- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Kom je hebt nog minstens 70 jaar man. Dat is 0.3kg per jaar.
Of gewoon 20kg afvallen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom je hebt nog minstens 70 jaar man. Dat is 0.3kg per jaar.

5kg afvallen...….max

yup, dat is zeker de bedoeling, zolang het nog gaat 1 kg erbij.Volgende keer 72! Train je thuis op hebben ze op je sportschool 0.5kgs?
Handig. Kleinste die ik heb zijn 1.25kg. Soms rommel ik wel eens door het aan 1 kant te hangen en dan aan de andere kant iets naar buiten te schuivenyup, dat is zeker de bedoeling, zolang het nog gaat 1 kg erbij.
train eigenlijk altijd thuis, heb dus zelf 0.5kg schijfjes,
gewoon een paar setjes halfjes bestellen bij fitness sellerHandig. Kleinste die ik heb zijn 1.25kg. Soms rommel ik wel eens door het aan 1 kant te hangen en dan aan de andere kant iets naar buiten te schuiven

).Nice. Je blijft een voorbeeld voor iedereen die wat ouder is en ondanks problemen blijft volhouden. Jammer van de schouder, maar dat is natuurlijk ook niet het einde.....ein-de-lijk wat resultaat op squat vandaag, na een maand of 3-4, 3x per week squatten lijkt er weer wat vooruitgang in te zitten.
bench is wat betreft kracht geen enkel probleem, maar gelijk weer wat gevoelig op de schouder, moet benchen maar loslaten denk ik![]()
gaat best wel prima idd, ik klaag echt niet, schouder was best wel ok, totdat ik weer wat ging proberen met benchen, het voelde gelijk niet goed dus daar moet ik wat anders mee.Op de schouder na, gaat het allemaal prima, Doopster. Misschien eens switchen naar close grip voor je bench? Heeft ook meer carry over voor je OHP.
heel fijn, dank U

probeer de squats nog wat uit te bouwen, maar dat gaat best langzaamGoeie squats man! Dikke duim omhoog
Herkenbaar van de bench, wel balen. Heb je ook last met dumbbells?
herkenbaar, te lang doordrukken met pijn(tjes), idd incline benchen maar eens een echte kans gaan geven, en met laag gewicht startenProbeer eens een andere bewegingsrichting bijv. incline BB/DB oid.
Ik heb de bench, wat is het.., 1-2 jaar? geleden losgelaten. Ik had wel vaker pijntje in de schouder die uiteindelijk wel weer overging, maar deze bleef maar aanhouden. Dan hebben we het wel over pijn-pijn, maar tussen de oren te lang weggewuifd als irritatie en gewoon doorgeramd. Steeds minder benchen uit voorzichtigheid, maar bij > 50% 1RM ging het al zeuren. Te lang proberen te herstellen terwijl doortrainen, training en beweging/vorm aan te passen etc. Uiteindelijk mijn verstand gebruikt en gestopt. Dat heeft zolang geduurd omdat BP mijn beste oefening was en ik er het meeste plezier in had. In plaats daarvan incline DB press gepakt waar ik geen enkele last van de schouder had. Dat doe ik nu al tijden. Ik denk dat het een half jaar duurde, tegen die tijd was ik het inmiddels alweer vergeten, maar merkte plots dat ik geen pijn meer heb in de schouder. Even geleden voorzichtig weer paar keer gebenched, en kwam snel weer tot 80% (oude) 1RM. Leuk, misschien pak ik hem weer eens op, maar voorlopig laat ik het lekker zo.
Wij zijn beide inmiddels op de leeftijd dat we snappen dat je lange termijn moet denken (hadden we dat soms maar eens eerder gedaan).
Ik herinner me wel dat voor ik met incline DB begon ik de borst een tijdje helemaal de rust gaf, alleen beetje opdruksetjes.
thx neet, ach ja die schouder blijft lastig maar daar vinden we ook weer een oplossing voor.Nice. Je blijft een voorbeeld voor iedereen die wat ouder is en ondanks problemen blijft volhouden. Jammer van de schouder, maar dat is natuurlijk ook niet het einde.....