MuscleMeat

4 liter melk VS whey

Ik doe het ook al enkele weken zonder whey en haal mn eiwitten zo uit mn voeding, maar voor het gemak heb ik juist toch maar weer een emmertje besteld :P

Ja het is wel makkelijk inderdaad. Ga binnenkort weer eens een bestelling doen om wat nieuwe produkten uit te proberen dan ga ik wel weer een emmertje whey erbij nemen.

Drinkt de mensheid sinds jaar en dag al geen melk ? En is kanker geen relatief niewue gezondheidsaandoening ?
Die twee stellingen spreken mekaar zowat tegen nietwaar ? !

kanker is een relatief nieuwe aandoening omdat men vroeger enerzijds niet wist dat het kanker was en ten tweede stierf men bij ziektes waarvoor je vandaag de dag zelfs niet meer bij de dokter moet maar gewoon wat bij de apotheek gaat halen en daarmee ben je meestal genezen.
Dus eigenlijk spreekt jou stelling elkaar niet tegen maar zijn ze aanvullend.

Probleem bij melk zijn ook de suikers, in 4L melk heb je meestal al 200gr suikers en dat is toch best veel...+ dan nog zijn sommige lactore intoleranter dan andere + als je niet alleen leeft en je kan niet goed tegen melk kan het op het toilet niet zo aangenaam zijn voor mensen na u :)

melksnor

Laatst bewerkt:
met melk raak je een heel eind hoor, ik neem normaal geen enkele vorm van supplementen.
melk is gewoon het beste natruurlijke supplement dat er is
je wordt er wel nier droger op maare in de bulk...who cares right
goe bezig blijkbaar kerel
blijven knallen!!!!

• Topic Starter Topic Starter
met melk raak je een heel eind hoor, ik neem normaal geen enkele vorm van supplementen.
melk is gewoon het beste natruurlijke supplement dat er is
je wordt er wel nier droger op maare in de bulk...who cares right
goe bezig blijkbaar kerel
blijven knallen!!!!

Jij begrijpt me!

Sure will do :wl:

Terug
Naar boven