XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
is echt bijzonder Droop!! doe je goed hoor....niet te overmoedig hoor je kan niet elke week blijven pieken

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.742
72.5kg zonder vertraging, netjes man!
ging prima, ook de dubbels op 70 vielen niet tegen.(more to come :))

is echt bijzonder Droop!! doe je goed hoor....niet te overmoedig hoor je kan niet elke week blijven pieken
het plan is om iedere week te verhogen op de single, ik laat het van de vorm van de dag afhangen wat ik in de sets ervoor en erna doe, kijken hoe ver ik kom. alles boven de 75kg is pr gebied,
ik doe momenteel alleen ohp met wat light/medium bench 1x per week dus die paar zware singles/dubbels op de maandag hakken er echt niet zo in, herstel is prima.
ohp is lang niet zo belastend dan bv een deadlift

Ja klopt wel het ....blijft een light oefening (cns)

Die OHP gaat echt super, man! Jaloers op!

• #2.745
  • #2.746
training 8-5

squat
15x30
10x50
5x80
3x105
3x110
3x115
3x120
3x125
3x130
3x135 = PR :D

low incl db press
10x22
10x22
10x22
10x22

deadlift (sumo)
5x50
5x80
5x110
6x137.5
6x137.5

klaar :)
pr op squat op reps en gewicht.

Hoe valt de incline DB press op de schouder?

• #2.750
Yeey :cheer:
hoe kan dat nou weer zo plotseling? :P
nou....plotseling? hier is maanden hard werken aan vooraf gegaan, afzien, bloed zweet en tranen enzo :D
nu ff serieus;
ik heb meerdere veranderingen in mijn setup gedaan, ben wat smaller gaan staan en heb de stang wat hoger op mijn rug liggen nu, voel vooral bij de zware sets veel beter mijn benen werken, en haalt de spanning van mijn rug, was ff wennen maar voelt nu zo goed dat ik weer wat zwaarder durf te gaan zonder maar steeds te denken dat ik mezelf blesseer.
verder doe ik nu al bij het begin van de werksets mijn riem om, deed dat altijd bij de zwaarste set pas, maar dan was die rug eigenlijk al een beetje te gaar om lekker door te kunnen

Goed dat een beetje tweaken echt werkt! Misschien is je rug iets rechterop met een wat smallere beenstand. Hoe dan ook, houwen zo :)

Mooi die SQ PR!

• #2.754
Goed dat een beetje tweaken echt werkt! Misschien is je rug iets rechterop met een wat smallere beenstand. Hoe dan ook, houwen zo :)
yup, twerken helpt echt!! :D
rug rechter idd, geeft een betere verdeling op mijn voeten en kom gemakkelijker op diepte

Ja met 22kg weet je nog niets zeker. Ik ben benieuwd!
deze voelde in ieder geval wel goed, nu rustig verhogen.

komt het toch nog een beetje goed op mn ouwe dag

• #2.755
training 11-5

ohp
10x30
5x40
5x50
4x62.5
4x62.5
4x62.5
4x62.5 4x4x62.5=VPR :D

deadlift (sumo)
10x50
5x80
3x110
2x130
2x150
3x170
3x170
3x170 3x3x170=VPR :D:D

squat
5x50
5x80
6x105
6x105
6x105 3x6x105=VPR :D:D:D

klaar :)

Wel fijn voor je Droop die vooruitgang...kun je ook tot parralel zakken zonder problemen
Het regent hier VPR en PR's dat geeft de burger weer moed

Zo, wat is hier aan de hand.... VPR op alle 3? :thumb:

• #2.758
Wel fijn voor je Droop die vooruitgang...kun je ook tot parralel zakken zonder problemen
Het regent hier VPR en PR's dat geeft de burger weer moed
yup, altijd onder par, beter voor de knieen ook, en lekker gebruik maken van de bounce onderin
Zo, wat is hier aan de hand.... VPR op alle 3? :thumb:
soort van verjaardag cadeau aan mezelf ;)
even wat nuance; ohp was maar 0.5kg meer dan vorige, dl was wel een hele dikke vpr en squat had ik 3x5 al maar heb nu 3x6 gedaan :D
maar evengoed allemaal vprs

yup, altijd onder par, beter voor de knieen ook, en lekker gebruik maken van de bounce onderin

soort van verjaardag cadeau aan mezelf ;)
even wat nuance; ohp was maar 0.5kg meer dan vorige, dl was wel een hele dikke vpr en squat had ik 3x5 al maar heb nu 3x6 gedaan :D
maar evengoed allemaal vprs
Proficiat....ouwe haha nog steeds in de 50 and above :D

Je kunt het nuanceren wat je wilt. Als je een 0.5kg per week zou doortrekken.. dan is 6 nog 20% meer dan 5 reps, en die deadlift had je gelukkig zelf al toegegeven.
Begin je al te geloven in die BW OHP? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven