- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ging prima, ook de dubbels op 70 vielen niet tegen.(more to come
)het plan is om iedere week te verhogen op de single, ik laat het van de vorm van de dag afhangen wat ik in de sets ervoor en erna doe, kijken hoe ver ik kom. alles boven de 75kg is pr gebied,is echt bijzonder Droop!! doe je goed hoor....niet te overmoedig hoor je kan niet elke week blijven pieken
zo istJa klopt wel het ....blijft een light oefening (cns)
grappig he, kan jij ook hoor, kwestie van prioriteiten
wel goed geloof ik, licht gewicht natuurlijk en dumbells een beetje ingedraaid
Yeey

nou....plotseling? hier is maanden hard werken aan vooraf gegaan, afzien, bloed zweet en tranen enzo

Ja met 22kg weet je nog niets zeker. Ik ben benieuwd!wel goed geloof ik, licht gewicht natuurlijk en dumbells een beetje ingedraaid
yup, twerken helpt echt!!Goed dat een beetje tweaken echt werkt! Misschien is je rug iets rechterop met een wat smallere beenstand. Hoe dan ook, houwen zo![]()

deze voelde in ieder geval wel goed, nu rustig verhogen.Ja met 22kg weet je nog niets zeker. Ik ben benieuwd!
komt het toch nog een beetje goed op mn ouwe dag
yup, altijd onder par, beter voor de knieen ook, en lekker gebruik maken van de bounce onderinWel fijn voor je Droop die vooruitgang...kun je ook tot parralel zakken zonder problemen
Het regent hier VPR en PR's dat geeft de burger weer moed
soort van verjaardag cadeau aan mezelf

Proficiat....ouwe haha nog steeds in de 50 and aboveyup, altijd onder par, beter voor de knieen ook, en lekker gebruik maken van de bounce onderin
soort van verjaardag cadeau aan mezelf
even wat nuance; ohp was maar 0.5kg meer dan vorige, dl was wel een hele dikke vpr en squat had ik 3x5 al maar heb nu 3x6 gedaan
maar evengoed allemaal vprs