip flexibility , veder rekken en beginnen met lege bar squats en dan onderin even vasthouden op goede diepte en even bewegen laat maar zeggen. Sory als het onduidelijk klinkt :o

Thx man voor het compliment :)

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Lekker vroeg begonnen kerel!
Leuke log, je bent echt al flink sterk voor je leeftijd!
Ga zo door en succes met je doelen nastreven, respect voor jou gozer!

Thx motiveert mij om zoiets te horen ;)

Blijft goed bezig Jim!
Echt awesome dat je logje bent gestart :D

Damn son! Je bent echt goed bezig! Mooie doelen gesteld voor jezelf!

En wat er al gezegd is..voordat jij de leeftijd bereikt dat andere beginnen ben jij al een beest. Echter wel een kleine kanttekening...je bent nu nog jong en probeer wel te leven. Vergooi niet heel je jeugd door enkel 100% dedicated te gaan builden.

Af en toe stappen, een drankje e.d hoort er ook bij!:thumbs:

Terug
Naar boven