Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkerrrr! Train jij altijd alleen? Het lijkt me dan best lastig om naar je 1RM toe te werken..
heb spotters dus als ik niet haal vangen die op
Veder test ik 1 rm bijna nooit , squat en dead nog nooit getestLekkere bench weer! Bench loopt ook voor op de rest of niet?3
hmm weet niet begon er zwak trekt goed bij nu maar weet niet wat normale verhoudingen zijn ? 1 rm op bench is 72,5 kg en bij dl en squat in theorie : 127 kg dl en 100 kg squat .
Mijn bench is zelfs hoger en dl is ongeveer hetzelfde en squat kan ik nog niet doen... 
Weet het ook niet maar het leek zoMijn bench is zelfs hoger en dl is ongeveer hetzelfde en squat kan ik nog niet doen...
![]()

!
Dankje , lekkere train ondanks geen slaap, nog last van de rug buiten training om?Je knieen komen erg ver naar voor en je opent je heupen niet goed waardoor je bijna moet dubbelvouwen om onderin in balans te kunen blijven. Draai je tenen wat meer naar buiten en houdt je knieen in 1 lijn met je tenen.

ook nooit echt in verdiept ofso , maar karma will be given 
Nette deads kerel, bench ziet er ook zeker niet slecht uit
Goed weekend!
! deads ben ik blij mee dat techniek nu eindelijk goed is