AndroidHealthClinic

4 weken cutten d.m.v. cardio voldoende?

BB18

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik weeg nu 73 kilo en ben 184 cm met een VP van ongeveer 14 a 15%. Ik wil over 2 weken een kleine cut invoeren omdat ik mijn VP te hoog vind worden.

Nu wil ik gewoon op mijn onderhoud eten en d.m.v. cardio alles eraf branden om zoveel mogelijk spier te behouden. Ik wil ongeveer 500 kcal per dag verbranden d.m.v. cardio.

Nu is mijn vraag, ga ik verschil zien in die 4 weken tijd? Hoelang zal het duren om van 15% naar +- 10-11% te gaan? Is dat überhaupt wel te berekenen?

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik weeg nu 73 kilo en ben 184 cm met een VP van ongeveer 14 a 15%. Ik wil over 2 weken een kleine cut invoeren omdat ik mijn VP te hoog vind worden.

Nu wil ik gewoon op mijn onderhoud eten en d.m.v. cardio alles eraf branden om zoveel mogelijk spier te behouden. Ik wil ongeveer 500 kcal per dag verbranden d.m.v. cardio.

Nu is mijn vraag, ga ik verschil zien in die 4 weken tijd? Hoelang zal het duren om van 15% naar +- 10-11% te gaan? Is dat überhaupt wel te berekenen?

Alvast bedankt!

12 weken - elk week 0.5 kilo ervan af.

• Topic Starter Topic Starter
Dat betekent dat ik 6 kilo afval en weer op 67 kilo sta.. Dat wil ik ook niet. Maar wil ook geen vp van 18-20% hebben als ik door ga bulken tot een kilo of 80.. Echt een irritante situatie... nog maar is goed over nadenken dan...

Ik weeg jammer genoeg niet veel met hoog vet percentage..

Begin anders eerst met toevoegen van hiit aan je trainingen en eventueel waar kan je voeding nog wat aanpassen naar alleen schone voeding.
Krachttraining alles op medium tot high reps en hoog tempo, weinig rust aanhouden.

• Topic Starter Topic Starter
Voeding is schoon, eet nu op 3400 kcal. Maar merk gewoon dat ik te vet word, het is nu nog te doen maar veel meer wil ik liever niet hebben.

Ik ga gewoon clean bulken tot een kilo of 75, denk dat ik dan rond de 16% sta en dan cutten naar 10-12% en dan verder cleanbulken, lijkt mij het beste.

Terug
Naar boven