- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen ik begon wou ik er niet te lang mee bezig zijn eigenlijk, max een week of 8
maar nu denk ik idd dat het beter is om er wat langer over te doen, heb ook niet zoveel last van het cutten op het moment.

een beetje droppen helpt niet veel hoor, als je dagelijks 500 kCal onder je behoefte zit (en niet cheat in het weekend of compenseert met je gedrag te vertragen) dan val je op den duur 400-500 gr in een week af.gewicht zit steeds tussen de 86 en 85, middelomtrek wil niet echt mee naar beneden dus volgende week maar weer een beetje kcals droppen![]()
ik hield nog geen 500 kcal tekort aan op het moment, dat zal na de aankomende verlaging het geval zijn denk ik.een beetje droppen helpt niet veel hoor, als je dagelijks 500 kCal onder je behoefte zit (en niet cheat in het weekend of compenseert met je gedrag te vertragen) dan val je op den duur 400-500 gr in een week af.
ben nu juist een beetje minder hard gaan werken overdagN beetje harder werken overdag..Of anders uhm..cardio. Oooops![]()

nope, gewoon niet

hij is fijn, dank U

thx koppie
het dipje blijft nog even uit

allebei max is idd wel zwaar, ik wissel ook afbench zit aan de max nu, zeker in combinatie met de ohp, derde rep ging te zwaar

als ik door wil met m'n bench zal ik wat moeten aanpassen idd, zal dan ook wat meer volume moeten gaan draaien
lijkt me ook niet nodig wat je zegt, evenzo met high reps wel oppassen denk ikniet teveel de max gewichten op te zoeken tijdens het cutten
lijkt me ook niet nodig wat je zegt, evenzo met high reps wel oppassen denk ik
train als ik aan het cutten ben meestal niet veel anders dan anders, meestal redelijk low rep trainingen, ik doe dit echter nu alweer zo lang dat ik merk dat high reps ook wel lastig zijn geworden (komt ook door cutten natuurlijk)Tijdens het cutten worden high rep sets idd niet aanbevolen vanwege het moeizame herstel, maar korte sets met hoog gewicht wel om spierverlies te beperken. Maar ook weer niet zo hoog dat je PR's wilt zetten. Zo heb ik het begrepen....