XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.723
training 29-4

ohp
10x30
5x40
5x50
3x60
2x65
70
71
70
2x65
3x60
10x50

deadlift (sumo)
10x50
5x80
3x110
3x130
5x147.5
5x147.5
5x147.5

squat
8x50
8x80
8x92.5
8x92.5

klaar :)
sq en dl maar ff omgedraaid, gaat toch beter

Volgende keer 72! Train je thuis op hebben ze op je sportschool 0.5kgs?

• #2.725
yup, dat is zeker de bedoeling, zolang het nog gaat 1 kg erbij.
train eigenlijk altijd thuis, heb dus zelf 0.5kg schijfjes,
Handig. Kleinste die ik heb zijn 1.25kg. Soms rommel ik wel eens door het aan 1 kant te hangen en dan aan de andere kant iets naar buiten te schuiven

• #2.727
  • #2.728
training 1-5

squat
15x30
10x50
5x80
3x105
3x110
3x115
3x120
3x125
3x130 klein pr op reps?

bench
10x30
10x50
5x70
5x75
5x75

deadlift (sumo)
5x50
5x80
3x110
6x135
6x135

ein-de-lijk wat resultaat op squat vandaag, na een maand of 3-4, 3x per week squatten lijkt er weer wat vooruitgang in te zitten.
bench is wat betreft kracht geen enkel probleem, maar gelijk weer wat gevoelig op de schouder, moet benchen maar loslaten denk ik :mad:

Op de schouder na, gaat het allemaal prima, Doopster. Misschien eens switchen naar close grip voor je bench? Heeft ook meer carry over voor je OHP.

Goeie squats man! Dikke duim omhoog:thumb:
Herkenbaar van de bench, wel balen. Heb je ook last met dumbbells?

Probeer eens een andere bewegingsrichting bijv. incline BB/DB oid.

Ik heb de bench, wat is het.., 1-2 jaar? geleden losgelaten. Ik had wel vaker pijntje in de schouder die uiteindelijk wel weer overging, maar deze bleef maar aanhouden. Dan hebben we het wel over pijn-pijn, maar tussen de oren te lang weggewuifd als irritatie en gewoon doorgeramd. Steeds minder benchen uit voorzichtigheid, maar bij > 50% 1RM ging het al zeuren. Te lang proberen te herstellen terwijl doortrainen, training en beweging/vorm aan te passen etc. Uiteindelijk mijn verstand gebruikt en gestopt. Dat heeft zolang geduurd omdat BP mijn beste oefening was en ik er het meeste plezier in had. In plaats daarvan incline DB press gepakt waar ik geen enkele last van de schouder had. Dat doe ik nu al tijden. Ik denk dat het een half jaar duurde, tegen die tijd was ik het inmiddels alweer vergeten, maar merkte plots dat ik geen pijn meer heb in de schouder. Even geleden voorzichtig weer paar keer gebenched, en kwam snel weer tot 80% (oude) 1RM. Leuk, misschien pak ik hem weer eens op, maar voorlopig laat ik het lekker zo.

Wij zijn beide inmiddels op de leeftijd dat we snappen dat je lange termijn moet denken (hadden we dat soms maar eens eerder gedaan ;)).

Ik herinner me wel dat voor ik met incline DB begon ik de borst een tijdje helemaal de rust gaf, alleen beetje opdruksetjes.

ein-de-lijk wat resultaat op squat vandaag, na een maand of 3-4, 3x per week squatten lijkt er weer wat vooruitgang in te zitten.
bench is wat betreft kracht geen enkel probleem, maar gelijk weer wat gevoelig op de schouder, moet benchen maar loslaten denk ik :mad:
Nice. Je blijft een voorbeeld voor iedereen die wat ouder is en ondanks problemen blijft volhouden. Jammer van de schouder, maar dat is natuurlijk ook niet het einde.....

• #2.734
Op de schouder na, gaat het allemaal prima, Doopster. Misschien eens switchen naar close grip voor je bench? Heeft ook meer carry over voor je OHP.
gaat best wel prima idd, ik klaag echt niet, schouder was best wel ok, totdat ik weer wat ging proberen met benchen, het voelde gelijk niet goed dus daar moet ik wat anders mee.
ik denk aan incline close grip bp, zie die in de bbm templates ook wel voorbij komen
heel fijn, dank U :D

Goeie squats man! Dikke duim omhoog:thumb:
Herkenbaar van de bench, wel balen. Heb je ook last met dumbbells?
probeer de squats nog wat uit te bouwen, maar dat gaat best langzaam
uiteindelijk ook met dumbells last, gaat wel wat langer goed, maar dan toch weer last

Probeer eens een andere bewegingsrichting bijv. incline BB/DB oid.

Ik heb de bench, wat is het.., 1-2 jaar? geleden losgelaten. Ik had wel vaker pijntje in de schouder die uiteindelijk wel weer overging, maar deze bleef maar aanhouden. Dan hebben we het wel over pijn-pijn, maar tussen de oren te lang weggewuifd als irritatie en gewoon doorgeramd. Steeds minder benchen uit voorzichtigheid, maar bij > 50% 1RM ging het al zeuren. Te lang proberen te herstellen terwijl doortrainen, training en beweging/vorm aan te passen etc. Uiteindelijk mijn verstand gebruikt en gestopt. Dat heeft zolang geduurd omdat BP mijn beste oefening was en ik er het meeste plezier in had. In plaats daarvan incline DB press gepakt waar ik geen enkele last van de schouder had. Dat doe ik nu al tijden. Ik denk dat het een half jaar duurde, tegen die tijd was ik het inmiddels alweer vergeten, maar merkte plots dat ik geen pijn meer heb in de schouder. Even geleden voorzichtig weer paar keer gebenched, en kwam snel weer tot 80% (oude) 1RM. Leuk, misschien pak ik hem weer eens op, maar voorlopig laat ik het lekker zo.

Wij zijn beide inmiddels op de leeftijd dat we snappen dat je lange termijn moet denken (hadden we dat soms maar eens eerder gedaan ;)).

Ik herinner me wel dat voor ik met incline DB begon ik de borst een tijdje helemaal de rust gaf, alleen beetje opdruksetjes.
herkenbaar, te lang doordrukken met pijn(tjes), idd incline benchen maar eens een echte kans gaan geven, en met laag gewicht starten

Nice. Je blijft een voorbeeld voor iedereen die wat ouder is en ondanks problemen blijft volhouden. Jammer van de schouder, maar dat is natuurlijk ook niet het einde.....
thx neet, ach ja die schouder blijft lastig maar daar vinden we ook weer een oplossing voor.

• #2.735
training 4-5

ohp
10x30
5x40
5x50
4x62
4x62
4x62
4x62 4x4x62=VPR :D

deadlift (sumo)
10x50
5x80
3x110
3x130
2x150
3x167.5
3x167.5
3x167.5

squat
10x50
5x80
5x102.5
5x102.5
5x102.5

minder gaan werken = minder stress = beter slapen = beter liften :D

Nice quote....
Plak die maar op een tegeltje

Zware last op je schouders :D
Congratzzzz

Capture.JPG

Bestel jouw exemplaar vandaag nog hier.

Mooie stap weer met de OHP!

• #2.739
training 6-5

ohp
10x30
5x40
5x50
3x60
2x65
2x70
1x72.5
2x70
2x65
3x60
8x50

deadlift(sumo)
10x50
5x80
5x110
3x140
5x150
5x150
5x150

squat
8x50
8x80
8x95
8x95

ohp ging erg lekker vandaag, zware single maar ging zonder vertragen naar boven

72.5kg zonder vertraging, netjes man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven