XXL Nutrition

4 liter melk VS whey

Ik neem op dit moment geen whey. ben lekker aan het groeien. Ik neem meer als 2g per kg vvm eiwit uit verschillende bronnen. Volgens mij als je genoeg eiwit binnen krijgt is whey niet nodig. Voor de traing zal optimaler zijn, en whey is makkelijk, maar zonder groei je echt niet veel langzamer. Ik niet iig

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gezeik toch altijd over die eiwitpiek icm je training, window of opportunity (lastig woord :D). Als je heel de dag goed eet en hoog in je eiwitten zit heb je altijd voldoende eiwitten in je lijf voor groei en herstel. :rolleyes:
Nee dan gaat dat whey shakie met precies de juiste hoeveelheid dextrose voor jouw lichaamsbouw heel veel uitmaken! :roflol:

:roflol:

Dit is toch triest....beetje je eiwitten alleen uit melk halen...pfff
Ooit van een evenwichtig dieet gehoord?
evenwichtige dieeten zijn overrated, als jij ong 3 a 4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht binnenkrijg heb je van elk aminozuur ruim voldoende hoor...

en ook al is dat niet zo, who gives a shit, what works does the job... 3 van mijn 6 maaltijden bestaan hoofdzakelijk uit pinda's, maar ik groei er prima op.

4-6 liter melk is wat mijn naar de 114kg heeft gebracht. Absoluut topvoer. Spijtig van de grote hoeveelheid puisten.

Whey is verschrikkelijk overrated. Iedereen kent wel de beginnende ectos die 200 euro aan supplementen per maand geven maar niet groeien omdat hun aantal kcals buiten die supplementen niet boven de 1000 uitkomt, en als het dat wel doet het door pita/pizza is.

Een bulk is niet compleet zonder wat liters melk erbij.

recentelijk is er zelfs een studie geweest waaruit bleek dat magere melk na de training
net zo goed, zelfs beter zou zijn dan de standaard whey uit de pot.

Melk is niet meer populair sinds het de nr. 1 drank in het PL hok is.

volgens mij krijgt sanca 400gr eiwit per dag binnen roflol

sanca gaint wel als een mother' :roflol:

Dat is de bedoeling ook ;)
Persoonlijk vind ik 1 liter melk per dag voldoende als het om eiwitten gaat.
De rest haal ik uit andere voeding. Ik ben niet vies van melk want heb vroeger ook bij mijn moe aan de tet gelegen :D

wat is dat nou weer voor crapp... ik kan onderbouwen wat ik zeg en wat ik zeg is logisch, wat jij zegt klopt van geen kant en is ook (slecht) te onderbouwen.

Je onderbouwt helemaal niks, geen feiten, alleen "dat heb ik een keer gelezen", wat jij zegt is logisch volgens jezelf omdat je dat "ooit een keer gelezen hebt". Je weet vast niet eens wat gehydroliseerd eiwit is.

Je onderbouwt helemaal niks, geen feiten, alleen "dat heb ik een keer gelezen", wat jij zegt is logisch volgens jezelf omdat je dat "ooit een keer gelezen hebt". Je weet vast niet eens wat gehydroliseerd eiwit is.
we hebben het hier over whey, niet over gehydroliseerd eiwit en nee dat weet ik inderdaad niet, ik weet wel dat het zo duur is dat 95% van het forum het toch niet gebruikt.

oh en hier is mijn onderbouwing, nu jij...
[Link niet meer beschikbaar]

Vooral doorgaan ja....je nieren heb je toch niet nodig :roflol:
nieren kunnen alleen beschadigd raken als je al een ziekte hebt of niet genoeg drinkt, beiden zijn voor mij niet van toepassing, of heb jij andere info? dan zou ik dat graag horen.

Wat een gezeik toch altijd over die eiwitpiek icm je training, window of opportunity (lastig woord :D). Als je heel de dag goed eet en hoog in je eiwitten zit heb je altijd voldoende eiwitten in je lijf voor groei en herstel. :rolleyes:
Nee dan gaat dat whey shakie met precies de juiste hoeveelheid dextrose voor jouw lichaamsbouw heel veel uitmaken! :roflol:

x2

Terug
Naar boven