M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik van mijn "evenwichtige dieet" ben afgestapt maak ik de gains van mijn leven Yzord.

haha ik drink nu al 4l melk per dag en kan bijna niet meer schijten, how the hell drink je 8l melk per dag?![]()
Ik denk dat het kuren meer sloopt in je lichaam dan wat meer eiwitten dan gemiddeld.
@Jesaja: Melk ftw!
Hoe durf je!!! Als je weet wat je doet kan het helemaal geen kwaad, dan is het zelfs gezonder dan niet kuren!!!! 
ik ben nu een 1,5 week whey-loos, ik merk niet direct een gemis...

ik ben nu een 1,5 week whey-loos, ik merk niet direct een gemis...
Melk consumptie risico faktor bij prostaatkanker in het Westen
Aziatische wetenschappers heeft een meta-analyze gemaakt van zuivelstudies tussen 1966-2006 en een direkte relatie gevonden tussen inname van zuivel produkten en prostaatkanker. Westere media blijven nog altijd zwijgen over dit soort zaken. De onderzoekers noemen de relatie ook logisch gezien de behoorlijk hoge niveau's vet, hormonen en calcium in deze produkten zit. In Japan zijn er bijvoorbeeld ook relaties gelegd tussen meisjes die zuivel gebruiken en zaken als lengte (10-15 cm langer), tijd van eerste menstruatie (gemiddeld 3 jaar vroeger) en toegenomen gewicht (8-9 kilo).
Milk consumption is a risk factor for prostate cancer in Western countries: evidence from cohort studies
We have previously found a positive association between milk consumption and prostate cancer risk using meta-analysis to analyze published case-control studies. In the present study, further meta-analysis was conducted to estimate the summary relative risk (RR) between the consumption of milk and dairy products and prostate cancer from cohort studies published between 1966- 2006. These findings, together with the previous study, suggest that the consumption of milk and dairy products increases the risk of prostate cancer. This is biologically plausible since milk contains considerable amounts of fat, hormones, and calcium that are associated with prostate cancer risk
Asia Pac J Clin Nutr. 2007;16(3):467-476 (oct 2007)
Wat een gezeik toch altijd over die eiwitpiek icm je training, window of opportunity (lastig woord). Als je heel de dag goed eet en hoog in je eiwitten zit heb je altijd voldoende eiwitten in je lijf voor groei en herstel.
Nee dan gaat dat whey shakie met precies de juiste hoeveelheid dextrose voor jouw lichaamsbouw heel veel uitmaken!![]()
Je krijgt tegenwoordig overal kanker van, dus of ik daar nou een boodschap aan moet hebben
Veel water drinken moet zowieso.
Je krijgt tegenwoordig overal kanker van, dus of ik daar nou een boodschap aan moet hebben
Als ik teveel melk drink krijg ik maagkrampen. Ik gebruik zelf bijna geen whey op het moment maar haal dan liever de eiwitten uit kwark, yoghurt, vis of eieren.