MuscleMeat

-

• Topic Starter Topic Starter
Blijft goed bezig Jim!
Echt awesome dat je logje bent gestart :D
Hahaha vind het zelf ook echt een goede keuze :D

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Damn son! Je bent echt goed bezig! Mooie doelen gesteld voor jezelf!

En wat er al gezegd is..voordat jij de leeftijd bereikt dat andere beginnen ben jij al een beest. Echter wel een kleine kanttekening...je bent nu nog jong en probeer wel te leven. Vergooi niet heel je jeugd door enkel 100% dedicated te gaan builden.

Af en toe stappen, een drankje e.d hoort er ook bij!:thumbs:

Je hebt hier zeker een punt , ik wil graag het maximale er uit halen maar het moet leuk blijven en ben zoals je zegt ben nog jong. Drankje en stappen met vrienden doe ik gewoon,, en zal ik ook blijven doen zelfde geld ook voor andere dingen :) Al mijn vrienden trainen nu ook zowat , echter wel met slechte schemas en geen voeding erbij , hun broscience is ook niet mis :o:D

Vroeg wakker en kon niet meer slapen dus gelijk maar gaan trainen ;) Was laatste training voor de vakantie om 7 uur smorgens , ben niet zo van in de ochtend trainen maar ging prima :D

Training:

Squat:

-warmup
3 x 5 x 87,5 kg ( techniek kon wel iets beter , en diepte ook.)

Standing calf raises:

4 x 15/20 x 47,5 kg ( lekkere burn ! )

OHP Seated: (PR!!!)

5 x 5 x 40 kg ( techniek nog altijd zoeken maar heel blij met pr ! , voelde prima aan en zit nog meer in :) )

Lying dumbell row :

4 x 10 x 15 kg per dumbell ( dit keer met straps en voelde beter omdat ik me meer kon concentreren op rug en geen last had van pomp in onderarm , volgende keer zwaarder ;) )

Bench @80% paused :

5 x 5 x 48,5 kg ( viel nog niet mee , voelde hem flink in triceps )

Comment : Lekkere laaste training voor vakantie ! :D in Amerika wel af en toe een fitness bij accommodatie maar verwacht er niet teveel van. Sws even rust is wel prima

Voeding : bw nog steeds na 68,6 kg bijna 2 weken bulk en ongeveer 1,3 kg bijgekomen , in die tijd ook overgeschakeld naar bulk dus zal 1 kg vocht zijn ofso . gaat prima dus langzaam gainen, vakantie ga ik wel zien wat het wordt met voeding :P

Filmpje van squat zal ik zo toevoegen, tips en kritiek welkom :) !

https://drive.google.com/file/d/0BzKRFJmXHL4lQThuYU9ORlhmZ00/edit?usp=sharing

Diepte kan beter sws en leun te veel naar voren. Techniek vandaag was sws minder als normaal maar omdat ik op vakantie ga toch maar even posten

Laatst bewerkt:
Lekker bezig geweest weer Jim!

Netjes hoor, zeker ook nog gewoon de bench na OHP ;)

En inderdaad, probeer lean te gainen ;) Zeker als je wedstrijdambities hebt (wat ik wel zou hebben, als ik op mijn 14de al sterk en serieus was) heb je er wat aan om laag te blijven in gewicht, maar natuurlijk wel spier aan te zetten :p En daarnaast is het ook gewoon fijn om laag te zitten in vet%.

Fijne vakantie!

Nette squat, weinig op aan te merken, squat je op een zachtere ondergrond?

Lekker bezig geweest weer Jim!

Voelde ook lekker :D

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Netjes hoor, zeker ook nog gewoon de bench na OHP ;)

En inderdaad, probeer lean te gainen ;) Zeker als je wedstrijdambities hebt (wat ik wel zou hebben, als ik op mijn 14de al sterk en serieus was) heb je er wat aan om laag te blijven in gewicht, maar natuurlijk wel spier aan te zetten :p En daarnaast is het ook gewoon fijn om laag te zitten in vet%.

Fijne vakantie!

Thx man , vind het veel fijner dit schema dan vorige gwn de compounds knallen geeft me veel meer motivatie en voldaan gevoel :) ! Hopelijk lukt het een beetje , anders stuur ik bij waar nodig. Wil wel proberen zoveel mogelijk lean massa te pakken, desnoods gooi ik over jaar voor volgende zomer mini cut erin want laag vp bevalt me prima en de chicks ook :cool: Ambities voor westrijden krijg ik steeds meer , pl trekt mij veel meer als eerst maar bb wedstrijden lijkt me ook wel wat , wil het sws alle 2 is proberen. Al lijkt pl me op deze leeftijd meer geschikt dan bb en bb meer iets voor over paar jaar als ik meer ervaring heb en meer massa. PL lijkt me ook beter kwa gezondheid op deze leeftijd dan bb wedstrijden :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Nette squat, weinig op aan te merken, squat je op een zachtere ondergrond?

thx man :) ! geen tips of kritiek ? ja squat op soort van tapijt met allstars ;)

Voelde ook lekker :D

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Thx man , vind het veel fijner dit schema dan vorige gwn de compounds knallen geeft me veel meer motivatie en voldaan gevoel :) ! Hopelijk lukt het een beetje , anders stuur ik bij waar nodig. Wil wel proberen zoveel mogelijk lean massa te pakken, desnoods gooi ik over jaar voor volgende zomer mini cut erin want laag vp bevalt me prima en de chicks ook :cool: Ambities voor westrijden krijg ik steeds meer , pl trekt mij veel meer als eerst maar bb wedstrijden lijkt me ook wel wat , wil het sws alle 2 is proberen. Al lijkt pl me op deze leeftijd meer geschikt dan bb en bb meer iets voor over paar jaar als ik meer ervaring heb en meer massa. PL lijkt me ook beter kwa gezondheid op deze leeftijd dan bb wedstrijden :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

thx man :) ! geen tips of kritiek ? ja squat op soort van tapijt met allstars ;)
Direct tips niet echt, goed omhoog kijken maar dat doe je lijkt het. Zie in je squats dat je ondergrond zacht is vandaar de vraag.

Zit in new york nu , fijne vakantie iedereen die nog weggaat ;) !!

Fijne vakantie Jim!

Geniet van je vakantie!

Thx mannen , eet hier rond onderhoud of iets erboven hoe het uitkomt . Net korte hitt sessie achter de rug om verbranding en conditie op peil te houden , armen even licht mee gepakt met de minimale apparatuur die hier is ook het enige wat je kan doen. Veder gaat prima lekket eten en mooie dingen om te zien ;) :)

Lekker kleurtje ondertussen , zit in nieuwe accomodatie met mogenlijkheid tot trainen . Echter niet veel aparatuur en dumbbels tot 30 kg ofso maargoed

training niet echt gewichten bijgehouden : chest , benen

Flat db press : pyramide sets, totaal iets van 8 x 10 best easy. Lang niet gedaan maar goede pomp en techniek , destijds eruitgehaald doordat ik hem kut vond voelen . Voelde toen alleen triceps maar nu goede chestpomp ! :)

Flat db flys : 3 x 10

Chest pres : 3 x 10

Pec deck : 3 x 10 chest stond op knappen :D

Split squat : 2 x 12 per been

Db squat : 3 x 12 was eerste keer deze oefening voelde goed

db rdl : 3 x 12

Best lekkere train , hoog volume en intensiteit . Wat lager in gewicht maar voelde goed ;) normale schema ga ik weer veder na vakantie , omdat ik nu die mogenlijkheid niet heb beetje free stylen en improviseren

Goed bezig jim, dedicated hoor op vakantie traine. USA sizes food in je bulk?

lees je log voor de eerste keer, nette compounds voor je leeftijd man!

lees je log voor de eerste keer, nette compounds voor je leeftijd man!

thx man ! ;) en welkom denk

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Vandaag terug in nederland :) tijdens vakantie nog redelijk aantal trainingen gepakt , allemaal high volume en intensity , niet te hoog gewicht. Gewicht was vanmorgen 70,7... :o maar dat zal niet helemaal acuraat zijn , doordat grotedeels ook vocht zal zijn door 3 weken pizza,patat,hamburgers en alles :D Sta er wel lekker opgepompt bij ! :) komende dagen voeding weer rustig opbouwen en proberen vocht kwijt te raken. Morgen ook weer veder met schema kwa training , kan eerlijk gezegt niet wachten om weer lekker te knallen op de gewichten ! Slaapgebrek ook inhalen want ondertussen al zoon 36 uur geen slaap en zo weer eerste voetbaltraining van het jaar .. Voor de rest was de vakantie geweldig en er erg van genoten ;)

Mooi dat je een goede vakantie hebt gehad! Ik kan mij goed voorstellen dat je nu weer wil knallen, haha. Hoeveel ben je aangekomen op je vakantie? Succes met je trainingen.

Welkom terug in de Republiek maat :D

Mooi droog kerel!:thumbs:

Terug
Naar boven