Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Hahaha vind het zelf ook echt een goede keuzeBlijft goed bezig Jim!
Echt awesome dat je logje bent gestart![]()

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------
Damn son! Je bent echt goed bezig! Mooie doelen gesteld voor jezelf!
En wat er al gezegd is..voordat jij de leeftijd bereikt dat andere beginnen ben jij al een beest. Echter wel een kleine kanttekening...je bent nu nog jong en probeer wel te leven. Vergooi niet heel je jeugd door enkel 100% dedicated te gaan builden.
Af en toe stappen, een drankje e.d hoort er ook bij!![]()
Je hebt hier zeker een punt , ik wil graag het maximale er uit halen maar het moet leuk blijven en ben zoals je zegt ben nog jong. Drankje en stappen met vrienden doe ik gewoon,, en zal ik ook blijven doen zelfde geld ook voor andere dingen
Al mijn vrienden trainen nu ook zowat , echter wel met slechte schemas en geen voeding erbij , hun broscience is ook niet mis 

Was laatste training voor de vakantie om 7 uur smorgens , ben niet zo van in de ochtend trainen maar ging prima 
En daarnaast is het ook gewoon fijn om laag te zitten in vet%.
Ambities voor westrijden krijg ik steeds meer , pl trekt mij veel meer als eerst maar bb wedstrijden lijkt me ook wel wat , wil het sws alle 2 is proberen. Al lijkt pl me op deze leeftijd meer geschikt dan bb en bb meer iets voor over paar jaar als ik meer ervaring heb en meer massa. PL lijkt me ook beter kwa gezondheid op deze leeftijd dan bb wedstrijden